Autor Wątek: Azjatycka Meta  (Przeczytany 14128 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gnimsh

  • VIP
  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 259
    • Zobacz profil
Azjatycka Meta
« dnia: Czerwca 11, 2012, 02:29:00 am »
http://www.vanguardus.blogspot.com/2012/06/news-trio-battle-results-for-fighters.html

Ogolnie z tego co czytam to MLB, DOTE i ewentualnie PBO.

Wg bloggerow Limit Breaki nie odwrocily mety i GP i Narukami jeszcze nie ownia. Co ciekawe turniej wygral team z GP :)

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 11, 2012, 03:11:21 pm »
lol tsukoyomi z 4 g3 tylko bez CEO
Zresztą nie tylko think tanki, sporo decków widze ciśnie na 4-5 g3.
No i spajki w winner teamie, huhu ;]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2012, 03:16:54 pm wysłana przez kelu »

Offline Cloud

  • Wonder Boy
  • ***
  • Wiadomości: 89
  • Absolute Zero
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Ice Prison Hades Emperor, Cocytus "Reverse"
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 11, 2012, 05:48:25 pm »
To nieźle że Limit Breaki tak bardzo nie zmieniły gry i decki takie jak DOTE, PBO czy MLB dalej mogą ładnie śmigać. Zgadzam się z tym co napisał Kelu deck tsukuyomi z tylko czterema g3 z czego to są tylko Tsukuyomi WTF O_O. Gość musiał mieć niezłego farta żeby trafiać te Tsukuyomi bo jak wiadomo tego typu decki nie są zbyt stabilne (wiem bo sam próbowałem grać Tsukuyomi i Galahad deckiem na BYONDZie) ^^.

Offline Gnimsh

  • VIP
  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 259
    • Zobacz profil
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 11, 2012, 07:04:55 pm »
Zabawne jest to ze widzac takie decklisty czlowiek sie zastanawia czy Azjata ma jakis mega tech czy po prostu nie mial kart by zlozyc solidny deck :PP

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 11, 2012, 07:54:16 pm »
No dziwny jest ten build, ale na pewno pozwala jak masz half moona sporo kart przewinąć jak nie podejdzie full moon. Niezła kontrola tego co podchodzi. Poza tym gdyby faktycznie chodziło o brak kart to pewnie jakieś g3 crapowate by wrzucili. Ale i tak to troche słabe bo jak nie masz half moona to całe kombo się wali.
Jeszcze w blasterach mało g3 może być zrozumiałe, bo jest sporo wyszukiwania, ale tsukihime to chyba jednak nie jest takie stabilne bez CEO

Offline FeniX

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 340
  • FFNA - Foo Fighters North Area
    • Zobacz profil
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 11, 2012, 09:41:39 pm »
Wam chyba nieznany jest termin "stackowania", prawda? A azjaci to mistrzowie stacku...

Polega to na mniej więcej ułożeniu kart, które dochodzą. Tak da się to zrobić z dużym prawdopodobieństwem. Dlatego nikt nie lubi azjatów na Mistrzostwach Świata. Oni grają deckami, które z reguły nie mają za dużego prawa bytu.
"See the king in his younger days as he blazes a trail with his knights! Ride!Alfred Early!"
"The King of Knights' sworn ally stands at his side! Superior Call, Blaster Blade!"
"Light isn't the only thing standing beside him. Darkness also stands with King of Knights. Stand! My avatar, Blaster Dark!

Offline Soul

  • VIP
  • Barcgal
  • *****
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 11, 2012, 11:57:31 pm »
Decki - nieprawda.
Stacking - to, że na KAŻDYCH MŚ w yugim japońce są faworyzowane i cheatują na ile im pomysłowość pozwoli, nie znaczy, że japońce z zasady cheatują więcej i lepiej od europejczyków, jakiś dziwny stereotyp zalatujący rasizmem. Poza tym dużo łatwiej jest zestackować deck oppa, niż ułożyć swój, a raczej to by komuś było potrzebne do dobierania g3 - może po prostu miał szczęście ;p.

A ad topicu to trudno się dziwić, Goldy jakoś dają radę, a Narukami są po prostu trochę za słabe. Gdzie Vermilionowi, jego nędznemu +2 i atakom, które bez Bombera bodajże nie mają jak przebić nawet 20k do 13k Vanguarda, którego na lajcie można bronić piątkami i którego cb wygrywa grę, albo do ziomka z double critem, którego każdy atak chcąc nie chcąc musisz guardować z zapasem ^^'.

Bierz karty do Łodzi. Może zagramy. Jak przyjadę.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2012, 12:00:55 am wysłana przez Soul »

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 12, 2012, 12:24:31 am »
załatwcie mi decka do yugi to też pojade do Łodzi ;p

Decki - nieprawda.

Co masz na myśli?


A co do Narukami to w sumie masz racje, w japońskiej mecie trochę kiepsko to wygląda, ale i tak uważam że wcale nie jest tak tragicznie. Thunder Break nie ma tak źle z tym atakiem.
Ja myślę że tak mało tych goldów i narukami bo dodatek dopiero co wyszedł więc nie wszyscy mają jeszcze w pełni decki złożone - co skład niektórych też pokazuje, bo nie grają na full z tego co widziałem
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2012, 12:28:00 am wysłana przez kelu »

Offline Gnimsh

  • VIP
  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 259
    • Zobacz profil
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 12, 2012, 01:18:56 am »
Dlatego fajnie gdyby Crypto dostalo Vanguarda w Europie. Maja porzadnych sedziow i rulingi. Nie ma bata by mi ktos zestackowal deck podczas tasowania. Lub by jego stacking przeszedl po moim przetasowaniu.

Offline FeniX

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 340
  • FFNA - Foo Fighters North Area
    • Zobacz profil
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 12, 2012, 08:19:53 am »
@Soul

Nie jestem rasistą. Grałem z różnymi ludźmi, wiem, że europejczycy dotrzymują kroku azjatom w stackowaniu. Ale mimo wszystko, u nas zdarza się to ździebko rzadziej. Nie grałem jeszcze z azjatami, ale patrząc na niektóre talie które wygrywają turnieje w JP to zdecydowanie stwierdzam, że tam jest sporo stackerów. Chociaż nic nie pobije stackera który wygrał nationalki niemieckie -.-'

@Gnimsh

To nie od sędziego zależy tylko od graczy. Sędzia nie może stać przy każdym stole. A stack przygotowuje się przed podejściem do stołu więc nie ogarniesz momentu w którym oszukuje.
"See the king in his younger days as he blazes a trail with his knights! Ride!Alfred Early!"
"The King of Knights' sworn ally stands at his side! Superior Call, Blaster Blade!"
"Light isn't the only thing standing beside him. Darkness also stands with King of Knights. Stand! My avatar, Blaster Dark!

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 12, 2012, 12:59:01 pm »
Nie widzę problemu, nikt nie zabrania Ci dokładnie przetasować deck przeciwnika, rozłożyć na kupki itp

Offline Gnimsh

  • VIP
  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 259
    • Zobacz profil
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 12, 2012, 01:07:07 pm »
@Gnimsh
To nie od sędziego zależy tylko od graczy. Sędzia nie może stać przy każdym stole. A stack przygotowuje się przed podejściem do stołu więc nie ogarniesz momentu w którym oszukuje.

W WoWie zasada tasowania wyglada nastepujaco.

Przeciwnik ma za zadanie ma przedstawic ci przetasowany deck, ktory podlega randomizacji. Jesli uwazam ze deck ktory dostalem do przetasowania jest zestackowany to wolam sedziego i prosze o sprawdzenie.

Jesli nie byl wyjatkowo zestackowany to zaczynam tasowac. Robie pelna randomizacje tasujac na kilka sposobow i podaje deck przeciwnikowi. On nie moze go sobie nawet przelozyc. + ja tez nie moge przeklozyc tylko oddaje mu potasowany.

Jesli chodzi o stackowanie mojego decku to podczas tasowania obserwuje przeciwnika. Powinien tasujac patrzec w bok. Jesli nie podoba mi sie jak tasuje, prosze go o ponowne przetasowanie. Jesli nadal nie jestem zadowolony wolam sedziego i prosze o przejzenie czy nie zestackowal mi decku i o pelna randomizacje.

Nie widze powodu by w Yu-gi-oh czy Cardfight grac inaczej i wyglada to na to jakby gracze sie godzili na taki rodzaj gry.

A, oczywiscie za kazdym razem kiedy przeciwnik nie dostosowal sie czy cos i dostaje to samo przewinienie jest duza szansa ze dostanie DQ lub w ogole wyleci z turnieju without prizes za cheating. Sedzia ma obowiazek dac kare jesli zlapie ziomka. Jesli mi sie sedzia nie podoba, apeluje do head judge.

Offline Soul

  • VIP
  • Barcgal
  • *****
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 12, 2012, 01:27:53 pm »
@Fenix:
Nie grałeś nigdy z Azjatami, a piszesz, że stacking w Azji częściej się zdarza. K.

Na jakichś większych turniejach nie przypominam sobie, by w tym sezonie coś innego niż standard topdeck wygrywało. Nie obchodzą mnie spisy z japońskich lokali, małych turków. Idąc twoim tokiem myślenia jesteś stackerem, bo miałeś top2 na mp w zeszłym roku jakimś dziwnym deckiem ^^'.

@Gnimsh

W yugim jest tak samo (tyle, że możesz zrobić cut po oppie, ale opp zawsze i tak ma ostatni), także jeśli ktoś pozwala oppowi na układanie jego talii, to jest to zwykle tylko jego wina i brak doświadczenia. Jeśli chodzi o swoją talię to dokładnie tak jak napisałeś robić i problem z głowy, tylko, że trzeba uważać all the time (w yugim dość często się tasuje i jest dużo miejsca na jakieś cheat tricki xD), a nie tylko na starcie.

Fajny film, większość przykładów się zrozumie nawet bez znajomości yuga.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Vf47WDIUno8

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 12, 2012, 06:31:22 pm »
http://cardfightersunite.blogspot.com/2012/06/after-storm-fighters-road-2012-japan.html
kolejny artykuł o japońskiej mecie. Jak widać GP zaczynają się pojawiać i wygrywać. Faktycznie Narukami nie ma. Ciekawe czy takie małe ilości tych decków spowodowane są jeszcze brakiem kart, ja obstawiam że tak, ale poczekamy zobaczymy ;)

Offline Gnimsh

  • VIP
  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 259
    • Zobacz profil
Odp: Azjatycka Meta
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 12, 2012, 08:32:28 pm »
Poprosilem kumpla o komentarz odnosnie stackingu ;D

Oliver 'soulwarrior' Gehrmann

I've DQ'd more than 1 player because of stacking and they got suspended. It is definitely an issue, I'm just not sure how much of an issue it really is. I've often seen people trying to make a huge fuss around it and I'm not convinced it is that omnipresent.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19