Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - kelu

Strony: 1 ... 4 5 [6]
76
Guardian Circle / Limit Break
« dnia: Marca 19, 2012, 09:36:21 am »
Limit Breaker to koszt wykonania jakiejś zdolności (LB). Ciężko to jednak nazwać kosztem, bardziej jest to warunek który musimy spełnić, a mianowicie posiadać określoną liczbę damage (zazwyczaj 4).

Np. Thunder Break Dragon


AUTO [(VC)]: [Limit Break 4] (Enables when you have four or more damage) When this unit attacks a vanguard, this unit gets [Power] +5000 until end of that battle.
AUTO: [Counter-blast 2] When this unit is placed on (VC), you may pay the cost. If you do, choose an opponent's grade 2 or lesser rear-guard, and retire it.

Pytanie rodzi się takie, co mianowicie dzieje się, jeśli po Drive checku dobierzemy Heal triggera i już nie ma 4 damage. W przypadku skillów AUTO, Smoczek nadal ma +5k powera. Jeżeli to byłby skill CONTINOUS to wtedy power znika.

77
Nowe Dodatki / Tournament Pack Vol.05
« dnia: Marca 19, 2012, 09:26:33 am »


Cytuj
Information of Tournament Pack Vol.5 out
Total Cards in Pack: 6
*Pack can only be obtained through Tournaments

Bright Lance Dragoon 「ブライトランス・ドラグーン」
Grade 2/Intercept/Power 10,000/Shield 5000/Narukami
Continuous 【V/R】 : If you have no other <Narukami> on the same column as this unit, this unit gets -2000 power.
Activate 【V/R】: [Counterblast (1)] During this turn, this unit gets +1000 power.

Rising Phoenix 「ライジング・フェニックス」
Grade 1/Boost/Power 5000/Shield 5000/Narukami
Auto: [Soulblast (2)] When this unit is called to Rearguard Circle, if you have a <Narukami> Vanguard, you may pay the cost. If you do, draw a card.

Knight of Military Flag, Laudine 「軍旗の騎士 ロディーヌ」
Grade 2/Intercept/Power 8,000/Shield 5000/Golden Paladin
Auto: When this card is called to a Rearguard Circle, choose 1 other <Golden Paladin> unit you control, during this turn, it gets Power +2000

Turboraizer 「ターボライザー」
Grade 0/Boost/Power 3000/Shield 10,000/Nova Grappler
*Stand Trigger
Auto: When you Ride on this unit with another <Nova Grappler> unit, you may call this card to the Rear Guard Circle.
Auto【R】: When this Unit Boosts, for that battle, the boosted Unit gains an additional +3000, and at the start of that turn's End Phase, this Unit is sent to the Deck and that Deck is shuffled afterwards.

Greed Shade 「グリード・シェイド」
Grade 2/Intercept/Power 8,000/Shield 5000/Grandblue
Auto【V/R】: When this unit attacks, if the number of cards in your hand is greater than your opponent's, during this battle, this unit gets Power +3000.

Red Magma 「レッド・マグマ」
Grade 2/Intercept/Power 7,000/Shield 5000/Dark Irregulars
Auto【V/R】: When this unit attacks, if you have 6 or more <Dark Irregulars> units in your Soul, Draw a card, select one card from your hand, and send it to the bottom of your deck.

78
Nowe Dodatki / Extra Booster Vol.2 Banquet of Divas - Bermuda △
« dnia: Marca 19, 2012, 12:49:29 am »
10 marca wydany został dodatek Extra Booster Vol.2 Banquet of Divas.
Wiem, że news już stary (cały tydzień temu to było), ale zważywszy że dopiero zaczynamy działalność postanowiłem o tym napisać.
Dodatek oczywiście w wersji japońskiej gry, na angielską zapewne jeszcze trochę poczekamy. Ale w każdym razie wreszcie decki Bermuda △ zaczynają być grywalne - a nawet więcej. Wybór kart jest niesamowity, same karty też niczego sobie i oczywiście fajowe arty.



Spis kart: http://cardfight-vanguard.net/wiki/index.php/Banquet_of_Divas

79
Vanguard Circle / Card of the Day
« dnia: Marca 19, 2012, 12:41:45 am »
Rozpoczynam wątek "Karta dnia" =) Karty będę brać z japońskiej strony Vanguarda: http://cf-vanguard.com/jp/

18.03.2012




AUTO: When this unit is placed on (RC), choose another of your <Gold Paladin> and it gets [Power] +2000 until end of that turn.

80
Card Capital / Screeny z BYOND'a
« dnia: Marca 19, 2012, 12:34:59 am »
Rozpocznę topic do chwalenia się =D

Przyznam, że bardzo lubię cisnąć Spike Brothersami. Przy dzisiejszym testingu zaczynałem oba razy z 3 triggerami po muliganie na rece (a potem jeszcze ze 2 z topa) a i tak wygrywałem mimo niepełnego komba.



81
Nowe Dodatki / Breaker of Limits Booster Box VG-BT06
« dnia: Marca 19, 2012, 12:25:14 am »
Jak zapewne niektórym wiadomo, a innym nie, Breaker of Limits Booster Box będzie wydany jako 3 dodatek w angielskiej wersji gry Cardfight!! Vanguard. Termin wydania to koniec maja tego roku (japońska wersja BT-06 wchodzi 28 kwietnia). Także Trial decki Slash of Silver Wolf oraz  Resonance of Thunder Dragon mają być wydane w podobnym terminie po angielsku.
Ale nie ma się co martwić, Tsukuyomi pojawi się jeszcze i po angielsku =) Do końca roku, w odstępach 2-3 miesięcznych mają wydawać zaległe dodatki. Po prostu zmieni się numeracja w angielskiej wersji gry w porównaniu do japońskiej.


82
Klinika Talii / Spike Brothers
« dnia: Marca 17, 2012, 08:29:02 pm »
Witam,
Zapewne znana talia większości, ale generalnie chciałbym ją zaprezentować i rozpocząć rozmowę na ten temat ;) Oczywiście nie jest to może najlepsza wersja - jak macie lepsze pomysły to piszcie =)

1. Zaczniemy od spisu:

Grade 0:
4x
4x
4x
4x
1x

Grade 1:
4x
3x
4x
3x

Grade 2:
4x
4x

Grade 3:
4x
4x
3x

2. Założenia talii

Rozpoczynamy grę oczywiście z Mecha Trainer jako VG.

Pierwsza tura - Ride grade 1 (najlepiej nie Dudley Dan) i wycofać Mecha Trainer na RG. Jeśli zaczynaliśmy to kończymy turę, jeśli jesteśmy jako drudzy to można wycofać Mecha Trainer za VG żeby zaatakować z boostem.

Druga tura - Ride grade 2 (dowolny). Teraz dużo zależy ile mamy damage. Jeśli nie zaczynaliśmy to jest już duża szansa na 2 damage, jeśli zaczynaliśmy to zapewne nie ma jeszcze 2 damage. Generalnie fajnie by było gdyby był chociaż jeden.
1 damage - odpalamy mecha trainera z CB żeby wyszukać Dudleya (chyba że już go mamy. Oczywiście w grę wchodzi też opcja, że gramy przeciwko kagero czy innym którzy niszczą nam RG, wtedy i tak warto wyszukać)
2 damage - wrzucamy Dudley Dana za VG jeśli go mamy. Dodatkowo wtedy wstawiamy jakiegoś boostera w puste miejsce na tylniej bocznej linii, ale na atak nic nie wstawiamy. W momencie ataku VG, odpalamy CB Dudleya i wyszukujemy sobie albo sky divera, albo juggernauta, aby go wstawić i móc zaatakować od razu w drugiej turze przy pomocy G3 ;) Kwestia jest taka, że jesli mamy już jakiegoś G3 (sky divera lub juggernauta) na ręce to warto bardziej wziąć sky divera. Jeśli nie, to ciężko powiedzieć, czasem lepiej sky divera i trzymać, ale jeśli się boimy, że przeciwnik go czymś rozwali, to wtedy lepiej juggernauta i wtasować go w deck po ataku.
Generalnie jak nie ma Dudleya w drugiej turze to niewiele oprócz atak Vanguardem warto robić. Oczywiście można wtedy odpalić CB Mecha Trainera, byle nie wstawiać Dudleya w tej turze.
3 damage - Tutaj możemy odpalić i CB Mecha Trainer i CB Dudleya. Oczywiście jest to mega rzadka sytuacja i przeciwnik musiałby naprawde pofarcić z Criticalem + atak RG, co się zdarza bardzo rzadko. Jeżeli jednak tak jest, to robimy ostry wpierdziel jemu w odpowiedzi ;)

Trzecia tura i dalej - Najpierw staramy się zrajdować General Seifrieda, a potem generalnie kontynuujemy to co opisane wcześniej i poniżej. Warto kiedy się da odpalać CB Dudleya (oczywiście jak mamy miejsce na coś do wstawienia). Czasem jak mamy dużo trójek to warto z dudleya wyszukać Devil Summonera, żeby spróbować wstawić jeszcze jakiegoś boostera.
Przykładowe zagrania:
Atakujemy VG i jak z twin drive'a dostajemy jakąś trójkę to wstawiamy ją w wolne pole. Potem atakujemy naszymi RG.
Jeśli atakujemy Sky Diverem, to przy udanym ataku wrzucamy go do soul i wstawiamy coś z łapy. W booście powinien być Spike Brothers Assault Squad, żeby móc wstać i jeszcze raz boostować. Jeśli atakujemy Juggernautem to zazwyczaj warto nim jechać przed VG żeby zwalniać miejsce dla przyszłego G3 z drive checka i zwiększać szansę w decku na trafienie takowego.

3. Wyjaśnienia niektórych kart

Silence Joker - oczywiście jest to Critical trigger. Ale ma też inną ciekawą funkcję. Służy do odwracania damage. Potrafi pozwolić nam w drugiej turze mając tylko 2 damage odpalić CB i Mecha Trainera i Dudleya.

Cheer Girl, Marilyn - oczywisty nullifier ataków. Gram na 3 bo stwierdziłem, że nie przydaje się tak często jak w innych deckach. Ten deck ma jak najszybciej zabić, więc zazwyczaj to na przeciwniku jest ciśnienie. Generalnie służy do pozbycia się jakiś ataków typu megablast, potrójne criticale itp ;)

Spike Brothers Assault Squad - fajny ziomek, wstaje gdy uda się atak. W tym decku jest to oczywisty booster dla atakujących RG, raczej nigdy nie położymy go za VG.

Wonder Boy - chyba nie trzeba wiele tłumaczyć, dobry jako G1 Ride, świetny booster.

Panzer Gail - Najlepszy Intercept, ale w zasadzie dość rzadko nim gram. Rozważałem przerzucenie się na Treasure Black Panther.

Devil Summoner - Kolejny G2 który do końca mi tu nie gra, ale jednak coś trzeba zrajdować, a ten ma potencjał dobrania darmowego unita na stół i robienia card advantage ;)

To by było na tyle Boys and Girls, co sądzicie? Czekam na opinie =)

83
Powitania / kelu~
« dnia: Marca 17, 2012, 04:42:23 pm »
To i na mnie kolej przyszła ;)
Pare dni temu Gnimszu zaproponował mi prowadzenie forum dla społeczności Vanguard, także w miarę szybko postarałem się uwinąć i to zrobić. Efekty widzicie teraz, mam nadzieje, że forum powoli zacznie się wypełniać i ludźmi i rozmowami ;)

Generalnie studiuję informatykę, lat 23, mieszkam w Warszawie, uwielbiam wszelkie gry karciane i planszowe, a ostatnio w szczególności spodobał mi się Vanguard, stąd właśnie tematyka forum. Już zamówiliśmy trochę kart z Parkage, więc niedługo pojawią się prawdopodobnie jedne z pierwszych oryginalnych sztuk kart w Polsce w naszych łapkach =) A na razie gramy przez BYOND'a.

Wszelkie propozycje odnośnie forum piszcie w odpowiednim dziale. Już niedługo postaram się zrobić skrypt do wyświetlania podglądu kart w java script (żeby nie trzeba było wchodzić w żadne linki nie znając nazwy karty). Jak ktoś nie wie o co chodzi to już niedługo się przekona =P

Pozdrawiam!
FIGHT-O!

84
Artykuły / Tutorial BYOND
« dnia: Marca 17, 2012, 11:17:26 am »
Zapraszam do czytania/komentowania:
http://cardfight.pl/index.php?page=2

85
Vanguard Circle / General Seyfried
« dnia: Marca 16, 2012, 09:37:05 am »

Cytuj
Auto 【V】: When a Grade 3 《Spike Brothers》 is revealed by this Unit's Drive Check, call that card into a Rear Guard Circle that does not have a Unit in it.
Auto 【V】: When this unit is boosted by a 《Spike Brothers》 unit, this unit gains +3000 Power.


Gdyby ktoś miał kiedyś wątpliwości czy trzeba z niego wstawiać odkrytą Drive Checkiem kartę czy nie:
Cytuj
Panie Bartku, "można przywołać". コールしてよい to to samo, co bardziej potoczne コールしてもいいです

Tak więc na niektórych stronach jest błąd w tłumaczeniu ;) Pozdrawiam

86
Powitania / Powitania
« dnia: Marca 15, 2012, 07:22:43 pm »
Witam wszystkich jako pierwszy =)
Zapraszam do korzystania z forum!

87
Zapraszamy na naszą stronę Cardfight!! Vanguard Polska na Facebooku!
https://www.facebook.com/cardfightpl

88
Regulamin / REGULAMIN FORUM
« dnia: Marca 12, 2012, 09:14:09 pm »
REGULAMIN FORUM:

1. Nie obrażaj innych.
2. Nie zakładaj wielu kont.
3. Nie używaj czerwonej czcionki - jest ona zarezerwowana dla moderatorów.
4. Nie kasuj tekstu wyedytowanego przez moderatora.
5. Dbaj o to aby Twoje posty nie zawierały błędów i były czytelne.
6. Nie offtopuj.
7. Zabronione jest zamieszczanie w nicku, avatarze, treści posta lub podpisie treści:
   - sprzecznych z prawem
   - wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
   - wyrażających bądź nawołujących do agresji w kierunku jakiejkolwiek grupy społecznej bądź zawodowej

Strony: 1 ... 4 5 [6]