Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Spooky Skellington

Strony: [1]
1
Klinika Talii / [GC] Chronofang Zodiac Time Beasts.dek
« dnia: Marca 09, 2017, 08:32:18 pm »
Grade 0 [17]
1x Chrono Tigar (Starter/ZTB)
4x Chronotherapy Hamster (Heal/ZTB)
4x Chronovolley Rabbit (Critical/ZTB)
4x Pulsar, Rush Boar (Critical/ZTB)
4x Night-barking Gear Tabby (Critical)

Grade 1 [14]
4x Steam Hunter, Emen-bara
2x Chronocharge Unicorn (ZTB)
2x Chronodash Peccary (ZTB)
2x Chronoethos Jackal (ZTB)
2x Steam Maiden, Arlin (PGG)
2x Steam Scalar, Emellanna (Quintet)

Grade 2 [11]
3x Steam Tamer, Nanni
2x Chronobeat Buffalo (ZTB)
1x Chronoclaw Monkey (ZTB)
1x Chronospin Serpent (ZTB)
1x Pulsar, Farm Peacock (ZTB)
1x Pulsar, Shiftbullet Dragon (ZTB)
1x Pulsar, Speedy Bunny (ZTB)
1x Pulsar Tamer, Lugal-Ure (ZTB)

Grade 3[8]
4x Chronofang Tiger (ZTB)
2x Chronofang Tiger G (ZTB)
1x Chronojet Dragon G (ZTB)
1x Pulsar, Flarescent Dragon (ZTB)

G-Zone[16]
4x Chronotiger Rebellion
4x Interdimensional Dragon, Bind Time Dragon
2x Metapulsar, Altered Dragon
2x Metapulsar, Split Pegasus
1x Deus Ex Machina, Demiurge
2x Retroactive Time Maiden, Uluru (G-Guard)
1x Metal Element, Scryew (G-Guard)

Tak jak większość ludzi, nie jestem wielkim fanem GC. Głównie dlatego, że hejce Steam Punk, Chronofang Tiger na szczęście steampunkowo nie wyglada, i ma ciekawy playstyle więc lubie sobie nim też trochę pograć. Kolejną kartą która strasznie mi się podoba to Demiurge, ma fajną i zabawną abilitke, fajny design samej jednostki, i jest narysowany przez tą samą osobę która narysowała moją ulubioną karte, Glendiosa.

Z założenia "głównym" deckiem dla Demiurge'a powinny być Idea Drony, bo zostały do niego stworzone, niestety deck ten niedzała w calę, sam koncept Demiurge'a jest słaby przez to jak powolny jest oraz przez to, że większość (praktycznie wszystkie) ZTB są bardzo ale to bardzo słabe. Do tego Idea Drony nie mają dostępu do niczego co wygrałoby im grę, sam Demiurge nie wystarczy, nie mają Nextage czy tam Gear Groovy'ego tak jak Chronojet, nie mają Rebelliona i Bind Time'a tak jak Chronofang (O ile Bind Time moze zostać uzyty w Idea Dronach, zabiera no im każdy zasób z którego korzystają, i nie oddaje go, więc uzywanie Bind Time'a moze prowadzić do dość bolesnej śmierci), istnieje jedynie Gear Colossus i Ragnaclock, ale obie karty jako jedyny finisher są dość słabe, probowałem też uzywanie Chronofang Rebelliona po tym jak ustawiłem sobie karty tak, aby podchodził mi Chronofang jako Ride, ale niestety dobrze to to niedziała.

Stąd pomysł dodania Demiurge'a do Chronofanga, jedyny deck poza Idea Dronami który może to zrobić. Nie jest on jakos specjalnie mocny, bo jak już mówiłem, Demiurge jako deck sam z siebie jest naprawde słaby. Ale lepsze to niz Idea Drony.

Cały koncept polega na tym, aby uzyć motywu Chronofanga, Bindowania własnych kart, aby powoli uzyskać 12 innych ZTB'sów w Bindzie, dlatego deck ten posiada 18 róznych ZTB, o 6 za dużo, dlatego aby nie było potrzeby zbindowania dosłownie każdego w decku. Nie ma znaczenia jakie ZTB to będą, większość, z wyjątkiem Buffalo, Jackala, Unicorna i Bunnyego bedą raczej vanilliami które nigdy nie zostaną uzyte jako rear-guard. Cały deck jest carry'owany siłą Chronofanga raczej niż swoją własną, a gra skończy się prędzej niz uzbiera się 12 ZTB, chyba że gra sięwydłuzy albo ma się bardzo dobre podejście.

Siłą tego decku jest to, że nigdy niepotrzebujemy g3 do Stride'a, na pierwszy mamy alternatywny koszt Altered Dragona, a potem GB2 Chronofanga. Do tego nakłada się też to w czym Chronofang jest najlepszy, nacisku. Zaczynając od drugiego stride'a każdy atak Vanguarda bedzie miał 2 kryty (Bind Time, Rebellion) oraz w miare dobre liczby (36+) co wymusi oponenta do wyrzucenia całej ręki, albo pozbycia się każdego Sentinela w decku. Nawet sam Altered Dragon w late game ma całkiem dobre numery. Split Pegasus nie jest kartą w którą kiedykolwiek gram, i zazwyczaj flipuję go Altered Dragonami dla wzmocnienia, ale nawet sam z siebie moze być dobrym zagraniem.

Jedno z silniejszych combo w decku objawia się z Nannim, podczas tury, w której jesteśmy na Rebellionie, możemy go wezwać, zaatakować Vanguarda (definitywnie bedzie miał przynajmniej 16k), a następnie zaatakowac Rebellionem, któy swoim kosztem zbinduje Nanniego, a po ataku mozemy uzyć jego abilitki żeby zdobyć kolejny atak.

Powodem na granie Ellmanny jest taki, że pomaga w bindowaniu ZTB, głównie triggerów, jak i wracaniem triggerów do decku aby uzyć ich z quad drivem Rebelliona. Warto też pamiętać, że jezeli Ellmanna wezwie drugą do GC, mozemy po ataku uzyć ich obydwu, efektywnie bindując 2 karty i wracając 4.


Testowałem ten deck dość długo, i bardzo długo był to jedyny deck którym grałem, nie jest najlepszy (słaby też nie), ale definitywnie jest przyjemny w grze.

2
Klinika Talii / [GB] Ghostie.dek
« dnia: Marca 09, 2017, 02:48:29 pm »
Z góry chciałbym powiedzieć, że nie zrobiłem tego decku sam. Wykonał go, o ile się nie mylę, Rauzes, a deck jest na tyle zabawny i fajny że stwierdziłem iż powinno się z nim dzielic z innymi.

Grade 0[18]
1x Peter the Ghostie (Starter)
1x Undying Departed, Grenache
4x Mick the Ghostie and Family (Stand)
4x Cody the Ghostie (Critical)
4x Jimmy the Ghostie (Critical)
4x Rick the Ghostie (Heal)

Grade 1[14]
4x Tommy the Ghostie Brothers (Fodder)
4x Freddy the Ghostie (PG)
4x Quincy the Ghostie
1x John the Ghostie
1x Jackie the Ghostie

Grade 2[11]
4x Cremie the Ghostie
2x Undead Knight of the Corrupting Sword
3x Rambling Shade
2x Skeleton Cannoneer

Grade 3[7]
4x Leader of Ghosties, Demetria
2x Vampire Princess of Starlight, Nightrose
1x Fabian the Ghostie

Grade 4[16]
4x Diabolist of Corpse, Negrosonger]
2x Pirate King of Redemption, Dragut
2x Mist Phantasm Pirate King, Nightrose
2x Tempest-calling Pirate King, Goauche
1x Ghostie Great King, Obadiah
1x Pirate King of Secret Schemes, Bandit Rum
2x Great Witch Doctor of Banquest, Negrolily (G-Guard)
1x Diabolist of Tombs, Negromode (G-Guard)
1x Eclipse Dragonhulk, Deep Corpse Dragon (G-Guard)

Główną mechaniką decku, na której on się opiera jest pewien ruling związany z Hollow, oraz Demetrią.

"1の効果はかなり面白いQ&Aが付いていますよ
Q3210 (2017-03-02)
Q. 複数のリアガードが同時にドロップゾーンに置かれた場合、1つ目のこの能力を解決した後、このユニットは能力を失いますが残りの発動した能力はどうなりますか?
A. すでに発動している能力は問題無く解決します。
"

"Q3210
When several RG are placed into drop zone at the same time, after reviving one unit and losing this 1st ability, can you activate the effect for the remaining RG that were retired?
A. As long as the effect has been activated and placed onto standby, you can resolve it.
"


Oraz, jak wszczyscy wiemy, koniec tury wygląda tak, że Stride wraca do G-Zone'u, a następnie aktywują się abilitki. Oznacza to, że w momencie gdy nasze unity w Hollow zostaną wysłane do dropu, naszym Vanguardem jest Demetria, i zgodnie z tym rulingiem, pierwsza abilitka Demetrii może zostać aktywowana i umieszczona na stacku za każdą jednostkę która umarła przez Hollow, czyli jeżeli nasze pole składa się np. z 2 Nightrose, 1 quincego i dajmy na to, Skeleton Canoneera (w back-rowie), Demetria aktywuje się 4 razy, i będziemy mogli wezwać na pole 2 Cremie, 1 Petera, i 1 Quincego. Stąd też tak duża ilosc Dragut'ów, który dzięki temu staje się naprawdę silną jednostką.

Ważne jest też to, że druga abilitka Demetrii wymaga 2 kart z rasy Duch, stąd takie karty jak Undead Knight czy Rambling Shade, na wypadek gdyby nasz Peter został przedwczesnie zabity, lub niedostępny (np. Narukami, Kagero, Link Joker, albo brak Counterblastów).

Jedną z silniejszych kart jest Cremie, 16k sam z siebie, oraz 10k tarczy, on jest powodem dla którego chcemy Dragutem wskrzeszać Nightrose i Fabiana, dzieki czemu na koniec tury dostajemy ich dwóch, tak samo z Quincym, który jest efektywnie interceptem z backrowa, oraz daje nam jednostkę (Petera).

Warto też pamiętać o Micku, którego można łatwo masowo wskrzesić Dragutem, chociasz nie da nam to jednostki na koniec tury.

Also, pierwsza abilitka Demetrii ładnie combuje się z Negrolily, co prawda nie można zrobić znanego combo z Nightrose gdzie wskrzeszamy Micka aby nasz Vanguard miał 21k mocy, ale możemy zabić np, Grade 3 i wskrzesić Cremie albo Quincego, a Demetria da nam drugiego Cremiego, którym bedzie nam dane interceptować.


Głównym założeniem decku jest podwójne użycie Draguta, zabijając przeciwnikowi jednostki i ranić ich obrony, gdy my nietracimy nic (Grenache płaci za cb2, Peter płaci za discard) i dzięki mocnej defensywie decku (Cremie, Quincy, Negromode, Negrolily) jest nas dość cięszko zabić, a grę kończy jeden z wielu finisherów Granblue, bo jak wiemy, Bushi kocha Granblue dzięki czemu clan ten ma od groma mocnych Strideów. (Chociasz niewidzę, aby ktokolwiek miałna tyle soula, aby uzyć Goauche w jakiś normalny sposób, ale to zawsze coś).

3
Powitania / Halo
« dnia: Marca 09, 2017, 03:59:41 am »
Hola mi nombre es Pablo, kumpluję się z zagranicznym youtuberem, DifferentFight, i niedawno temu wysłał mi na Discordzie link do filmiku z Cardfighters Poland który miał link do tego forum, byłem miło zaskoczony że Vanguard jest chodz troche znany w Polsce, oraz ze istnieje forum które nie jest martwe (Jest klika wiadomości z wczoraj, wiec raczej nie umarło) więc stwierdziłem ze sie zarejestruje i zobacze co tu się odprawia.

Nie gram IRL, połączenie niskiego stanu gotówki, social anxiety, słabej głowy do matematyki i pamięci oraz mieszkanie w miejscu gdzie nikogo nie ma raczej mi na to nie pozwala, ale jestem dobrym przyjacielem ludzi od Cardfight Area oraz paru ludzi od DifferentFight'a więc dużo gram online.

Moimi ulubionymi klanami są Link Joker i Granblue, ale lubię i gram większością klanów, ta dwója to po prostu moje najbardziej ulubione ze wszystkich.

Jestem memerem 99 poziomu

Strony: [1]