Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - Elbem
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24
31
« dnia: Sierpnia 31, 2017, 10:16:44 am »
Informuję że we Wrocławiu w sobotę, 02.09.2017, od godziny 10 do 15:30, może dłużej jeśli ktoś by chciał posiedzieć, odbędzie się, skromne bo skromne ale jednak, spotkanie w Magu Planszowym. Bardzo chętnie zapraszam.
Ok jedna sprawa. Gdzie jest Mag Planszowy, na jakiej ulicy? Ja wiem, jak dojść, ale z tym pytaniem chodziło mi o bardziej o wyjaśnienie dla nowych osób/osób które jeszcze ani razu nie były tam, żeby wyjaśnić jak dojść, lub przynajmniej dać im jakąś wskazówkę gdzie to jest. Co do adresu Maga Planszowego to: Wroclaw, ulica Szewska 31
32
« dnia: Sierpnia 30, 2017, 09:21:10 am »
Wstępnie będe. Gdyby miało się to zmienić to napiszę
33
« dnia: Lipca 30, 2017, 02:39:09 pm »
Dostępne prawdopodobnie jako promki do turnieji tylko dla dziewczyn, oraz dotyczy to tylko Japonii.
Niewiadomo jeszcze kiedy i jak dostanie się to do Europy/USA
34
« dnia: Lipca 30, 2017, 01:49:29 pm »
No to tak był niedawno japoński Stream zrobiony przez Bushiroad w którym podali plan wydawania nowych dodatków do końca tego roku. Podsumowanie streamu w tym filmie z YT: https://www.youtube.com/watch?v=OUqeDjTasqMZ informacji: 1 października aktualny sezon anime (Next) się kończy i zacznie się nowy zatytowany Cardfight!! Vanguard G Z (Dragon Ball Z anyone ) Potwierdzone zostały także: 1) Nowe 2 legend decki (oba dla Touken Ranbu). Premiera 6 październik 2) Nowy trial deck i Clan Booster dla Link Joker (trial na Messiaha, a w clan boosterze support dla Chaos Breakera, Messiaha i Glendiosa)/ Premiera 20 października 3) G-BT13 (czyli 13 set) narazie nazwy jeszcze nie ma, ale wychodzi w listopadzie. W nim będzie support dla: Aqua Force, Angel Feather, Gold Paladin, Kagero, Tachikaze, Murakumo i Spike Brothers (mój portfel już płacze a wasze?) 4) Gdzieś w grudniu nowy rodzaj boostów, Nation Booster, w którym będą wspierane klany z danej nacji. Pierwsze będzie Zoo czyli Neo Nectar, Megacolony i Great Nature. 5) Nowe G Unity dla Harriego i Nightrose (oba jako promki, najpewniej dla serii turnieji tylko dla dziewczyn które są dość popularne w Japonii) Przypominam, że powyższa lista dotyczy japońskiej strefy karcianki
35
« dnia: Lipca 20, 2017, 03:30:17 pm »
Tak sobie czytam skille nowych Vanquisherów i moja reakcja: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT?!
"VBUSTER" - spoko pierwszy skill, GB3 to cos co ostatnio zauważyłem czyli: You get Drive +1, and you get Drive +1, and also you, you get Drive +1 too. (tja po angielksu to brzmi lepiej, niż brzmiało by to po polsku, a przynajmniej dla mnie)
"Sparking" - yymmmmm, darmowy Soul Charge lub Counter Charge plus bind karty z dropu oppa?! Bushiroad, ziom, co ty jarasz i ile za to płacisz. (i od razu uprzedzam Thunderstrike 4 w Narukami to łatwizna)
36
« dnia: Lipca 12, 2017, 02:49:06 pm »
Kilka spraw bo nie dotrzymałem terminu wysłania artykułu Narukami:
Mam większe urwanie głowy w pracy niż sądziłem i nie miałem czasu by dosiąść i dokończyć artykuł, a nie chce wysyłać w połowie zrobiony artykuł.
Specjalny projekt: z jednej strony chciałbym go zrobić, z drugiej nie wiem czy będzie sens, bo i tak nikt by nic nie napisał na temat artykułu, lub tego jak jest zrobiony. Poza tym nie wiem czy będę miał czas, żeby to zrobić. Jeśli będę robić to możliwe, że ukaże się przed Narukami, bo ten artykuł chce aby wyszedł 21 Lipca
37
« dnia: Lipca 06, 2017, 07:18:23 pm »
Jedyne ograniczenie o jakim mi wiadomo to tak jak pisałem: regulacje (coś na zasadzie dodatkowej banlisty) na turniejach, i też rzadko się to spotyka.
Poza tym można spokojnie grać każdym deckiem jakim się chce (ostatnio grałem deckiem który miał G Unity, ale bardziej polegał na starszych kartach, a żeby powiedzieć dokładniej było to Bermuda Triangle na Duo)
38
« dnia: Lipca 06, 2017, 10:14:21 am »
Może. G decki nie są nową wersją karcianki lecz jej kontynuacją. Oczywiście są turnieje które ograniczają to jakich kart można używać tak zwanymi regulacjami (między innymi: G Regulation, który pozwala grać tylko kartami które zostały wydane w G Erze, lub otrzymały przedruk w niej). Gdzieś na forum o regulacjach turniejowych pisałem coś więcej (albo planowałem, bo nie pamiętam), ale link do tego tematu (jeśli jest) podam później bo teraz jestem w pracy. Chyba że jakaś inna dobra dusza zrobi to za mnie wcześniej Poza tym jak pisał issack: starsze decki będą miały pod górkę w grach przeciwko G Deckom
39
« dnia: Lipca 04, 2017, 07:03:42 pm »
Ja się rozpiszę trochę bardziej i podziele to na kilka kategorii:
1) Gry w które gram:
Warframe - w to to ja właściwie nerdze, shooter mmo z elementami RPG. Jak ktoś byłby zainteresowany/grał to mam w grze nick taki jak na forum: Elbem. Co do samej gry dostępna na Steamie
Megadimension Neptunia VII - bardzo mało zazwyczaj wchodzę trochę po expie i lece na Warframa. JRPG z zabawnym podejściem do opowiadania fabuły. Gra z uniwersum Neptunia, w które się wkręciłem. Co do samej gry dalej jestem na nią na hypowany, ale jakoś nie jestem w stanie tego całego hypu zmienić w motywacje do przejścia gry. Dostępna na Steamie
2) Gry które niedawno (do 2 miesięcy temu) skończyłem grać:
Fate/Extella - swego rodzaju Action RPG na PS Vite (na PS4 też jest ale mam PS Vite a nie PS4).
Superdimension Neptune VS Sega Hard Girls - spin-off serii Neptunia, JRPG na PS Vite (też jest na Steamie) z fabułą powiązaną z podróżami w czasie, zawierające śmieszne momenty (jak zresztą cała seria Neptunia)
Dragon Ball Xenoverse 2 - wyszedł dodatek dodający dalszą część fabuły, przeszedłem, skończyłem grać. Gra ze Steama
3) Gry do których powinienem dosiąść:
Megadimension Neptunia VII - wiem pisałem, ale powinienem skończyć fabułę nim wyjdą 3 kolejne gry z serii (o tym poniżej)
Exadimension Neptunia - gra fanowska dostępna na Gamejolt, zrobiona w RPG Makerze
Oneshot - na Steamie dostępna łamiąca konwencje 4 ściany w genialny sposób
4) Gry na które czekam:
Megadimension Neptunia VIIR - remake dla Megadimension Neptunia VII, chwilowo jest robiony pod PS4 (jeszcze nie został wydany), ale to tylko kwestia czasu nim pojawi się na Steamie
NepNep☆Connect: Chaos Chanpuru - gra na PS Vite na razie tylko dostępna w japonii. Karcianka w uniwersum Neptunia, oraz 4 innych gier twórców serii Neptunia. Kwestia czasu nim wyjdzie wersja angielska (mam nadzieje)
Cyberdimension Neptunia: 4 Goddesses Online - spin-off serii Neptunia, nawiązujący do Sword Art Online, chwilowo na PS4 w Japonii , ale potwierdzony, że zostanie wydany poza Japonią na PS4 i na Steama
To by było na tyle. A i poza tym zdarza mi się pograć co nieco w Pokemon GO
40
« dnia: Lipca 04, 2017, 06:41:31 pm »
Kilka ogłoszeń parafialnych: 1) Wygrała Nubatama (jej) 2) Artykuł Narukami pojawi się bliżej końca tygodnia 3) Specjalny projekt ujrzy światło dzienne 21 lipca 4) Nowego głosowania niema. Jest tak dlatego, że chwilowo projekt zawieszam z powodu, że jest lato i najbliższe 2 miesiące będe miał zapewne zapierdziel w pracy, przez co nie będe miał sił/chęci się zabierać za artykuły, poza tym też chciałbym trochę odpocząć i wjechać użytkownikom forum na ambicje, by przynajmniej pisali jakiś komentarz typu "dobry artykuł" czy coś, bo chwilowo mam wrażenie, że robie te rzeczy tylko dla siebie (bo w większości nikt nic nie pisze) Projekt wróci do działania we wrześniu (max do połowy września) i pierwszym artykułem będzie Nubatama (jej).
41
« dnia: Lipca 02, 2017, 08:55:15 am »
Okej dwie sprawy:
Pierwsza: BaRman jeśli chcesz możemy zrobić, że dostajesz wina (ostatnio jakoś nie mam zabradzo chęci i czasu zagrać)
Druga: Offtop co prawda, ale artykuł o Narukami, pojawi się w poniedziałek/wtorek bo ostatnio mam problem z netem, a tą wiadomość pisze z komórki (bo chwilowo jestem poza domem)
42
« dnia: Czerwca 27, 2017, 09:27:39 am »
Uwaga Uwaga.
Nowe głosowanie się zaczeło.
Wygrało Narukami (w poprzednim głosowaniu)
43
« dnia: Czerwca 27, 2017, 09:25:57 am »
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1) DecklistaGrade 0: 17 4x Lozenge Magus [Heal] 4x Nebula Witch, NoNo [Stand] 4x Psychic Bird [Critical] 4x Battle Sister, Muffin [Critical] 1x Godhawk, Ichibyoshi [Starter] Grade 1: 17 2x Precious Ophidian 3x Virtuoso Housekeeper 4x Goddess of the Crescent Moon, Tsukuyomi 4x Divine Sword, Ame-no-Murakumo [Stride Fodder] 4x Arbitrator, Ame-no-Sagiri [PG] Grade 2: 12 4x Shrewd Concierge 4x Goddess of the Half Moon, Tsukuyomi 4x Diviner, Kuroikazuchi Grade 3: 4 4x Goddess of the Full Moon, Tsukuyomi Grade 4: 16 3x Sunrise-on-high Godhawk, Ichibyoshi [G Guardian] 2x Sun of Eternity, Amaterasu [G Guardian] 1x Chief Deity of the Heavens, Amaterasu 2x Sword Deity of the Thunder Break, Takemikazuchi 4x Lord of Guidance, Wakahirume 4x Moon Deity Who Governs Night, Tsukuyomi
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:Grade 0:Lozenge Magus - Heal który może cofnąć sie z pola do decku Nebula Witch, NoNo - draw plus cofnięcie się do decku Psychic Bird - wchodzi do soula i daje draw Battle Sister, Muffin - może być dowolny crit Godhawk, Ichibyoshi - starter z ride chainu
Grade 1:Precious Ophidian - możliwość drawu i "darmowego" stridu Virtuoso Housekeeper - szukajka do Tsuku Goddess of the Crescent Moon, Tsukuyomi - ride chain Divine Sword, Ame-no-Murakumo - stride fodder Arbitrator, Ame-no-Sagiri - PG z counter chargem
Grade 2:Shrewd Concierge - możliwość drawu i +2k mocy przy ataku na VG jeśli mamy VG z "Tsukuyomi' Goddess of the Half Moon, Tsukuyomi - ride chain Diviner, Kuroikazuchi - draw przy ataku
Grade 3:Goddess of the Full Moon, Tsukuyomi - ride chain
Grade 4:Sunrise-on-high Godhawk, Ichibyoshi - podstawowy G Guard Sun of Eternity, Amaterasu - wymiana karty na topie decku (zostawienie na topie lub wysłanie na bottom) i możliwość 10k tarczy Chief Deity of the Heavens, Amaterasu - GB8 finisher Sword Deity of the Thunder Break, Takemikazuchi - draw 2 kart Lord of Guidance, Wakahirume - draw karty i ustawienie dowolnej karty z reki na top decku Moon Deity Who Governs Night, Tsukuyomi - dodanie 2 kart z pierwszych pięciu z decku i dodanie jednej karty do duszy
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3) Przykładowe comba:- nie przychodzą mi do głowy jakieś bardziej skomplikowane, więc nie wypisuje ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4) Wady, zalety i matchupy:Wady: - możliwość wydeckowania się
Zalety: - ustawienie sobie kart w ręce Dobre matchupy: - Discard Nubatama (bo co ci zdiscardują sobie odzyskasz) Złe matchupy - wbrew pozorom nie Link Joker Lock, ale control decki które potrafią się bronić ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5) Podsumowanie:Na początku powiem jedno: wiem, że są lepsze buildy OTT, wiem, że Tsukuyomi nie jest topowym deckiem, ale gdy zaczynałem robić artykuły zaznaczałem, że będe się starał robić oryginalne, nie zawsze topujące decki, tak więc mamy Tsuku. Co do samego decku to powiem jedno, był to pierwszy deck jakim grałem w realu (co prawda na proxach jeszcze w czasach gdy najnowszym japońskim setem był set 3, czyli początki samej karcianki), i deck naprawdę lubiłem. Ogólnie deck się zmienił wraz z dodadniem Stridów i G Guardów, ale mimo to mi się nim fajnie gra. Czy polecam talię? - Tak, gdyż jest naprawdę fajną i łatwą w obsłudze talią. Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Raczej nie, bo może się wydeckować w łatwy sposób. Czy talia dostanie jakieś dodatkowe wsparcie? - Jako klan tak, jako ten konkretny build (czyli wsparcie dla kart Tsukuyomi) raczej nie.
44
« dnia: Czerwca 23, 2017, 09:45:33 pm »
Chciałbym przeprosić za takie opóźnienie, ale od czasu w którym artykuł miał się pojawić do dzisiejszego dnia nie miałem zbyt dużo czasu by zrobić cokolwiek więcej ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1) DecklistaGrade 0: 17 4x Invert Celestial, Asbeel [Critical] 3x Hot Shot Celestial, Samyaza [Critical] 1x Doctoroid Refros [Stand] 4x Surgery Angel [Stand] 4x Sunny Smile Angel [Heal] 1x Hope Child, Turiel [Starter] Grade 1: 14 2x Celestial, Emergency Pegasus 2x Confidence Celestial, Rumjal 3x Nursing Celestial, Narelle 3x Absorb Celestial, Bahariya 4x Adamantine Celestial, Aniel [PG] Grade 2: 11 2x Candle Celestial, Sariel 2x Emergency Celestial, Danielle 3x Artistic Celestial Machariel 4x Frontal Celestial, Mel'ejal Grade 3: 7 4x Cleanup Celestial, Ramiel "Яeverse" 3x Prophecy Celestial, Ramiel Grade 4: 16 1x Black Seraph, Eleleth [G Guard] 2x Holy Seraph, Suriel [G Guard] 2x Holy Seraph, Oriphiel [G Guard] 1x Black Seraph, Vellator Terminal 1x Holy Seraph, Raziel 1x Holy Seraph, Zachariel 4x Holy Seraph, Altiel 4x Holy Celestial, Anafiel
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:Grade 0:Invert Celestial, Asbeel - wymiana karty w damage zonie (poprzez cofnięcie samej siebie do talii) z możliwością wyhealowania się (ale jest bardzo mała szansa na to) Hot Shot Celestial, Samyaza - critical Celestialowy Doctoroid Refros - grało by się więcej (bo jest jednym z najlepszych standów dla Angel Featherów) ale jest limitowany Surgery Angel - rescue check i cofa się do talii Sunny Smile Angel - heal który może cofnąć się z pola do decku Hope Child, Turiel - wymienia jedną karte z ręki z kartą z damage zonu
Grade 1:Celestial, Emergency Pegasus - jeśli nim guardujemy możemy wrzucić kartę z decku do damage zonu która ma taką samą nazwę co nasz VG Confidence Celestial, Rumjal - odblokowuje Limit Break 4 Nursing Celestial, Narelle - pozwala nam na wymianę karty z damage zonu gdy jest wzywana Absorb Celestial, Bahariya - jak jest w damage zonie, na początku naszego ride phase może dać naszemu VG zdolność zwiększenia Gradu naszych kart w ręce o 2 gdy płacimy koszt stridu (na początku ride phase czyli nie możemy ridować bo skill się straci) Adamantine Celestial, Aniel - PG Celestialowy
Grade 2:Candle Celestial, Sariel - wypełnia nam damage zone i w połączeniu z Turiel pozwala nam na ominięcie grade stucku Emergency Celestial, Danielle - jak jest w damage zonie może wejść na pole jeśli kolejna karta wyląduje w damage zonie Artistic Celestial Machariel - pozwala nam na wymiane karty w damage zonie jak w nim wyląduje Frontal Celestial, Mel'ejal - za każdym razem jak karta wyląduje w damage zonie zyskuje 2k mocy do końca tury i dodatkowo jak mamy karte w damage zonie z taką samą nazwą jak nasz VG (karta w damage zonie musi być face-up) może dodatkowo dać 2k mocy naszemu VG
Grade 3:Cleanup Celestial, Ramiel "Яeverse" - główny G3, crossbreakride dla Prophecy Celestial, Ramiel Prophecy Celestial, Ramiel - break ride
Grade 4:Black Seraph, Eleleth - zyskuje 5k tarczy za każdą kartę face-up w damage zonie Holy Seraph, Suriel - rescue check przy guardowaniu Holy Seraph, Oriphiel - zyskuje 5k tarczy jeśli mamy conajmniej 4 karty w damage zonie Black Seraph, Vellator Terminal - GB8 finisher Holy Seraph, Raziel - odnawia nam damage co pozwoli na nowe kombosy i możliwe cofnięcie trigerów do talii Holy Seraph, Zachariel - ma możliwość zwiększenia mocy naszych RG o 3k i swojej własnej o 10k Holy Seraph, Altiel - rescue stride Holy Celestial, Anafiel - główny stride talii, pozwala przerobić pole i zwiększyć moc
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3) Przykładowe comba:1) Mając conajmniej 2 odkryte karty w damage zonie, możemy dodać brakującą kartę z talii (na przykład brakujący G3) do damage zonu przy użyciu skilla Candle Celestial, Sariel po czym możemy ją odzyskać/dodać do ręki używając skilla Nursing Celestial, Narelle lub Hope Child, Turiel ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4) Wady, zalety i matchupy:Wady: - potrzeba konkretnych kart w damage zonie -wymaga kart w damage zonie, co może doprowadzić nas do przegrania przez na przykład nie spodziewany double critical trigger gdy mamy 3 karty w damage zonie
Zalety: - możliwość nie korzystania z G Assista (ma możliwość zdobycia brakującego G3) - manipulacja damage zonem
Dobre matchupy: - decki które wbijają szybko damage, co pozwala nam na robienie swoich combosów
Złe matchupy ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5) Podsumowanie:Angel Feather. Jeden z pierwszych nowych klanów z drugiego sezonu anime. Nie był zbyt silny (miał swoje wzloty i upadki), aż do momentu pojawienia się Celestiali (3 sezon anime). Na samym początku nie lubiałem Celestiali bo sprowadzały się do jednego buildu (Zachariel), ale z czasem pojawiły się nowe karty i możliwości się rozrosły. Na chwilę obecną Celestial nie jest jakimś topowym buildem dla Angel Featherek, takim jak na przykład Metatron czy Nociel albo Gavrail, ale jest jednym z ciekawszych, bo mimo, że jest to dość stary build widać, że dużo przeszedł i zyskał naprawdę dobre karty. Ale niestety jak każdy Angel Feather, jest wymagającym, deckiem bo trzeba wiedzieć kiedy, gdzie i jaką kartę mieć/użyć, oraz jak zmanipulować damage zone by zyskać jak największą przewagę nad przeciwnikiem Czy polecam talię? - TAK. Ale wymaga dobrego ogarnięcia tego co można nią zrobić Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Owszem, ale nie jest to deck na poziomie Metatron lub Gavrail (nie wspominam o innych klanach) Czy talia dostanie jakieś dodatkowe wsparcie? - Tak, bo w anime jest osoba grająca klanem. Wystarczy tylko czekać by zobaczyć jakie (i czy konkretne dla Celestiali czy po prostu karty które będą miały dobrą synergię z talią)
45
« dnia: Czerwca 23, 2017, 04:28:00 pm »
Pomyślę zobaczę, może (raczej) się dołącze, ale nie wiem czy po set 11 (bo będzie coś innego co mnie interesuje)
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24
|