81
Nowe Dodatki / Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Elbem dnia Czerwca 21, 2019, 01:02:34 pm »Ok wiem, że double post ale muszę powiedzieć, bo Narukami dostanie ciekawe karty jako RR w tym secie a dokładniej:
Thunder Break Dragon
[CONT](VC):If your opponent's vanguard is grade 3 or greater, when this unit would attack, it battles all of the units in your opponent's front row.
[ACT](VC/RC)1/Turn:COST [Counter Blast (1)], and your opponent moves each of the rear-guards in his or her back row to an open (RC) in the front row. (They move even diagonally)
Poruszam ten temat, gdyż wspomne to co było w poście powyżej: Narukami było moim pierwszym klanem który miałem w pełni oryginalny, i pomimo, że jednak bardziej lubie Aqua Force i Kagero (no i OTT), to muszę powiedzieć, że Narukami to klan który też mnie interesuje.
Co do samych to RaiRai jest dość ciekawym searcherem dla Thunder Breaka i pomaga w ominięciu potrzeby korzystania z Asysty, więc jej retrain jest dość fajny (krótkie wyjąsnienie dla osób które mogą niewiedzieć co to retrain: wprowadzenie starej karty, w tym wypadku sprzed rebootu karcianki, w nowej postaci, z nowym skillem i artem ale ze starą nazwą) i zachowuje to co charakteryzowało ją przed rebootem - wsparcie Thunder Breaka.
Co do Thunder Breaka, to ohh boy, od czego zacząć. Może od jego pierwszego skilla, który działa tylko jak Thunder Break jest VG i w skrócie daje mu skill Vermilliona (ale tylko tą część z atakiem całego frontu przeciwnika w jednym ataku) jak VG przeciwnika jest grade 3.
Jego drugi skill może być użyty zarówno kiedy jest on VG jak i gdy jest RG, i dzięki niemu za Counterblast 1 zmuszamy przeciwnika do przestawienia wszystkich RG z tylnego rzędu (tych co boostują) na wolne pola na przednim rzędzie. Ale to nie wszystko gdyż skill ma dodatek "(They move even diagonally)" co oznacza, że przeciwnik przestawia nawet jeśli karta w tylnym rzędzie jest pod VG i jest na tyle otwartych pól z przodu.
Co to oznacza dla samego Thunder Breaka? A no fakt, że jest lepszą wersją (w pewnym sensie) i może stanowić dobrą kontrę na inne Accel klany (albo Bermuda Triangle Highlander Deck, jeśli uda ci się przeżyć wystarczająco długo w walce przeciwko tym deckom).
Poza tym Thunder Break bardzo fajnie wpasowuje się w klan gdyż w dużej mierze klan pozbywa się RG przeciwnika, które są na froncie, a on potrafi je wstawić na front w dość łatwy sposób (i działa też nieco lepiej niż gdyż w przypadku Rikiego RG znajdujący się pod VG nie zmienia pozycji a w przypadku Thunder Breaka tak).
Także co sądzicie o tych dwóch kartach? Czy one wpłyną jakoś na meta gre w Standardzie i pomogą Narukami coś topować, czy raczej nie do końca. Moim zdaniem Narukami ma jakieś szanse coś przytopować z tymi dwiema kartami, ale raczej bardziej na zasadzie udało się nam przyfarcić z dostaniem się do topów (uwaga w tej opini nie biorę pod uwagę kart które zostaną ujawinione po tym jak to napisałem, więc moje zdanie na temat tego czy Narukami coś da radę ugrać na większych turniejach może się zmienić).
Poza tym kto wie może wbije się na granie Narukami jak ten set wyjdzie
Thunder Break Dragon
[CONT](VC):If your opponent's vanguard is grade 3 or greater, when this unit would attack, it battles all of the units in your opponent's front row.
[ACT](VC/RC)1/Turn:COST [Counter Blast (1)], and your opponent moves each of the rear-guards in his or her back row to an open (RC) in the front row. (They move even diagonally)
oraz
Dragon Dancer, RaiRai
[AUTO](VC/RC):When its attack or the attack it boosted hits a vanguard, look at seven cards from the top of your deck, reveal up to one "Thunder Break Dragon" from among them and put it into your hand, and shuffle your deck. If you put a card into your hand, and this unit is on (RC), put this unit into your soul.
Dragon Dancer, RaiRai
[AUTO](VC/RC):When its attack or the attack it boosted hits a vanguard, look at seven cards from the top of your deck, reveal up to one "Thunder Break Dragon" from among them and put it into your hand, and shuffle your deck. If you put a card into your hand, and this unit is on (RC), put this unit into your soul.
Poruszam ten temat, gdyż wspomne to co było w poście powyżej: Narukami było moim pierwszym klanem który miałem w pełni oryginalny, i pomimo, że jednak bardziej lubie Aqua Force i Kagero (no i OTT), to muszę powiedzieć, że Narukami to klan który też mnie interesuje.
Co do samych to RaiRai jest dość ciekawym searcherem dla Thunder Breaka i pomaga w ominięciu potrzeby korzystania z Asysty, więc jej retrain jest dość fajny (krótkie wyjąsnienie dla osób które mogą niewiedzieć co to retrain: wprowadzenie starej karty, w tym wypadku sprzed rebootu karcianki, w nowej postaci, z nowym skillem i artem ale ze starą nazwą) i zachowuje to co charakteryzowało ją przed rebootem - wsparcie Thunder Breaka.
Co do Thunder Breaka, to ohh boy, od czego zacząć. Może od jego pierwszego skilla, który działa tylko jak Thunder Break jest VG i w skrócie daje mu skill Vermilliona (ale tylko tą część z atakiem całego frontu przeciwnika w jednym ataku) jak VG przeciwnika jest grade 3.
Jego drugi skill może być użyty zarówno kiedy jest on VG jak i gdy jest RG, i dzięki niemu za Counterblast 1 zmuszamy przeciwnika do przestawienia wszystkich RG z tylnego rzędu (tych co boostują) na wolne pola na przednim rzędzie. Ale to nie wszystko gdyż skill ma dodatek "(They move even diagonally)" co oznacza, że przeciwnik przestawia nawet jeśli karta w tylnym rzędzie jest pod VG i jest na tyle otwartych pól z przodu.
Co to oznacza dla samego Thunder Breaka? A no fakt, że jest lepszą wersją (w pewnym sensie) i może stanowić dobrą kontrę na inne Accel klany (albo Bermuda Triangle Highlander Deck, jeśli uda ci się przeżyć wystarczająco długo w walce przeciwko tym deckom).
Poza tym Thunder Break bardzo fajnie wpasowuje się w klan gdyż w dużej mierze klan pozbywa się RG przeciwnika, które są na froncie, a on potrafi je wstawić na front w dość łatwy sposób (i działa też nieco lepiej niż gdyż w przypadku Rikiego RG znajdujący się pod VG nie zmienia pozycji a w przypadku Thunder Breaka tak).
Także co sądzicie o tych dwóch kartach? Czy one wpłyną jakoś na meta gre w Standardzie i pomogą Narukami coś topować, czy raczej nie do końca. Moim zdaniem Narukami ma jakieś szanse coś przytopować z tymi dwiema kartami, ale raczej bardziej na zasadzie udało się nam przyfarcić z dostaniem się do topów (uwaga w tej opini nie biorę pod uwagę kart które zostaną ujawinione po tym jak to napisałem, więc moje zdanie na temat tego czy Narukami coś da radę ugrać na większych turniejach może się zmienić).
Poza tym kto wie może wbije się na granie Narukami jak ten set wyjdzie