Autor Wątek: General Seyfried  (Przeczytany 4798 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
General Seyfried
« dnia: Marzec 16, 2012, 09:37:05 am »

Cytuj
Auto 【V】: When a Grade 3 《Spike Brothers》 is revealed by this Unit's Drive Check, call that card into a Rear Guard Circle that does not have a Unit in it.
Auto 【V】: When this unit is boosted by a 《Spike Brothers》 unit, this unit gains +3000 Power.


Gdyby ktoś miał kiedyś wątpliwości czy trzeba z niego wstawiać odkrytą Drive Checkiem kartę czy nie:
Cytuj
Panie Bartku, "można przywołać". コールしてよい to to samo, co bardziej potoczne コールしてもいいです

Tak więc na niektórych stronach jest błąd w tłumaczeniu ;) Pozdrawiam

Offline Yami

  • VIP
  • Blaster Blade
  • *****
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Carapace Mutant Deity, Machining Destroyer
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2012, 05:11:07 pm »
No wybitny nie jest, efekt polegający na farcie jest fuj...
Lepiej 4 juggernauty i 4 sky divery w spike brothers trzymać moim zdaniem.

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2012, 05:32:55 pm »
etam, grając na 11-12 g3 masz dużą szanse na odpalenie tego skilla, ponadto juggernaut wraca do talii co też daje zwiekszenie teoretczne ilosci g3 w talii.

Offline Gnimsh

  • VIP
  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 259
    • Zobacz profil
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 17, 2012, 07:18:00 pm »
Yup, jak gralismy to dosc czesto trafial. Majac 11-12 g3 zakladam ze w 3ciej turze zobaczyles 2-4. Czyli zostaje 9 w decku. Z 50 kart w 3ciej turze masz 38 okolo -  liczac draw, grade 0, drive checki, dmg. Okolo 1/4 twojego decku w tym momencie to g3. A masz podwojny drive check. Czyli statystycznie wyglada to bardzo dobrze :)

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 17, 2012, 07:40:36 pm »
poza tym nie można zapomnieć o tym, że jak się trigger trafi to też źle nie jest :P a te g3 to tak jakby dodatkowe triggery ;P

Tzn generalnie wiadomo że można mieć pecha i wszystkie g3 dobrać na reke, ale od tego też w sumie jest sky diver. Poza tym pecha też można mieć w każdej grze i dobrać wszystkie triggery na reke bez odpalania ;)

Offline FeniX

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 340
  • FFNA - Foo Fighters North Area
    • Zobacz profil
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 17, 2012, 10:00:55 pm »
Według mnie karta byłaby grywalna gdyby nie miała tego, że musi wezwać na puste pole. W tym momencie granie za dużą ilością G3 jest zwiększaniem martwych kart, które mogą nam się nagromadzić w ręku zanim dobierzemy Generała i sprawić że nie mamy czym się bronić mimo wszystko. Strategia nie podoba mi się bo jest mało stabilna, tak jak Death Army Guy i Death Army Lady, ale tą dwójkę wolę bardziej, bo oni i tak mogą być przydatni bez tego. A G3 nie interceptują, i jak masz pełne pole to w ręku śmiecą.

Biorę się nie długo za testy Spike Brothers więc coś od siebie napiszę o nich ;]
"See the king in his younger days as he blazes a trail with his knights! Ride!Alfred Early!"
"The King of Knights' sworn ally stands at his side! Superior Call, Blaster Blade!"
"Light isn't the only thing standing beside him. Darkness also stands with King of Knights. Stand! My avatar, Blaster Dark!

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 17, 2012, 10:05:10 pm »
Przeczytaj cały topic jeszcze raz  ;D ona NIE MUSI wzywać na puste pole. Zresztą tak też jest w wersji angielskiej karty (potwierdziło się to co moja Pani od japońskiego mi powiedziała)

Offline FeniX

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 340
  • FFNA - Foo Fighters North Area
    • Zobacz profil
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 17, 2012, 10:31:09 pm »
call that card into a Rear Guard Circle that does not have a Unit in it.

Czytam efekt, który tutaj zacytowałeś. Nadal uważam, że robienie talii pod niego daje Ci masę deadów. Po prostu meh.

A efektu sam nie tłumaczyłem bo mi się nie chciało, więc i możliwe że możesz w zajęte. Nadal co nam to daje?
Po pierwsze najpierw musimy zaatakować innymi jednostkami, przed którymi przeciwnik pewnie się obroni ze względu na efekty wymiany. Albo nawet nie obroni bo nie ma takich efektów. To lecim dalej - atak Vanguardem - generałem - i wyciągamy chociaż 1 G3 podliczmy plusy i minusy tej sytuacji:
Plusy:
- mamy dodatkowy atak, który może pozbyć się karty z ręki przeciwnika.
Minusy:
- tracimy kartę z ręki ktorą moglibyśmy się bronić, co jest dosyć ważne
- tracimy jednostkę na polu, np. Intercepta

Widzicie jakieś inne plusy i minusy? Bo ja nie. Za to samo posiadanie tylu jednostek G3 jest straszne po prostu. Efekt przydaje się, jak wiemy, że możemy go użyć, aby zabić od razu - ale my tego wcale nie wiemy niestety, chyba, że przeciwnik wysypał całą rękę, nie ma interceptów i z drive checka dobrał same G3. Realne ? Owszem możemy nie wzywać tego G3 które dobierzemy, ale co nam to daje? Martwą kartę w ręku.

Nie przekonuje mnie ta karta i nie będzie według mnie dobra nawet jak dostanę od niej na twarz 2:0. Ona ma potencjał. I na potencjale się kończy.
"See the king in his younger days as he blazes a trail with his knights! Ride!Alfred Early!"
"The King of Knights' sworn ally stands at his side! Superior Call, Blaster Blade!"
"Light isn't the only thing standing beside him. Darkness also stands with King of Knights. Stand! My avatar, Blaster Dark!

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 17, 2012, 10:39:48 pm »
Każdy preferuje inny styl gry =) Ja początkowo nie sądziłem że będzie tak dobrze działać jak mi działała i przekonałem się do niej dość szybko jak Gnimszu dostał w zasadzie w prawie każdej grze przeciwko talii na tej karcie.

Co do efektu to może sprecyzuje - nie możesz zagrać w zajęte miejsce, ale nie musisz zagrywać na tylnie RG.

Owszem, granie na dużej ilości G3 może być bolesne pod kątem braku def w późniejszej grze, ale ta talia w założeniu ma nie dopuścić do zbyt długiej gry.
A powiem Ci, że jak nawet dłużej trwały nasze gry to i tak miałem zazwyczaj card advantage. A nadmiarowe G3 można wywalić pod perfect defa.

Ale nie będę się spierać, jest to karta mocno losowa i na pewno nie dająca 100% wina więc jak najbardziej słabo tutaj. Ale jak poszukałoby się buildów na necie czym grają w Spike Brothersach to to jest zawsze główny VG.

Offline Gnimsh

  • VIP
  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 259
    • Zobacz profil
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 18, 2012, 12:21:30 am »
Potestuje jeszcze spike brothers i uzupelnie ten temat. Generalnie jest to talia rush, jesli ten ziom tam dziala to zajebiscie :) Tak jak kelu pisal. Jak gralismy to mnie gobliny ownily.

Offline Yami

  • VIP
  • Blaster Blade
  • *****
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Carapace Mutant Deity, Machining Destroyer
Odp: General Seyfried
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 18, 2012, 12:24:00 am »
Hmm można się w takim czy innym razie pobawić, oceniałem bardziej pod kątem zbyt dużej ilości g3

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19