Strona główna
Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Cardfight!! Vanguard Polska!
»
Vaguard Polska
»
Turnieje
»
Oficjalny raport 1. Nieoficjalnych Mistrzostw Polski
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Oficjalny raport 1. Nieoficjalnych Mistrzostw Polski (Przeczytany 12656 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
FeniX
Dragonic Overlord
Wiadomości: 340
FFNA - Foo Fighters North Area
Oficjalny raport 1. Nieoficjalnych Mistrzostw Polski
«
dnia:
Listopada 01, 2012, 10:25:53 am »
No to co? Zaczynamy! Właśnie zaczęły się zapisy.
Godzina 15:50 dnia 27.10.2012r. Gdynia, szkoła podstawowa nr 10. Morska 192. Pierwsze nieoficjalne mistrzostwa polski organizowane przez FeniX'a. Cały turniej jest w czasie imprezy, którą nazywana jest WKP (Weekend z Karciankami i Planszówkami).
Właśnie przybyło do nas grono osób z polskiego forum o CfV. 5 osób z Warszawy. Jedna osoba z Torunia, oraz 6 z pomorza. Mamy 12 osób! Jak na pierwsze nieoficjalne mistrzostwa Polski w Cardfigth! Vanguard, jest nawet dobrze. Ludzie czekają na paringi. Przygotowania talii i miejsc do gry. Wyczuwana jest nutka zdenerwowania przed pierwszym takim turniejem w Polsce. Stawka? 11 bosterów BT06, 11 boosterów EB03 i 8 boosterów BT07. Miejsce do Feature Match przygotowane.
Muszę powiedzieć, iż początek, jak i wszystko bardzo dobrze się zapowiada. Miła atmosfera.
Ludzie nawzajem się poznają i robią jakieś trady i pożyczki w czasie turnieju. Sala niestety mała, gdyż jest to sala pierwszaków szkoły podstawowej. 6 stołów przygotowane. Najmłodsi gracze to dwójka chłopaków z pomorza mających 15 lat. Jest również jedna dziewczyna grająca z nami- Alicja - partnerka jednego gracza.
Właśnie kończą się przygotowania. Zaraz podane zostaną paringi i dowiemy się kogo mecz zostanie opisywany. Przypomnienie informacji oraz zasad.
Dobrze, więc zaczynamy feature matche. Zapraszam i mam nadzieje, że opiszę w miarę czytelnie wszystkie gry. Proszę o wyrozumiałość, gdyż to mój pierwszy taki obszerny raport. Troszkę nad nim spędziłem czasu ale zobaczymy potem jak będzie wam się podobać.
Feature match
1 runda
Kelu (Spike Brothers) vs. Wodnik (Kagero)
Spoiler
(click to show/hide)
Po rzuceniu kostką, grę zaczyna Wodnik. Gracze zaczynają tasować decki i przekładać je sobie nawzajem. Miłe słowa otuchy na początek i uścisk dłoni. Oczywiście gracze się znają, gdyż razem przyjechali z Warszawy. Kelu w tasował dwa triggery do decka. Jego przeciwnik w tasował również 2 karty.
Pierwsza gra.
Po dobraniu karty Wodnik ride’uje swojego Lizard Soldier, Conroe, perfect guardem, Wyvern Guard, Barri i na tym kończy swoją turę
Kelu również ride’uje swojego vanguarda, Mecha Trainera, perfect guardem o imieniu Cheer Girl, Marilyn. Kelu atakuje vanguardem za 11k w przeciwnika vanguarda. Wodnik nie daję żadnej obrony. Triggerów żadnych Kelu nie wyciąga oraz z obrażeń żaden nie wypada.
Wodnik ride’uje vanguarda Blazing Core Dragonem oraz używa efektu Lizard Soldier, Conroe i wyszukuje Embodiment of Armor, Bahr, wzywając go do przedniej straży. Atak ze strony Wodnika zaczyna się od Embodiment of Armor, Bahr, który za 8k atakuje w Vanguarda. Kelu nie broni się, co skutkuje wyciągnięciem Criticala w damage i dodaniem siły Cheer Girl, Marilyn. Następnie atak Vanguardem, który posiada 9k ataku lecz vanguard Kelu posiada 11k siły. Wodnik Checkuje… nic. Brak obrażeń dla Kelu. Wodnik kończy.
Oczywiście po dobraniu karty, Kelu ride’uje swojego perfect guarda, Treasured, Black Panther. Następnie wzywa Highspeed, Brakkiego i kolejną Treasured, Black Panther. Atakuje Treasured, Black Panther w Vanguarda Wodnika, lecz ten broni za 10. Następnie atak Vanguardem Kelu w vanguarda Wodnika. Wodnik nie daje obrony. Check... nic. Obrażenie wchodzi. Zero triggerów w obrażeniach. Następnie atak Highspeed, Brakkim w Embodiment of Armor, Bahr, lecz bez skutku gdyż Wodnik obronił, poświęcając heala. Koniec tury Kelu.
Kelu dobiera kartę i ride’uje Dragonic Overlord. Następnie cofa Embodiment of Armor, Bahr do tyłu i wzywa Blazing Core Dragon, Berserk Dragona bez effectu oraz Iron Tail Dragon do boosta dla Berserk Dragona. Zaczyna się atak. Berserk Dragona za 16k atakuje w Treasured, Black Panther. Kelu po chwili zastanowienia broni swoje dziecię za 10k. Następny atak zaczyna za 11k Vanguard w Vanguarda Kelu. Zero guards. Zero triggerów. Jedno obrażenie. Blazing Core Dragon atakuje w Highspeed, Brakkiego. Kelu poświęca swego przyjaciela.
Kelu ride’uje Demonic Lord, Dudley Emperor. Dwa Medical Managery oraz Treasured, Black Panther. Atakuje Treasured, Black Panther w Blazing Core Dragon, który zostaje zniszczony, następnie atakuje Vanguardem w Berserk Dragona co skutkuje jego śmiercią.
Draw. Seal Dragon, Blockade z przodu zostaje wezwany. Wzywa również Flame of Hope, Aermo. Atakuje Seal Dragonem z przodu 17k siły w panthera. Brak obrony. Zostaje on zniszczony. Atak za 17 vangauardem w vanguarda Kelu. wpuszcza tylko jeden triger. Critical. Z obrażeń wypadają dwa Criticale. Przez to Wodnik nie może atakować swoim rearguardem, gdyż siła vanguarda jest bardzo duża. Koniec
Kelu dobiera. Wzywa znów Medical Manager oraz 2 Juggernaut Maximumy do przodu. Juggernaut Maximum atakuje w rearguarda Wodnika a dokładnie w Seal Dragon, Blockade, lecz ten broni się. Vanguard Kelu walczy znów z vanguardem Wodnika, brak obrony. Kelu wyciąga z triggerów heala i zostaje na 3 życiach. Następny atak Juggernaut Maximumem w Seal Dragon, Blockade i niszczy go.
Wodnik jest na 3 życiach również.
Wzywa Embodiment of Armor, Bahr. Używa efektu Iron Tail Dragona i daje mu +1k. Atakuje za 16k Embodiment of Armor, Bahr lecz Kelu broni swojego rearguarda za 10. Vanguard w rear guarda. Brak obrony. Dwa checki. Nie ma triggerów. Ginie Juggernaut Maximum . Znów atak ostatnim rearguardem Wodnika w rearguarda Kelu, broni się za 5k.
Wzywa Field Driller. Atak vanguarda w vanguarda. Check tylko draw triggera. Obrażenie. : critical trigger. Atak Juggernaut Maximumem w Embodiment of Armor, Bahr, który zostaje zniszczony, Field Driller w vanguarda i został zatrzymany 5.
Wzywa Dragonic Overlord do reargaurda. Wyrzuca Flame of Hope, Aermo i Berserk Dragona bez efektu. Atak Dragonic Overlord w Field Driller. Zero obrony. Umiera. Vangaurd Wodnika atakuje w Juggernaut Maximuma. Brak obrony. Draw trigger. Atak Berserk Dragona za 22 w vanguarda. Zero obrony. Zero triggerów w obrażeniach.
Draw Kelu. aktywowany zostaje efekt Demonic Lord, Dudley Emperor. Wyszukuje i wzywa Highspeed, Brakkiego i Juggernaut Maximuma. Atak vanguarda w vanguarda Wodnika. Zero obrony i zero triggerów w checku. Jedno obrażenie. Atak Highspeed, Brakkim 21 w vanguarda.
Wodnik broni się 3 kartami za 15 k. Wraca Highspeed, Brakki do decka, gdyż został użyty jego effect. Juggernaut Maximum atakuje w vanguarda. Zero obrony. Wchodzi heal. Wodnik ma 5 obrażeń o raz dwie zakryte. Kelu ma 3 obrażenia i jedną zakryte.
Atak Dragonic Overlord z rearguarda w vanguarda i zero obrony. Jedno obrażenie. Zero triggerów. Vanguard w vanguarda. Obrona absolutna od Kelu. Wodnik nie wyciąga żadnego triggera. 17k Berserk Dragona w vanguarda. Obrona healem.
Wezwał znów to co wcześniej - Juggernaut Maximuma i Highspeed, Brakkiego- effectem lorda. Atak Highspeed, Brakkim, gdzie Wodnik obronił się dwoma 5 oraz 10, a następnie atak Juggernaut Maximumem gdzie obronił się przed nim Wodnik za 10. Obydwoje wracają do decka po ataku. Efekt Demonic Lord, Dudley Emperor wzywa ponownie Juggernaut Maximuma i Highspeed, Brakkiego co daje mu następne ataki. Atak Highspeed, Brakkim zablokowany został znowu, lecz atak Demonic Lord, Dudley Emperor i wyciągniecie criticala w momencie obrony za 10 Wodnika, daje Kelu zwycięstwo .
Druga gra.
Wodnik zaczyna i po dobraniu karty ride, Embodiment of Armor, Bahr
Kelu dobiera i wzywa Wonder Boy, a następnie wzywa Medical Manager. Atak managerem za 12k. Zero obrony od Wodnika. Atak Wonder Boy. Zero obrony. Trigger dostaje criticala. Trzy obrażenia w ciągu jednej tury dla Wodnika.
Ride, Blazing Core Dragon. Wzywa ponownie Blazing Core Dragon dragona oraz Embodiment of Armor, Bahr do przodu. Atak vanguardem w vanguarda, wszedł. Obrażenie to critical. Zero więcej ataków.
Ride, Highspeed, Brakkim. Wonder Boy do tyłu cofnięty. Reckless Express do przodu. 12k Highspeed, Brakkim w vanguarda. Zero obrony. Zero triggera oraz jedno obrażenie. To critical. Atak 14 rearguardem w rearguarda. Obrona 10. Koniec.
Ride, Dragonic Overlord. Wzywa Berserk Dragon do przodu. Atak berserkiem w rearguarda i zniszczył go. Atak w vanguarda w vanguarda i weszły obrażenie i z triggerów z checka jeden critica. Potem rearguard w vanguard. Weszły 3 obrażenia.
Ride Demonic Lord, Dudley Emperor. Wzywa Juggernaut Maximuma oraz Highspeed, Brakkiego do przodu oraz Medical Managera do tyłu. Atak vanguardem w vanguarda, zero obrony . jeden draw w checku. Zero triggerów w obrażeniu. Juggernaut Maximum za 18 bez efektu w vanguarda. Obrona za 10. Highspeed, Brakki w vanguarda, obrona intercept oraz 5 z decka. I wraca do decka. Kończy turę.
Dobiera Wodnik. Berserk Dragon. Atak Berserk Dragon w vanguarda. Obrona 5 nic nie ma. Vanguard w vanguarda obrona absolutna. Zero triggerów. Atak rearguarda w vanguarda. obrona za 10.
Kelu zaczyna turę. Atakuje Juggernaut Maximumem w vanguarda, obroniony, ten sam ruch Highspeed, Brakkim i również obroniony. Wracają do decka. Efekt Demonic Lord, Dudley Emperor wzywa ponownie Juggernaut Maximuma i Highspeed, Brakkiego co daje mu następne ataki. Atak Highspeed, Brakkim zablokowany został znowu, lecz atak Juggernaut Maximuma daje zwycięstwo dla Kelu.
2 runda
Kelu ( Spike Brothers) vs. Przymulony (Gold Paladin)
Spoiler
(click to show/hide)
Oczywiście uścisk dłoni i życzenie szczęścia. Rzut kostką wygrał przymulony wyrzucając 12 dwoma kostkami.
Obydwoje mulą 4 karty.
Pierwsza gra.
Ride, absolutną obroną ! Halo Shield, Mark!
Ride Medical Manager i wzywa Wonder boya. Atak Wonder boy w vanguarda. Brak obrony. Obrażenie weszło. Atak vanguardem w vanguarda. Obrażenie zadane. Zero triggerów.
Po dobraniu, Przymulony Ride, Mage of Calamity, Tripp. Atak za 9 w vanguarda. Zero triggerów. Jedno obrażenie.
Ride Treasured, Black Panther. Efekt Mecha Trainer. Szuka i wzywa w Medical Manager. Wzywa dwa Treasured, Black Panther. Atak Treasured, Black Panther w vanguard. Obrona 10k. Atak vanguard vs vanguard. Zero obrony zero triggerów. Atak Treasured, Black Panther , zero obrony i triggerów. Przymulolny ma 4 obrażenia.
Tura Przymulonego. Ride Sleygal Double Edge. Wzywa Battlefield Storm, Sagramore. Atak vanguarda w rearguarda. Zero obrony, dwa triggery: stand i draw. +10 dla Battlefield Storm, Sagramore. Atak sagramore w vanguarda, zero obrony, zero triggerów. Kelu ma 2 obrażenia.
Demonic Lord, Dudley Emperor przybywa! Wzywa Juggernaut Maximum i wzywa cheerful lynx. Atak Treasured, Black Panther w vanguarda. Obrażenie weszło. Atak vanguarda w vanguarda, obrona absolutna. Zero triggerów. Atak Juggernaut Maximumem z effectem za 15k w vanguarda. Obrona absolutna. Wraca do decka.
Wezwany Knight of Superior Skills, Beaumains do przodu. Player of the Holy Axe, Nimue do tylu. Atak Sagramore w vanguarda. Wpuszcza, jedno obrażenie. Vanguard w vanguarda. Perfect defense. Zero triggerów. Knight of Superior Skills, Beaumains w vanguarda i obrona za 5. Nic nie weszło.
Juggernaut Maximum wzywane przez kelu do przodu. Atak za 15 Treasured, Black Panther w vanguarda. Obronione za 10. Vanguard w vanguarda. Check! Heal dla Kelu. Brak leczenia oraz 5 dla Juggernaut Maximuma. 5 obrażeń ma przymulony , wyciąga heala. Udało mu się. 29k Juggernaut Maximumem w vanguarda, obrona za 20.
Greeting Drummer do tyłu. 15 Knight of Superior Skills, Beaumains w vanguarda i obrona za 10 . Vanguard w vanguarda. Obrona za 10 znów. Zero triggerów. Battlefield Storm, Sagramore w vanguarda, znów obrona za 10.
Kelu zaczyna od dobrania karty. Wzywa Highspeed, Brakkiego. Atak Treasured, Black Panther w vanguarda. Win dla Kelu.
Druga gra
Zaczyna Przymulony.
Mulił 1 kartę Kelu, a 3 mulił przymulony
Ride Player of the Holy Axe, Nimue po dobraniu karty.
Ride Medical Manager. 12 w vanguarda, zero triggerów i jedno obrażenie. Trigger (heal)w
obrażeniach.
Ride Knight of Superior Skills, Beaumains. Wzywa Ride, Mage of Calamity, Tripp do przodu, oraz
Player of the Holy Bow, Viviane. Atak Player of the Holy Bow, Viviane. Obrona za 10. Atak Vanguard w Vanguard . Zero obrony. Obrażenie. Critical trigger w obrażeniu. Koniec ataków.
Początek tury. Ride Highspeed, Brakkim, oraz wezwał Highspeed, Brakkiego wraz z wyszukaniem i wezwaniem Wondera Boya, z efektu mecha trainera. Atak Highspeed, Brakkim. Niszczy Ride, Mage of Calamity, Tripp. Vanguard atakuje vanguarda, weszło. Zero triggerów. Wonder boy w Player of the Holy Bow, Viviane, zniszczona!
Dobiera Przymulony. Ride, sleygal draggera. Atakuje sleygal dragger w Wonder boy i niszczy go. Atakuje vanguardem w Highspeed, Brakkiego i niszczy również.
Juggernaut Maximum ride! Wezwany Wonder boy wraz z następnym Juggernaut Maximumem. Atak vanguardem w vanguarda. Jedno obrażenie i zero triggerów. Juggernaut Maximum atak w sleygal draggera i poszedł na cmentarzysko.
Ride’uje Incandescent Lion, Blond Ezel. Atakuje vanguardem w vanguarda. Jedno obrażenie i zero triggerów.
Wzywa Highspeed, Brakkiego. Atak Highspeed, Brakkim za 17 w vanguardem. Obrona za 10. Vanguard w vanguarda. Obrona absolutna. Triggery: Critical i stand. Wszystko przechodzi na Juggernaut Maximuma i wstaje Highspeed, Brakki. Atak Juggernaut Maximumem i wchodzą dwa obrażenia, potem Highspeed, Brakki i win.
3 runda
Fenix ( Royal Paladin) vs. Yami (granblue)
Spoiler
(click to show/hide)
Pierwsza Gra
Fenix wygrał kostkę.
Obydwaj zmulili po 3 karty.
Lake Maiden, Lien wchodzi jako Vanguard po ride.
Ride spirit samurai. Atak bez obrony i wchodzi obrażenie
Ride, Blaster Blade oraz Flame of Hope, Aermo! Mała niespodzianka w decku Royal Paladin FeniX’a! Atak Blaster Blade w vanguarda, zero obrony i triggerów, obrażenie weszło więc efekt Flame of Hope, Aermo wchodzi.
Dobiera Yami, a następnie ride, deadly spirit i efekt captain nightkid. Atak w Blaster Blade i brak obrony. Draw trigger i weszło obrażenie
Crimson Butterfly, Brigitte, Ride! Wezwano Lake Maiden, Lien oraz Covenant Knight, Randolf. Randolf atak 15 w vanguard. Zadał obrazenia. Critical wszedł w obrażenia. Atak vanguardem w vanguarda, wchodzi jedno obrażenie i zero triggerów.
Ride Ice Prison Necromancer, Cocytus, wezwany skeleton demon i Master Swordsman, Nightstorm. Atak Master Swordsman, Nightstorm w vanguarda. Zero obrony. Weszło obrażenie. Vanguard atak w vanguarda, obronione. Zero triggerów. Atak skeletonem w Covenant Knight, Randolf, ginie pod napływem obrażeń.
Efekt Solitary Knight, Gancelot, Blaster Blade wzywany oraz Knight of Conviction, Bors wraz z Wingal. Atak Blaster Blade w vanguard, zero obrony, obrażenie weszło. Vanguard w vanguarda i obronił perfect defensem oraz nie wyciągnął żadnych triggerów. Atak Knight of Conviction, Bors by zniszczyć skeletona.
Death Seeker, Thanatos, został wezwany. Atak Death Seeker, Thanatos, obrona za 5. Atak Master Swordsman, Nightstorm, obrona za 10. Atak vanguardem za 15 w vanguarda, obrona za 15, zero triggerów u nich.
Atak Blaster Blade obrona za 5. Vanguardem atak w vanguarda i wygrana dla FeniXa zero Triggerów i zero obrony
Fenix win.
Druga gra.
Yami zaczyna.
Mulą obydwoje jedną kartę.
Deadly Nightmare przybywa
Ride, Lake Maiden, Lien..Pojedynek vanguard vs vanguard. Jedno obrażenie wchodzi
Ride, Deadly Spirit. Atak vanguard vs vanguard, brak obrońców. Wchodzi obrażenie.
Po dobraniu Fenix, riduje Covenant Knight, Randolf! Wzywa Little Sage, Marron i Knight of Silence, Gallatin. Atak za 10 Knight of Silence, Gallatin w vanguarda, obrażenie zadane. Atak Vanguard vs Vanguard, FeniX check’uje draw triggera. Kolejne obrażenie zadane.
Ride, Master Swordsman, Nightstorm. Dancing cutlass wezwany i użyty efekt, następnie wezwał Death Seeker, Thanatos i Deadly Nightmare oraz ponownie Dancing cutlass wezwany i użyty jego efektu. Atak vanguard w vanguarda, zero obrony, triggery: draw i heal ,uleczył się, oraz +5 dla każdego rearguarda,. Obrażenie zadane FeniXowi. Dancing cutlass atakuje w vanguarda, zero obrony i weszło obrażenie, a potem Death Seeker, Thanatos w vanguarda obronił się 5
Drawuje FeniX. Gigantech charger ride’uje, z efekt wezwał Blaster Blade z góry decka i zniszczył mu Death Seeker, Thanatos. Knight of Silence, Gallatin atakuje w Master Swordsman, Nightstorm i został zniszczony. Vanguard w vanguarda, zero obrony Triggery: critical, critical +10 Blaster Blade.
Weszły trzy obrażenia. Atak Blaster Blade w vanguarda. Obrona za 15.
Po dobraniu, Yami ride’uje Ice Prison Necromancer, Cocytus oraz wzywa Evil shade i Commodore Blueblood. Atak commondorem w vanguarda, wchodzi obrażenie. Zero triggerów. Vanguard vs. Vanguard, obrona za 25. Triggert: heal! Uleczony Yami! Atak Dancing cutlass za 15 i obronione.
Wzywa Blaster Blade i niszczy Commodore Blueblood. Atak Knight of Silence, Gallatin w vanguarda, obrona za 10. Atak vanguardem w vanguarda, obrona absolutna, zero triggerów. Atak Blaster Blade, obrażenie weszło, zero triggerów.
Wezwał samurai spirit jako straż przyboczną. Atak samurai spirit i obronił się za 5. Atak vanguard w vanguard, nie ma obrony, zero triggerów dla Yamiego, draw w obrażeniach FeniXa
Crimson Butterfly, Brigitte przybywa jako rearguard. Atak Knight of Silence, Gallati, obrona większa, nic weszło. Atak vanguardem vs vanguardem, obrona absolutna oraz 2 triggery, critic oraz draw dla blastera, co daje plus 10 Blaster Blade i dodatkowe obrażenie. Atak Blaster Blade obronił się całą ręką ale i tak atak FeniXa się nie powiódł.
Wewanie Romario. Atakuje Samurai Spirit w vanguarda. Obrona za 10, vanguard vs vanguard 25 ataku vs 35 obrony, trigger: Critical dla Dancing cutlass i atak nim, lecz FeniX obronił.
Fenix wzywa Gigantech charger i wzywa heala na pole. Wzywa Blaster Blade i zaczyna atakować. Tu pojawia się wielkie combo (gdzieś to wcięło, wybaczcie) nie wiadomo skąd, gdzie Yami wyciąga dwa heale i przeżywa tą turę.
W tym momencie FeniX nie ma kart na ręce i zaczyna atakować Yami co daje mu absolutne zwycięstwo.
Trzecia gra.
Zaczyna FeniX
FeniX muli 2 a Yami 4
Ride! Wingal
Perfect Defense Yamiego zostaje ridowany. Atak bez triggerów i zadaje jedno obrażenie
Ride, Covenant Knight, Randolf i Little Sage, Marron wezwany do przodu. Wchodzi każdy atak. Zero triggerów.
Skeleton Demon World Knight przybywa na miejsce poprzedniego vanguarda, efekt captain nightkid wchodzi. Wezwanie, efekt a potem atak Dancing cutlass zero obrony, zero triggerów.
Skeleton również zaatakował i nawet zadał obrażenie.
Wzywa Margal i , Lake Maiden, Lien. Atak margalem bez trigera vanguarda i zero obrony tudzież obrażenie weszło. Atak vanguardem w vanguarda, obrona za 5, zero triggerów.
Ride’uje Ice Prison Necromancer, Cocytus i wzywa Dandy Guy, Romario i Master Swordsman, Nightstorm. Zero obrony, z ataku Ice Prison Necromancer, Cocytus i wchodzi obrażenie. Atak vanguarda nie zadaje obrażeń gdyż jest zablokowany, tylko jeszcze atak Master Swordsman, Nightstorm zadaje obrażenie.
Wzywa Knight of Silence, Gallatin i atakuje nim w Ice Prison Necromancer, Cocytus. Atak vanguard w vanguarda, obrona i wychodzi critica, zero obrażeń, gdyż efekt większych obrażeń przechodzi na lien, która również została zablokowana.
Wezwał Commodore Blueblood i Deadly Nightmare, 15 w vanguarda Commodore Blueblooddorem, atak nie wchodzi z powodu obrony. Atak vanguard w vanguard, absolutna obrona, critical and heal. Atakuje Master Swordsman, Nightstorm z criticalem. Brak obrony . Yami win
4 runda
Kelu (Spike Brothers) vs Yami (Granblue)
Spoiler
(click to show/hide)
Pierwsza gra.
Kelu wygrywa kostke.
Zaczyna Kelu . wtasowuje 2 karty a Yami 1.
Ride, Medical manager.
Ride, Deadly Nightmare i wzywa Evil shade.Atak za 11 Deadly Nightmare w vanguarda i zadaje obrażenie.
Ride, Panthera, wzywa Recless Expressa i Highspeed, Brakkiego. Effect mecha. Wonder boy przybywa. I jeszcze jeden z ręki będąc już tam. Atak Recless Expressem w vanguarda, zatrzymany przez obronę Yamiego Atak vanguard w vanguarda, brak obrony, weszło obrażenie.
Atak Highspeed, Brakkim i wchodzi critical z obrażeń przez niego zadanych.
Deadly spirit, ride! Efekt kapitana nightkida i zrzuca deadly spirita z decka. Cutlass wchodzi w pole i używa efektu, potem commondor wchodzi do gry ,a potem wchodzi skeleton swordsman. Atak commondorem, lecz zatrzymano jego atak. Atak vanguarda w vanguarda, brak obrony i dostał 2 obrażenia z triggerów, co zabolało kela. Atak skeletonem w Highspeed, Brakkiego, lecz nic się nie dzieje , gdyż Kelu się broni.
Juggernaut Maximum ride! Medical manager wchodzi do gry. Recless Express atakuje vanguarda, brak obrony i weszły obrażenia w Yamiego. Vanguard vs vanguard. Zero triggerów i obrażenie. Highspeed, Brakki atakuje commondora i go niszczy. Skeleton atakuje Highspeed, Brakkiego, obroniony za 5. Vanguard 15k vs vanguard, bez żadnej obrony, nie wychodzą żadne triggery i zostaje zadane normalnie obrażenie.
Highspeed, Brakki atakuje w skeletona i go niszczy. Vanguard vs. Vanguard. Brak triggerów podczas pojedynku i wchodzi jedno obrażenie. Recless Express ze skillem atakuje, lecz Yami broni się.
Vanguard vs. Vanguard, znów brak obrony oraz triggerów, obrażenie jedno weszło. 5 obrażeń vs 5 obrażeń. Commodore Blueblooddore zabija Highspeed, Brakkiego.
Kelu dobiera. Wzywa dwa Juggernaut Maximumy, ze skilla Juggernaut Maximuma atakuje w rearguarda i niszczy go. Atakuje następnym Juggernaut Maximumem w vanguarda i zdobywa grę.
Kelu Win
Druga gra.
Zaczyna Yami.
Yami muli 3 karty, a Kelu 4.
Yami po dobraniu nie riduje. Koniec.
Kelu ride’uje Wonder boyem i wzywa następnego. Dwa obrażenia
Yami dobrał kartę. Znów brak Ride’u.
Atakuje swym vanguardem. Brak triggerów, Kelu wszystko broni.
Kelu widzi wygraną, ride’uje Drillera i spamuje Highspeed, Brakkim dwa razy. Atakuje vanguardem. Yami się poddaje.
Kelu win!
Czemu? Brak jakiejkolwiek grade 1 nadającego się do ride’u daje niestety śmierć, a zwłaszcza od początku gry.
5 runda
Zazu(Narukami) vs. Kelu (Spike Brothers)
Spoiler
(click to show/hide)
Pierwsza gra
Zazu wstasowuje 2 karty, a Kelu 3.
Kelu zacznie.
Ride Recless Expressem.
Red river dragoona ride. Atak, zero obrony, wchodzi jedno obrażenie.
Ride Highspeed, Brakkim, szuka Wonder boya z efektu mecha. Wzywa potem dwóch Wonder boyów, dwóch drillerów i jednego perfect defense. Za 15 drillerem w vanguarda, obronione przez Zazu. Vanguard vs Vanguard, wchodzi obrażenie, zero triggerów, a potem innym drillerem lecz zatrzymany.
Ride, Demonic Dragon Berserker, Garuda. Atak, brak obrony, zero triggerów.
Kelu nie ride’uje. Atakuje drillerem, obrażenie weszło. Atak vanguardem i również wchodzi, a atak następnym drillerem został zablokowany.
Ride Dragonic Kaiser Vermillion oraz thunder break dragon i Demonic Dragon Berserker, Garuda wchodzą. Garuda atak za 9 w vanguarda. obrona za 5. Vanguard vs vanguarda, brak obrony, wchodzi draw. Dla kelu z obrażenie. Thunder atakuje drillera. Zostaje zniszczony.
Ride Demonic Lord, Dudley Emperor, i Treasured, Black Panther do przodu. Vanguard vs vanguard,
critical i nic więcej, z obrażeń wchodzi heal i leczy. 4 obrażenia vs 3 obrażenia. Treasured, Black Panther niszczy Demonic Dragon Berserker, Garuda oraz driller, thunder break dragona.
Summon Desert Gunner, Shiden oraz Desert Gunner, Raien. 23 vanguardem w vanguarda bez obrony, stand bez effectu oraz wchodzi efekt i czyści przednia straż. Atak shin Desert Gunner, Shiden, lecz zablokowany za 10.
Juggernaut Maximumy spamuja z przodu oraz Recless Express w rearguarda. Juggernaut Maximum nr 1 niszczy Desert Gunner, Shiden. A jugerrnaut nie zadaje nic, gdyż jest zablokowany. Wracają do decku. Efekt Demonic Lord, Dudley Emperor. Wchodzi Highspeed, Brakki i Juggernaut Maximum.
Demonic Lord, Dudley Emperor, atakuje ale blokowany absolutnie. Juggernaut Maximum atakuje, lecz zablokowany. Highspeed, Brakki zadał obrażenia z efektem wracającym go do decka. 5 obrażeń Zazu vs. 4 obrażenia Kelu
Zazu dobiera. Photon bomber vyvern wchodzi i atakuje. Zadał obrażenie. Vanguard atakuje w vanguarda. Broni się tylko tak że może przeciwnik wygrać wyciągając dwa triggery. Co Zazu Checkuje? Wyciąga dwa triggery, win dla Zazu!!!!
Druga gra
Kelu zaczyna.
Kelu i Zazu mulą 3.
Ride, Medical managerem.
Zazu ride’uje Vajra Emperor, Indra i atakuje, wpuszony bez triggerów.
Kelu ride’uje Treasured, Black Panther i wyszukuje Wondera z efektu startera i wzywa Highspeed,
Brakkiego i magicznego managera. Następnie Wondera i Recless Express. Atakuje managerem, wchodzi bez triggerów z obu stron. Atak vanguarda w vanguarda przeciwnika, trigger Draw dla Zazu z obrażeń. Atakuje Highspeed, Brakkim, lecz Zazu broni.
Ride, thunderstorm dragoona. Wzywa Desert Gunner, Shiden oraz red drive dragoona. Atakuje Desert Gunner, Shiden w Managera i kelu nie broni. Wszedło obrażenie, Heal trigger Thunderstorm wjechał w vanguarda lecz Kelu broni się
Kelu ridu’je Demonic Lord, Dudley Emperor oraz drillera wzywa. Driller zaatakował w vanguarda, co dało wejście obrażenia oraz lord atakuje w vanguarda ale zablokowany. Highspeed, Brakki atakuje w Desert Gunner, Shiden ale zablokowany
Ride Vajra Emperor, Indra I wzywa Dragon Dancer, RaiRai. Atak shidenem w vanguarda, lecz intercept drillera. Vanguard atakuje w vanguarda ale Kelu daje obronę. A potem atak Dragon Dancer, RaiRai, która również została zablokowana.
Vanguarda atakuje w vanguarda bez obrony. Trigger heal z obrażeń. 1 hp dla Kelu oraz 3 hp dla Zazu. Manager i Highspeed, Brakki niszczą przednich rear guardów
Vajra Emperor, Indra, Vajra Emperor, Indra wraz z red river dragoon wchodzą do gry. Red river w vangarda, wpuszony, zero triggerów. Magiczny vanguard atakuje w vanguarda ,obrona za 20, bez triggera. Vajra Emperor, Indra atakuje w vanguarda za 17 wchodzą obrażenia bez triggerów.
Kelu dobiera kartę. Wezwał drillera. Atak Highspeed, Brakkim w Vajra Emperor, Indra rearguarda. Obrona wynosi 10. Kelu myśli. Kelu zastanawia się. Kelu główkuje. I wykonuje wiele czynności w swoim mózgu, oto plan! 21 vanguardem w rearguarda Vajra Emperor, Indra. Obrona absolutna od Zazu. Brak triggerów. Driller atakuje w red river dragoona i zabija go :c
Desert Gunner, Raien przybywa jako rearguard. 16k red river dragoonem w vanguarda. Kelu wpuszcza. Critical dla kelu i vanguard otrzymuje +5. Vanguard atakuje w vanguarda, obrona 25, brak triggerów. 17 Vajra Emperor, Indra w vanguarda. obrona za 5, nie wchodzi atak.
Kelu wzywa Highspeed, Brakki oraz zaatakuje nim w vanguarda. Zablokowany. Vanguard atakuje w vanguarda, wyskakuje critical, smutny smok Zazu, zostaje pokanany.
Trzecia gra.
Zazu zaczyna.
Zazu nic nie muli, a kelu aż 4. Czy to dobry wybór?
Ride absolutną obroną. Kończy turę.
Ride managerem, brak ataku.
Ride thunderstorm dragonem .Wzywa Desert Gunner, Shiden oraz Demonic Dragon Berserker, Garuda. Atak vanguardem w vanguarda, bez obrony oraz Desert Gunner, Shiden w vanguarda, również bez obrażeń.
Ride Treasured, Black Panther oraz wezwanie Treasured, Black Panther i Wonder boya w polu wsparcia. Każdy atak został obroniony i nie było triggerów.
Ride thunder break dragona wraz z tunderstormem w rearguard site. Ataki. Obrażenia wchodzą bez obrony i triggerów.
Ride Juggernaut Maximumem oraz atak gdzie dwa ataki rearguardów zostały bronione, brak triggerów.
Summon Malevolent Djinn oraz Desert Gunner, Raien wraz red driver dragoonem. Atak red dragoonem nie doszedł do skutku. Absolutną obronę użył kelu by, zablokować atak Vanguarda, lecz wyszły Triggery: Critical i Stand. Atakuje znów red dragoonem i znowu blokada, oraz atak thunderstormem nic nie daje.
brak ride’u u Kelu. Atak Juggernaut Maximumem w vanguarda, wchodzi i zadaje obrażenie. Zaatakował Treasured, Black Panther i również nie broniona, zadało damage.
Thunderstorm atakuje w vanguarda. Nic się nie dzieje. Vanguard vs vanguard. Check: critical bez obrony. Wszedł heal. Uleczony Zazu. Atak red dragoonem bez skutku.
Ride Demonic Lord, Dudley Emperor. I używa efektu. Wzywa Juggernaut Maximuma i Treasured, Black Panther. Demonic Lord, Dudley Emperor atakuje w vanguarda z criticalem, lecz został zablokowany, lecz i jedno obrażenie i siłe daje Treasured, Black Panther, która atakuje vanguarda lecz zostaje zablokowany. Juggernaut Maximum z efektem w thunder breaka, lecz znów obrona absolutna.
Djinn wchodzi I wzywa Dragon Dancer, RaiRai. Następuje wielki atak od strony Zazu ale kelu dobrze obronił wszystko.
No i Kelu znów atakuje Demonic Lord, Dudley Emperor i wyskakuje critical, a Zazu nie posiada kart na obronienie czegoś tak silnego.
Kelu win.
Minęło już pięć rund.
Po małej przerwie następuje kontynuacja turnieju, czyli
TOP 4
Do TOP4 zakwalifikowali się, Zazu, Kelu, Przymulony oraz Yami. My będziemy oglądać starcie Zazu z yamim.
Półfinał
Spoiler
(click to show/hide)
Kostkę wygrywa Zazu.
Każdy po 4 mulił.
Zazu ride, red river dragoonem.
ride Cutlassa, po czym następuje atak i obrażenie dla Zazu.
ride, dragonic deathscythe oraz wezwał 2x old dragon mag. Atakuje każdym i atak jednej straży przedniej został zablokowany. Brak triggerów.
Ride commodore i Yami wezwał romario. Atak w smoka vanguardem z jednym obrażeniem, lecz triggerem nie pozwalającym dalej przejść Romario.
Ride thunder break dragonem i wezwał dwa Vajra Emperor, Indra . Atakuje oraz i zadaje dwa obrażenie i jedna obrażenie spowodowane wyciągnięciem triggera.
Ride Ice Prison Necromancer, Cocytus, wezwanie z jego efektu nightstorma, a potem wezwanie Death Seeker, Thanatos. Thanatos atakuje w vanguarda, brak obrońców, wchodzi obrażenie będące triggerem – criticalem. Vanguard w vanguard, obronil się 10 i wyciagnięcie criticala, nie wszedł atak. Master Swordsman, Nightstorm za 25 i dwa obrażenia w vanguard, obrona absolutem u Zazu. 5 obrażeń u Zazu vs 4 obrażeń u Yamiego
Wzywa red river dragoona oraz Desert Gunner, Raien. 15k Vajra Emperor, Indra - zadała obrażenie. 18k vanguarda vs vanguard z 15 obrony, brak triggerów. Nie weszło nic. 17k Vajra Emperor, Indra zablokowane za 10 blokując vanguarda.
Wzywa samurai spirita. atak Thanatos w vanguarda, zablokowany. 22 ataku w vanguard, vanguardem. Obrażenia zostały zadane wraz z brakiem triggerów. Następny atak Master Swordsman, Nightstorm bez zablokowania po zwycięstwo dla Yamiego.
Druga gra.
Zaczyna Zazu
Zmulili po 2.
Red river Dragoon ride!
Ride Evil shadem i wzywa evil shade wraz samurai sprit. Atak samuraiem za 12 w vanguarda.
Obrona za 5. Atak vanguardem za 16 w vanguarda, zero obrony, zero triggerów, jedno obrażenie.
Ride Demonic Dragon Berserker, Garuda. Desert Gunner, Raien wrzucany wraz z photon wyvern. Raien atakuje w vanguard, zablokowana. Wyverna atakuje w vanguarda i wchodzi z obrażenia crytical. shade +5. Vanguard vs Vanguard. Zablokowane.
Skeleton demon ride. Wezwany deadly spirit. Atakuje samurai w Desert Gunner, Raien. Zniszczona. Vanguard vs vanguard 19 vs brak obrony. Draw trigger dla Yamiego. 14 w vanguard, brak obrony oraz obrażenie smacznie weszło.
Thunderstorm Dragoon wezwany. Atak vanguarda w vanguarda, obroniony oraz atak w vanguard photonem, który również został zatrzymany.
Ride Ice Prison Necromancer, Cocytus em. Wzywa commodore. Deadly spirit atakuje w vanguard 9 vs 9, broni sie 5. Widać smutek na twarzy Yamiego. Ice Prison Necromancer, Cocytus vs vanguard 16 vs 9. Check. Wielkie zero. Obrażenie weszło. Commodore 17 w vanguard, zablokowany 10.
Wezwano Desert Gunner, Raien. Atak vanguarda w vanguarda 16 i dostaje heala. Jedno obrażenie i wszedł heal. Photon atakuje za 19 w vanguarda. Broni się Yami za 10
Commodore 17 vs 10 vanguarda , rani Zazu. Vanguard vs vanguard 25 vs 9 zazu, odpowiada absolutną za absolutną obrone, brak triggerów w checku. 17 deadly spiritem w vanguarda, Weszło obrażenie.
Atak photonem w rearguarda który został zniszczony. Vanguard atakuje w vanguarda, lecz został zablokowany ale wyciągnął stand triggera i powstał Photon Bomber Wyvern, który atakuje znowu i kosi commodore.
Wchodzi commondore!!!! Wielki atak commodore w vanguarda, lecz zablokowany. Vanguard vs. vanguard. 25 vs brak obrony. Win dla Yamiego, gdyż wyciągnął criticala
Przechodzimy do Finału!
Finał !
Kelu(Spike Brother) vs. Yami(Granblue)
Spoiler
(click to show/hide)
Pierwsza gra.
Kelu wygrał kostkę mulił tylko kelu i to 5 kart.
Kelu zaczyna i smuta, patrząc na swą ręke.
Ride, Wonder Boyem.
Ride Deadly Nightmare, wzywa spirit samurai oraz evil shade. Atak samuraiem za 12 w boya. Brak obrony. Atak Vanguardem za 17, check critical trigger. Wchodzą dwa obrażenia
Kelu ride Highspeed, Brakki i używa efektu mecha, aby wyszukać managera. Wezwał managera, lecz z jego efektu wchodzi heal do soul. Wzywa Wondera. Atak wonderem w spirita, który zostaje zniszczony oraz atak managarem w vanguard i zadaje obrażenie, które jest healem i wszyscy zasmuceni bo nie uleczy się nasz wodny wojownik. Vanguard vs vanguard. Check. Critical. W obrażeniach wchodzi jeden draw.
Ride skeleton demon, deadly spirit wchodzi. 14 deadly spritem vs vanguard, zablokowany. Vanguard vs. vanguard 19 vs 9 check ! Draw trigger. Zadane jedno obrażenie.
Po dobraniu, Kelu ride’uje Juggernaut Maximum. Atak Juggernaut Maximumem w vanguarda, check’uje dwa triggery. Draw i stand, lecz jest broniony więc przekazuje +10 i obrażenie dodatkowe dla Wondera. Atak 18 +2 critcalem. Obrona za 5 i interceptem.
Ride Master Swordsman, Nightstorm oraz wezwanie dwóch Master Swordsman, Nightstorm. Atak stormem w vanguard 12 vs vanguard, zablokowany. Storm vanguard vs vanguard 22 vs 11 co kelu robi? Wpuszcza . Check. Draw i draw. Wraz z jednym obrażeniem. 27 podpakowany nightstorm vs 11 vanguarda. Zablokowane za 20.
Wezwanie Cheerful Lynx. Atak lynx za 12 w vanguarda. Zablokowane za 5. Atakuje vanguardem za 11 i broni się 10. Wyszedł critical dla Wondera który nie został zablokowany. Atak Wonderem. Dwa obrażenia wchodzą.
Wezwanie dandy guy, romario. Atak 17 w vanguard. Zablokowane za 10. Atak vanguardem za 22 vs 11 obrona absolutna. Check! Heal i Critical. Nigstorm za 30 vs 11 vanguarda. Obronił Kelu !
Wezwanie Juggernaut Maximumem. Atak 12 w rearguarda. Juggernaut Maximum vanguard atakuje za 11 w vanguarda. Check drawa oraz atak Juggernaut Maximumem nr. 2 vs rearguarda za 23, lecz za 20k obroniony.
Yami wezwał samurai spirit. 17 nightstorm vs 11 vanguard, weszło obrażenie. Vanguard 22 vs Vanguard bez obrony. Critical. Wygrał Cyfry.
Druga gra.
Kelu zaczyna. Kelu muli 3, a Yami 1.
Ride. Manager.
Romario, RIDE! W fazie ataku zero triggerów, ale obrażenie zadane.
Kelu ride drillerem oraz wezwanie Wonder wraz z Highspeed, Brakki i Treasured, Black Panther. Atak za 17 w vanguard vanguardem broni się za 10 I 5. Atak 9 w vanguarda. Obrażenie wchodzi. Następnie za 11 i również obrażenie weszło.
Ride commodore oraz efekt kida, commodore do śmieci. Wezwanie cutlassa oraz jego efekt. Wchodzi samurai spirit. Samurai spirit za 12 w vanguarda z cutlassem na czele. Zablokowany. 10 vanguard vs vanguard, brak obrony, brak triggerów w checku i draw trigger z obrażenia.
Ride Juggernaut Maximumem oraz wezwanie Recless Express. Wcisk za 19 vs 10 wpuszcza w vanguarda. Wchodzi heal trigger i nie leczy Yamiego. Atak 16 w vanguarda, blok za 10. Atak vanguarda za 20 vs. Vanguard, brak obrony, lecz również brak triggerów.
Dobiera Yami i zaczyna swą turę. Ride Ice Prison Necromancer, Cocytus. Wraca commodore. Wywala cutlass i wzywa spirita. Atak commodore za 10 vs Highspeed, Brakkiego, Kelu broni. Atak vanguard za 15 vs 11 rearguarda, draw trigger z checku i deadly spirit +5. Atak deadly spirit w Highspeed, Brakkiego, który zostaje zmiażdżony.
Highspeed, Brakki wchodzi. Juggernaut Maximum atakuje za 19 vs 10 vanguard, brak triggerów w checku, a w obrażeniach wyskakuje critical. Treasured, Black Panther niszczy rearguarda oraz następny Highspeed, Brakki niszczy commodore.
Ride Cocutusem, wchodzi cutlass oraz jego efekt . Przybywają Nightstorm i deadly nightmare. 14 w brakiego ,zginał. 12 vs vanguard, zablokowany interceptem. 20 vs 11 , brak checków, małe obrażenia.
Wezwanie Highspeed, Brakki i juggenauta. Atak: Vanguard vs vanguard 19 I perfect guard. Trigger? Draw i critical 31 vs 19 blokowanie za 25. Za 21 w vanguarda. Brak kart na ręce. Koniec.
Trzecia gra.
Cyfra zacznie.
Muli 2 a kelu 4.
Ride, Romario
Ride, Wonder Boyem. Wzywa Jokera. Obydwaj atakują, każdy zadaje obrażenie.
Ride Three Star Chef, Pietro. Efekt startera. Na śmietnik idzie commodore. 9 w vanguard. Brak obrony. Nudny atak.
Ride driller. Efekt mecha. Wyszukuje i wrzuca wondera. Również wrzuca Treasured, Black Panther I brakkii oraz Recless Expressa. Atak vanguard w vanguard, jedno obrażenie bez szału. Atak Treasured, Black Panther, weszło jedno obrażenie oraz z expresa też jedno obrażenie.
Ride, Ice Prison Necromancer, Cocytus oraz wzywa commodore z efektu. Wzywa Deadly spirit. Deadly spirit 9 vs 9 Highspeed, Brakki umiera. 10 vs 7 trigger check. critical wchodzi, dwa obrażenia i daje +5 commodore, by zaatakował za 15 w vanguarda, lecz zablokowany
Ride Juggernaut Maximumem. Wzywa Highspeed, Brakkiego oraz atak vanguard vs vanguard, brak obrony więc obrażenie wchodzi. Treasured, Black Panther atakuje w deadly spirita i umiera on nam. Highspeed, Brakki atakuje w vanguarda lecz zostaje powstrzymany.
Wzywa nightstorm. Atak 10 vs. Highspeed, Brakki 9, Highspeed, Brakki zostaje obroniony. Vanguard 15 vs. vanguard 11 wszedł critical z checka. Atak 17 w vanguard, lecz został zablokowany commodore.
Gra staje się co raz szybsza. Nie mogę już prawię nadążyć nad nimi. Każdy śpieszy się by zostać mistrzem. 19 vs vanguard. Draw trigger dla Yamiego z obrażeń. 19 vs vanguard. Zablokowany. 16 w vanguard. Check, zero obrażeń
10 Commodore Blueblooddorem w brakiego. Zablokowane. 15 w vanguarda atakując vanguardem. Absolutna obrona oraz brak triggerów. Nightstorm 17 w vanguarda Intercept Highspeed, Brakkim.
Wezwany Juggernaut Maximum. Obrona ataku Juggernaut Maximuma w vanguard, przez obronę absolutna i heal z triggerow wraz perfect. Atak Highspeed, Brakkiego zostaje obroniony. Juggernaut Maximum 25 w vanguard, obrona za 20 i nadal żyje nasz martwy pirat.
Wezwanie Nightstorm!!!! Żaden z nich nie odpuszcza. Co raz szybciej i szybciej. Nie wiadomo już kto nadaje tępo tej grze. 12 w vanguard. Wpuszcza I nic nie ma ciekawego. 15 vanguard w vanguarda. Absolutna obrona. Z checków tylko draw.
Recless Expressy z przodu , wszystkie atakują ale każdy zostaje obroniony. Juggernaut Maximum atak i broni i czeka na jednego triggera. Niestety, Yami obronił się i nie było żadnych triggerów.
I o to nadeszła ta chwila. Ostateczny atak. Atak commodorem, został zablokowany. Kelu brak kart które mogłyby go obronić.
Atak vanguardem w jego dusze. Brak triggerów.
Gra oczywiście bardzo udana. Tylko strasznie szybka. O której skończyliśmy? 22.55 no trochę ciemno jest na zewnątrz.
PIERWSZYM (NIE)OFICJALNYM MISTRZEM POLSKI ROKU 2012 ZOSTAJEEEEEEEEEEEEEEE
YAMI
Gratuluje również wicemistrzowi Kelowi, oraz miejscom trzecim i czwartym. Zazu oraz Przymulonemu.
A oto pełne standingi (jak nie znam czyjegoś nicku to proszę o podanie takowego
:
1. Tomasz "YamiPL" Zwierzyński
2. Bartosz "kelu" Kalinowski
3. Damian "Zazu666" Zajączkowski
4. Mateusz "Przymulony/Kaito" Górecki
5. Michał "Wodnik" Uchman-Lach
6. Aleksander "Łolek" Nierzalewski
7. Piotr "FeniX" Ślusarski
8. Alicja Komorowicz
9. Piotr Siewko
10. Kamil Niciecki
11. Adam Daszke
12. Aleksander "Rono" Ronowski
Gratuluję i dziękuję wszystkim za przybycie
Mistrzostwa udane? Jak najbardziej. Cieszy mnie to, że było tyle osób.
O to pytania, które zostały zadane każdemu z finalistów.
1. Co podoba Ci się w CardFight! Vanguard i jak zaczęła się zabawa z tą karcianką?
2. Jak sądzisz jak można byłoby usprawnić i spopularyzować CardFight! Vanguard w Polsce?
3. Czy chcesz więcej turniejów w Polsce i w jakich miejscach byłoby to odpowiednie?
4. Jaki jest Twój ulubiony archetyp (klan) ?
A tu odpowiedzi do nich.
Mistrz! Cyfra
1. Zobaczyłem anime na youtube i bardzo mnie zainteresowała, więc zaczałem.
2. Zapraszać i przekonywać nowych ludzi i pokazać jaki to vanguard jest dobry i świetny
3. Oczywiście, im więcej turniejów tym lepiej.
4. Granblue, gdyż piraci sa zajebisci. !
(popieram mistrza)
Wicemistrz ! Kelu
1. Kolega przedstawił mi grę w moim mieście i spodobały mi się proste zasady i to, że taktyka nie jest tak oczywista, jak się myśli na początku.
2. Dotrzeć do sklepów i zachęcić by organizowali turnieje dla młodszych osób.
3. Chce, ale w każdym większym mieście ale warszawska byłaby pro
4. Najbardziej Gold Paladin na Vortimerze ale bardzo od samego początku lubie Spike Brothers ze względu na mechanikę gry tym archetypem.
3 miejsce ! Zazu !
1. Zaczęło się od anime, które znalazłem sam w internecie.
2. Najpierw trzeba byłoby zobaczyć jak w innych krajach zaczęli, takich jak ameryka.
3. Oczywiście jak najwięcej. Można by w większych miastach t.j. 3city warsaw etc
4. Royal paladyn. Bardzo dobrze mi się nimi gra.
4 miejsce przymul
1. Gdyż są ładne arty i zbalansowane karty. Fajne arty przedewszystkim
2. Większa reklama
3. Pomorze dobrym miejscem do grania (nowe hasło marketingowe dla pomorza stworzone)
4. Bermudy, małe słodkie dziewczynki !!!
*Raport made by Grzegorz "Itachi" Nierzalewski, niestety nie był beta-readowany. Wszelkie błędy proszę zgłaszać na PW najlepiej - poprawię. Jutro pewnie zdjęcia i standingi ogólne wylądują tutaj
Pozdro i dzięki ludzie !*
«
Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2012, 12:46:42 pm wysłana przez FeniX
»
Zapisane
"See the king in his younger days as he blazes a trail with his knights! Ride!Alfred Early!"
"The King of Knights' sworn ally stands at his side! Superior Call, Blaster Blade!"
"Light isn't the only thing standing beside him. Darkness also stands with King of Knights. Stand! My avatar, Blaster Dark!
kelu
Administrator
CEO Amaterasu
Wiadomości: 846
Team : KFC
Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Oficjalny raport 1. Nieoficjalnych Mistrzostw Polski
«
Odpowiedź #1 dnia:
Listopada 01, 2012, 02:50:50 pm »
Super
Przydałyby się jeszcze spisy decków jak dla mnie, jestem bardzo ciekaw czym graliście
ja swój wrzuciłem do innego działu. No i w piątej rundzie Itachi coś zwalił bo Zazu wygrał nie ja
A i ciekaw jestem standingów po 5 rundach swissa
Zapisane
FeniX
Dragonic Overlord
Wiadomości: 340
FFNA - Foo Fighters North Area
Odp: Oficjalny raport 1. Nieoficjalnych Mistrzostw Polski
«
Odpowiedź #2 dnia:
Listopada 01, 2012, 04:18:32 pm »
Co do standingów to:
1. kelu
2. Zazu66
3. YamiPL
4. Przymulony
Co do decklist to... nie mam ^^" Nie zbierałem. Itachi miał zebrać od top4. Cóż bywa. Następnym razem nie gram tylko wezmę się za robienie raportu (tym razem porządnie). W każdym razie proszę o Wasze raporty
I kelu poproś swoich graczy, aby coś nam napisali tutaj
Zapisane
"See the king in his younger days as he blazes a trail with his knights! Ride!Alfred Early!"
"The King of Knights' sworn ally stands at his side! Superior Call, Blaster Blade!"
"Light isn't the only thing standing beside him. Darkness also stands with King of Knights. Stand! My avatar, Blaster Dark!
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Cardfight!! Vanguard Polska!
»
Vaguard Polska
»
Turnieje
»
Oficjalny raport 1. Nieoficjalnych Mistrzostw Polski
Sitemap
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19