(http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120324195914/cardfight/images/3/3b/Dragonic_Kaiser%2C_Vermillion.jpg)
Im więcej czytam o tej karcie tym gorzej.
Może najpierw efekt przytoczę:
ACT [V]: Limit Break (4) (Enables when you have 4 or more damage): [Counter Blast (3)] Until end of turn, this unit gets Power +2000, and battles with all of your opponent's units on the front-row with one attack.
CONT [V/R]: If you do not have anoher «Narukami» vanguard or rear-guard, this unit gets Power -2000.
Dobra mamy. To teraz co mi się udało ustalić:
- Perfect defense działa tylko na jedną zaatakowaną jednostkę
- Przed każdym atakiem trzeba się bronić osobno (!)
- Nie można Interceptować (Jednostka zaatakowana nie może interceptować, według zasad)
Na początku myślałem, że karta nie będzie taka straszna bo będzie miała jakiś drawback. Pomyliłem się kelu i przyznaję Ci rację. Karta jest straszna.
W tym momencie jedyny drawback dla tej karty o jakim mogę pomyśleć (i to po przeczytaniu opinii innych ludzi) to uznanie zasad z anime - bronienie się jednostkami zmniejsza moc atakującej jednostki, a nie podnosi broniącej się.
W każdym razie jak Wy się rozpatrujecie na tę kartę ? Bo mimo wszystko ona u nas zawita jako 3. dodatek najpewniej, więc trzeba się na nią jakoś przygotować.
(I nie pamiętam z kim prowadziłem taką dyskusję, ale wyjście tego dodatku jako trzeciego zdecydowanie zmieni całą metkę, kto mi nie przyzna racji niech się zastanowi -_-'')