Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Elbem

Strony: 1 [2] 3 4
16
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 13: Gold Paladin Gurguit
« dnia: Maja 07, 2017, 11:41:23 am »

Tym razem historjki też nie będzie, ale wykorzystam ten segment do czegoś innego, a dokładniej do wyjaśnieniea dlaczego tak jest, oraz wyjaśnienia paru innych spraw:
- Historyjki nie ma bo nie mam na nią pomysłu
- Artykuł pojawia się tak wcześnie, a nie w planowanym okienku pomiędzy 16 a 20 gdyż ostatnio nieco no lifie w Warframe, więc obawiam się, że mógłbym nie opublikować na czas
- Cena talii nie będzie pokazana, ale dział będzie na wypadek gdybym stwierdził, że go uzupełnie
- W tej talii nie będe podawać przykładowych combosów bo wystarczy robić to co mówią karty i idzie wszystko zrozumieć
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 17
4x Ketchgal Liberator [Stand]
4x Scarface Lion [Critical]
4x Flame of Victory [Critical]
4x Elixir Liberator [Heal]
1x Spring Breeze Messenger [Starter]

Grade 1: 16
4x Holy Mage, Candace [PG]
4x Dawning Knight, Gorboduc [Stride Fodder]
3x Listener of Truth, Dindrane
3x Dexxgal
2x Sleimy

Grade 2:
4x Knight of Daylight, Kinarius
4x Lop Ear Shooter
3x Knight of the Faint Sun, Marcia

Grade 3: 6
4x Sunrise Ray Knight, Gurguit
2x Golden Holy Sword, Gurguit

Grade 4: 16
4x Holy Sword of Heavenly Law, Gurguit
2x Golden Dragon, Spearcross Dragon
2x Sunrise Ray Radiant Sword, Gurguit
2x Golden Dragon, Glorious Reigning Dragon
1x Golden Dragon, Scourge Point Dragon
4x Golden Beast, Sleimy Flare [G Guardian]
1x Healing True Liberator, Ellise [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
Jak pisałem wcześniej, nie wypisuję ich bo zamysłem tego działu było objaśnianie trudniejszych combosów, takich których nie koniecznie można się samemu domyśleć
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady, zalety i matchupy:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)
Dobre matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
Złe matchupy
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii: wyjaśniałem dlaczego tu jest
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:
No to tak, miałem robić innego Gold Paladina, dokładniej na Garmorze, ale skończyłem robiąc Gurguita. Jak nie przepadam za Gold Paladynami, tak ten deck lubię. Jest on "trochę" ciężki do używania na początku, ale jak się już "ogarnię" co i jak to staje się bardzo łatwy i przyjemny do używania. Nie należy on (ten build) może do najlepszych, ale zrobiłem go tak by grało się nim jak najprzyjemniej.
Czy polecam talię? - Tak, gdyż jak pisałem jak się już "ogarnię" co i jak to jest to bardzo fajna do gry talia.
Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Tak, ale dużo zależy od szczęscia (patrz co napisałem w wadach talii)
Czy talia dostanie jakieś dodatkowe wsparcie? - Gurguit miałby nie dostać wsparcia, gdy używający go Taiyou ciągle gra w anime? Pomijając to pytanie retoryczne odpowiedź brzmi tak. W końcu Taiyou musi coś wygrać więc jak dostanie dodatkowe wsparcie, to coś mi mówi, że będzie syte (a przynajmniej powinno być, no bo ON musi coś w końcu wygrać).

17
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 12: Nova Grappler Blau
« dnia: Kwietnia 30, 2017, 06:28:22 pm »

Miałem jakiś pomysł na historię, ale nie oglądałem żadnego Gundama więc nie będe wstanie tu czegoś wymyślić co by pasowało tematycznie (mógłbym coś pokminić z grami na Nintendo DS'a a dokładniej: Super Robot Wars OG Saga Endless Frontier i Super Robot Wars OG Saga Endless Frontier Exceed (ta druga tylko japońska) w które grałem, ale to może kiedyś zrobię bo teraz nie mam do tego głowy).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 17
1x Blaujunger [Starter]
4x Schones Wetter [Critical]
4x Schnee Regen [Draw]
4x Red Lightning [Critical]
4x Regenbogen [Heal]

Grade 1: 15
3x Extreme Battler, Arashid [Stride Fodder]
4x Neptune Blaukluger
4x Blaupanzer
4x Blau Dunkelheit [PG]

Grade 2: 10
4x Blaukluger
3x Mars Blaukluger
3x Uranus Blaukluger

Grade 3: 8
4x Galaxy Blaukluger
2x Vollmond Blaukluger
2x Stern Blaukluger

Grade 4: 16
4x Sonne Blaukluger
4x Meteokaiser, Victoplasma
2x Meteokaiser, Victor
1x Favorite Champ, Victor
2x Meteokaiser, Gandread [G Guardian]
3x Righteous Superhuman, Blue Prison [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady, zalety i matchupy:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)
Dobre matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
Złe matchupy
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii: nie wypisuje bo chwilowo nie mam chęci, może kiedyś uzupełnie
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:
Blau, Blau, Blau. W sumie niewiem co tu dużo mówić. Deck jest stabilny jak na mój gust. Powiedziałbym, nawet że jest to jeden z podstawowych buildów dla Blau, choć mogę się mylić. Jak zobaczyłem, że wygrały Nova Grapplery to w głowie siedziały mi dwa decki z klanu: Beast Deity które bardzo lubię, oraz Blau które są moim ulubionym archetypem/serią w klanie. Z nimi (Blau) mam wspomnienia jeszcze z początków moich przygód z karcianką, a to wsparcie jakie dostały w G-BT10 po prostu dały im zastrzyk, którego potrzebowały by wrócić do bycia jedną z silniejszych talii. Nie będe się za bardzo rozpisywać bo mógłbym godzinami tu siedzieć i pisać jak to je lubię, więc podsumuję tom tak: Jest to naprawdę fajny deck, który ma jakieś szczególne miejsce u mnie w duszy (na równi z Dragonic Overlordem Kagero oraz Aqua Forcami wszelkiej maści). Co do standardowych pytań:
Czy polecam talię? - Jasne. Fajna i prosta w obsłudze talia.
Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Tak. Jak nie dzięki Favorite Champowi, to przez swoje własne asy (Sonne).
Czy talia dostanie jakieś dodatkowe wsparcie? - Jako Nova Grappler napewno. Jako Blau, możliwe, że nie. A przynajmniej nie za szybko.

18
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 11: Genesis Regalia
« dnia: Kwietnia 28, 2017, 03:05:37 pm »

Historyjki nie będzie bo niemam sił by myśleć jak ją zrobić (no i nie mam pomysłu jak to zrobić)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 17
1x Fetter of Leather, Leyding [Starter]
2x Regalia of Far-sight, Clear Angel [Critical]
2x Dreaming Dragon [Stand]
4x Mirror Regalia, Achlis [Stand]
4x Regalia of Foredoom, Lot Angel [Draw]
4x Regalia of Compassion, Eir [Heal]
Grade 1: 15
1x Goddess of Self-sacrifice, Kushinada [PG]
3x Exorcism Regalia, Shiny Angel
3x Next-era Regalia, Skuld
2x Witch of Oranges, Valencia
3x Mythic Beast, Skoll [Stride Fodder]
3x Secret Elsie [QW]
Grade 2: 10
3x Unappeasable Biter, Gleipnir
3x Midday Regalia, Hemera
4x Regalia of Fate, Norn
Grade 3:
4x Regalia of Wisdom, Angelica
4x Omniscience Regalia, Minerva
Grade 4: 16
1x Beast-Slayer Military Deity, Tyr
1x Sacred Flame Ultimate Regalia, Demeter
2x Mythical Destroyer Beast, Vanargandr/Goddess of Conclusion, Pallas Athena
4x Prehistoric Regalia, Urth
1x Air Element, Sebreeze
1x Dark Element, Dizmel [G Guardian]
2x Witch Queen of Big Achievement, Laurier [G Guardian]
4x Goddess of Seven Colors, Iris [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
1) Posiadając w duszy 4x Regalia of Fate, Norn oraz 4x Mirror Regalia, Achlis wykonać atak Goddess of Conclusion, Pallas Athena i jej efektem wysoulblastować wyżej wymienione karty by ich efektem dać Athenie 40K mocy oraz przez jej własny efekt zwiększyć jej moc o 10K i criticala oraz moc wszystkich naszych RG o 16k.

2) Combo obronne. Posiadając w duszy 4x Regalia of Fate, Norn oraz 4x Mirror Regalia, Achlis użyć Secret Elsie jako guardiana soulblastując dowolną ich kombinacje, aby za każdą soulblastniętą kartę przywołać jedną kartę z góry talii do guardiana oraz do końca tury zwiększyć moc naszego VG o 5k za każdą soulblastniętą kartę z duetu Achlis i Norn
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady, zalety i matchupy:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)
Dobre matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
Złe matchupy
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii: nie wypisuje; jest bo może kiedyś uzupełnie :P
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:
Regalia to w sumie deck który mnie przekonał do Genesis. Co prawda kiedy się pojawiły to nie było aż tak wielkiego supportu dla nich bo były tylko dwie: Angelica i Minerva; ale to mi wystarczyło. Co do samej talii to jest ona jak dla mnie naprawdę fajna z dwóch powodów: cross ride Minervy oraz to, że Minerva ma możliwość restandu.

Czy polecam talię? - Tak, jak najbardziej dla fanów Genesis i nie tylko :)
Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Ktoś w to wątpi? Oczywiście, że ma, ale niestety jej szansę są ograniczone faktem, że inne klany są bardziej supportowane w chwili obecnej.
Czy talia dostanie jakieś dodatkowe wsparcie? - Hmmmm. Tak. Pytanie brzmi tylko w jakiej postaci.

19
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 10: Nubatama Ninjas
« dnia: Kwietnia 22, 2017, 10:56:49 pm »

Uwaga wszyscy, dziś przedstawimy wam zasady ninja. Po pierwsze, ninja żyją w cieniu. Po drugie, ninja służą swojemu panu. Po trzecie, ninja podejmują sie zadań których inni nie chcą się podejmować. Po czwarte, ninja nie zdradzają swoich sekretów. Po piąte, ninja pojawiają się wtedy kiedy tego chcą. Jakieś pytania?
"Tak. Tylko jedno. Czy my nie mieliśmy się pojawić jakoś tydzień temu?"
Przecież mówiłem: Ninja pojawiają się wtedy kiedy tego chcą.
"Ale ci z Murakumo pojawili się na czas"
MY NIE JESTEŚMY Z MURAKUMO! Poza tym pewnie chcieli się pojawić na czas.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 19
3x Stealth Rogue of the Wintry Wind, Kamojigusa [Starter]
4x Stealth Dragon, Onibidoushi [Stand]
4x Stealth Fiend, Mashiromomen [Stand]
4x Stealth Dragon, Noroi [Critical]
4x Lucky Smile, Zashikihime [Heal]
Grade 1: 15
2x Stealth Rogue of the Mirrored Moon, Tsubakuro
2x Stealth Dragon, Chigiregumo
3x Tempest Stealth Rogue, Fuuki
4x Stealth Beast, Katarigitsune [Stride Fodder]
4x Stealth Rogue of Veils, Kurenai [PG]
Grade 2: 10
3x Stealth Rogue of Night Fog, Agitomaru
3x Stealth Dragon, Nibikatabira
4x Stealth Beast, Tamahagane
Grade 3: 6
2x Stealth Beast, Hagurejishi
4x Stealth Dragon, Shiranui
Grade 4: 16
2x Rikudo Stealth Dragon, Gedatsurakan
4x Rikudo Stealth Dragon, Tsukumorakan
2x Rikudo Stealth Rogue, Atagolord
2x Rikudo Stealth Dragon, Gounrakan
1x Air Element, Sebreeze
1x Dark Element, Dizmel [G Guardian]
2x Jinx Stealth Fiend, Zashikihime [G Guardian]
2x Jinx Stealth Hermit, Abudataishi [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
1) Przy dostępie do GB2: Stride Rikudo Stealth Dragon, Tsukumorakan na Stealth Dragon, Shiranui i użycie najpierw efektu Tsukumorakana by ograniczyć przeciwnikowi karty w ręce do 4 a potem użycie efektu Shiranuiego by zmniejszyć tą ilość do 3
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady, zalety i matchupy:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)
Dobre matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
Złe matchupy
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii:
Nie ma nic (bo nie mam zbyt wielkiej motywacji by znowu szukać cen i nadal nie znalazłem oryginalnego artykułu)
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:
Talia fajna, ale ja nie umiem nią grać. Napisałbym więcej (a nawet to zrobiłem w oryginalnym artykule, ale chyba go przez przypadek skasowałem, albo go nie zapisałem), ale nie mam zbytnio motywacji by to zrobić więc idziemy do trzech pytań ze standardu.
Czy polecam talię? - Tylko dla osób, które szukają czegoś nie typowego i nie gubią się w swoich efektach (czyli nie dla mnie, co szczerze mówiąc jest lekko dziwne, bo przy tym się gubię i mylę [a dokładniej robie głupie pomyłki] a przy innych klanach; np. Angel Featherze; mi to nie sprawia takiego problemu).
Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Napewno. Zwłaszcza, że dostanie support.
Czy talia dostanie jakieś dodatkowe wsparcie? - Tak. Shiranui jest używany w anime przez jedną z głównych postaci i ma już potwierdzony support w postaci nowego G3 Shiranuiego więc zostaje nam tylko czekać.


Małe posłowie: Wiem, że jest to marnie zrobiony artykuł, ale robiąc go nie miałem zbytnio motywacji (głównie przez fakt, że musiałem go robić od podstaw).

20
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 9: Link Joker Deletor
« dnia: Kwietnia 09, 2017, 04:17:23 pm »

A więc to jest ta cała Ziemia? No cóż, przestanie istnieć jak każda inna planeta, która staneła nam na drodze. Jedynym problemem może być fakt, że nasze moce są ograniczone i musimy przebywać w formie kart do gry. Mimo wszystko osiągniemy cel, nie prawdaż Oksizz?   
"Nie sądze Greion"
Co? Niby dlaczego?
"Pamiętasz inwazję na planetę Cray?" 
Tą którą przegrałeś? Tak pamiętam, ale nie rozumiem co to ma do rzeczy. 
"Ta cała Ziemia i Cray są połączone ze sobą, co za tym idzie wiedzą jak potężni jesteśmy. No i przy okazji ten cały głupi Messiah jest jednym z tych którzy przebywają aktualnie tutaj na Ziemi." 
Aha. No i co z tego, że on tu jeeeeeeeeeeeeest ...... chwila mówisz, że ten Messiah który cię rozwalił jest tutaj? 
"Wcale mnie nie rozwalił! Jemu po prostu się poszczęściło! I tak jest tutaj" 
EHHHHHHH?! CZEMU NIE POWIEDZIAŁEŚ MI TEGO WCZEŚNIEJ?! 
"Bo słuchałeś Greidhola, który mówił, że Ziemia będzie łatwym celem" 
Rozumiesz, że zmiana kierunku planety Brandt będzie kosztowała nas dużo energii?
"Tak, ale to nie mój problem. Nie ja się będe musiał tłumaczyć Egorgowi. Tak przy okazji powiedziałem mu gdzie co to za miejsce więc cała reszta wyjaśnień to twój i Greidhola problem :) "
EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!? NIE PÓJDZIESZ ZE MNĄ WYTŁUMACZYĆ DLACZEGO ZUŻYLIŚMY TYLE ENERGII?! I O CO CHODZI Z TĄ UŚMIECHNIĘTĄ TWARZĄ?!
"Nie wiem o czym mówisz. I tak ja nie będę iść z wami. Narka"
CO?! CZEKAJ?!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kilka słów na wstępie oraz wyjaśnienie kilku słów pojawiających się w artykule:
Lock - mechanika używana przez niektóre karty w talii: polega na zakrywaniu RG przez co nie można ich w żaden sposób używać, karty są unlockowane na koniec tury
Unlock - zwrot opisujący czynność odwrotną do Lock, dzieje się najczęściej na koniec tury właściciela karty zlockowanej
Omega Lock - Lock tyle, że na turę dłużej
Delete - mechanika używana przez karty w talii: polega na tym, że VG przeciwnika jest zakrywany (podobnie do locku), ale w przeciwieństwie do locku można ridować na zdeletowanym VG, zdeletowany VG może atakować, i zachowuję jedynie swój Grade, nazwę i to czy ma twin drive (może wykonywać drive checki przy atakach). Zdeletowany VG traci moc (jest traktowany jakby miał 0 mocy) oraz wszystkie swoje umiejętności. Ciekawostka jeśli stridujemy na zdeletowanej karcie ze Stride Bonusem (np. Chronojet Dragon, Luard) karta zostaję od deletowana (nie wiem jak inaczej napisać), ale nie możemy skorzystać z zdolności Stride Bonusowej
Vanish Delete - mechanika używana przez karty z talii: polega na tym, że przeciwnik wybiera kartę z swojego drop zonu i wysyła ją do bind zonu face-down (zakrytą) i zostaję tam do końca gry
Dodatkowo od tego artykułu będzie się pojawiać punkt 1,5 (albo inaczej określany) w którym będą się pojawiać inne propozycję kart których można używać w talii (nie będzie dodawane to w każdym nowym artykule, oraz nie będzie to wpływało na cenę talii oraz, na wyjaśnianie dlaczego te karty wylądowały w talii; karty w tym punkcie będą miały wyjaśnianie obok ich samych)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 18
4x Taunting Deletor, Gotho [Heal]
4x Biting Deletor, Geeva [Critical]
4x Cramping Deletor, Edy [Stand]
4x Marching Deletor, Maze/Override Deletor, Olg [Critical] (oba są critami wybór którego jest obojętny)
1x Sprout Deletor, Luchi [Starter]
1x Acquire Deletor, Igor [Starter]
Grade 1: 14
4x Flowers in Vacuum, Cosmo Wreath [PG]
4x Overeat Deletor, Onagil
4x Ill-fate Deletor, Drown
2x Ferment Deletor, Gaen
Grade 2: 11
3x Hailing Deletor, Alba
3x Hailing Deletor, Elro
3x Punishment Deletor, Gieron
2x Lie-down Deletor, Given
Grade 3: 7
3x Daunting Deletor, Oksizz
3x Docking Deletor, Greion
1x Waving Deletor, Greidhol
Grade 4: 16
4x Original Deletor, Egorg
2x Nebula Dragon, Big Crunch Dragon
2x Genesis Dragon, Judgement Messiah
1x Snow Element, Blizza
1x Air Element, Sebreeze
2x Dark Element, Dizmel [G Guardian]
1x Light Element, Agleam [G Guardian]
3x Metal Element, Scryew [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1,5) Opcjonalne karty:
Grade 0:
Exulting Deletor, Maestol [Draw] lub Squeezing Deletor, Id [Draw] - zamiast Marching Deletor, Maze/Override Deletor, Olg [Critical] by móc poprawić sobię ręke
Grade 1:
Breaking Deletor, Gatario - 10k attacker jak mamy VG z "Deletor" w nazwie
Chewing Deletor, Boroh - boostując Oksizza jeśli przeciwnik ma zdeletowanego VG to boostowany unit zyskuje 5k mocy do końca tej walki
Deriding Deletor, Aieda - kiedy boostuje i atak w którym to robił trafi a opp ma zdeletowanego VG to za soulblast 1 możemy zdrawować kartę
Idolizing Deletor, Guim - gdy boostuje i atak trafia VG przeciwnika i jest on zdeletowany to możemy zlockować jednego RG oppa
Instill Deletor, Ender - PG który pozwala nam na zdeletowanie VG przeciwnika na koniec jego tury (tej w której go użyliśmy) jeśli mamy jego kopię w drop zonie a VG przeciwnika był zdeletowany gdy użyliśmy jego efektu
Poisonous Deletor, Edda - 8k vanilla; dla heheszków :)
Grade 2:
Bloating Deletor, Gio - bo japońska meta :)
Clipping Deletor, Evo - za counterblast 2 gdy wzywamy go jako RG a przeciwnik ma zdeletowanego VG możemy wezwać jednego Deletora z talii jako RG (innego niż Clipping Deletor, Evo)
Greedy Deletor, Jail - jeśli jego atak trafi VG przeciwnika to counterchargujemy jedną kartę
Juxtapose Deletor, Gaele - jeśli kładziemy go na RG i przeciwnik ma zdeletowanego VG to możemy zlockować jedną kartę w frontrow przeciwnikowi
Pursuing Deletor, Egotte - 12k attacker jeśli mamy VG z "Deletor" w nazwie
Swift Deletor, Geali - kiedy się pojawia się na VC lub RC, pozwala nam na zretirowanie jednego RG w front rowie przeciwnika i przeciwnik po tym vanish deletuje jedną kartę oraz, on zyskuje 2k mocy do końca tury, ale kosztem tego jest retire jednego innego RG z "Deletor" w nazwie
Grade 3:
Mixed Deletor, Keios - możliwość zdeletowania VG przeciwnika i zlockowania 2 RG przeciwnika przy położeniu go na VC
Grade 4:
Air Element, Luctorm - łatwiejszy do zdobycia Light Element, Agleam
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
1) Deletujemy VG przeciwnika mając jako naszego VG Waving Deletor, Greidhol lub Docking Deletor, Greion, zapełniamy nasze pole kartami z "Deletor" nazwie (w tym przynajmniej jednym Lie-down Deletor, Given  w front row, by mógł atakować) po czym atakujemy najpierw jednym RG (nie Lie-down Deletor, Given), następnie VG i dajemy naszemu VG moc (i criticale) z triggerów (jeśli jakieś trafimy) po czym (jeśli nie było stand trigerów) atakujemy Lie-down Deletor, Given w VG przeciwnika i używamy jego skilla by wystandować naszego VG i móc nim zaatakować jeszcze raz
2) Ride w Daunting Deletor, Oksizz użycie jego skilla i delete VG przeciwnika by ograniczyć jego zagrywki (jeśli zaczynaliśmy, albo gdy przeciwnik skipował ride, to zmuszamy go do utraty dwóch kart jeśli chce wykonać stride w tej turze)
3) Gdy przeciwnik ma 4 lub więcej kart w damage zonie oraz 13 lub więcej kart w face down w bind zonie (albo 12 kart face down w bind zonie oraz, conajmniej jedną w drop zonie) a my mamy dostęp do GB2 oraz VG z "Deletor" w nazwie to wykonujemy stride w Original Deletor, Egorg i używamy jego zdolności i wygrywamy grę :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady, zalety i matchupy:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)
Dobre matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
Złe matchupy
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:
DELETE EVERYTHING. VANISH DELETE EVERYTHING.
Heh musiałem. Co do talii to mi się nią fajnie grało, nie koniecznie moim przeciwnikom. Talia jest nie typowa, przez fakt, że ma Delete i Vanish Delete oraz możliwość wina bez zadania 6 dmg. Jakoś więdzej nie wiem co dodać do podsumowania poza podstawowymi 3 pytaniami:
Czy polecam talię? - Ehhh, może? Nie jestem pewien. Niby fajnie się nią gra, ale przeciwnicy nie koniecznie mogą ciebie polubieć za granie tą talią.
Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Tak. Jak nie przez skill Egorga to przez Deletowanie (licząc na to, że przeciwnik nie rozwali nas wcześniej)
Czy talia dostanie jakieś dodatkowe wsparcie? - Oczywiście. To jest Link Joker. I sądze, że nikt się nie spodziewał (a przynajmniej ja), że Deletory dostaną support w Vanguardzie G. Zwłaszcza, że film pokazał, że nie powinny się pokazywać, a tu niespodzianka, dostały po kilka kart w VG-G-BT08: Absolute Judgment; VG-G-BT03: Sovereign Star Dragon; oraz cały boost poświęcony im i Royalom:  VG-G-CMB01 Vanguard & Deletor.

21
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 8: Gaia Tachikaze
« dnia: Kwietnia 02, 2017, 04:24:46 pm »

Witam wszystkich w świecie odległych czasów, gdy na ziemi władały dinozaury. Proszę się nie bać nic nam nie grozi w naszych bezpiecznych pojazdach i budynkach. Nie możemy zapewnić wam bezpieczeństwa, gdy wejdziecie za ogrodzenie bezpieczeństwa, które jest pod napięciem. Teraz czy są jakieś pytania? Że co? Czy okazy są prawdziwe i żywe? Owszem, a stało się tak dzięki potędze nauki. Jakieś inne pytania? Hmmm. Dlaczego nazwaliśmy to miejsce Wyspa Dinozaurów 8? No cóż jest to nasza 8 placówka z tąd ta nazwa. Co się stało z poprzednimi? Poooooooooooowiedzmy, że o takich sprawach nie rozmawiamy. Tak chłopcze, o co chodzi? Co? Tamte dinozaury wyglądają jakby miały jakieś dziwne działa na swoich plecach? Masz naprawdę wspaniałą wyobraźnię. Nie ma możliwości, aby to się działo napraw..... znowu?! Ekhem. Chciałbym powiedzieć, że wycieczka dobiegła końca. Proszę nie panikować i udać się jak najszybciej do punktu ewakuacji. Każda osoba która nie zdąży, cóż, powiedzmy, że pozna bliżej "maskotki" naszego ośrodka.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Krótkie wyjaśnienie 2 słów które będę używać w artykule:
Engorge: zdolność niektórych kart znajdujących w talii która polega na tym, że w momencie gdy unit ją posiadający w momencie gdy atakuje może poświęcić jednego lub więcej naszych innych RG by stać się Engorged do końca tury. Poświęcenie innych RG jest kosztem aktywacji zdolności Engorge
Engorged: stan który otrzymują karty z zdolnością Engorge do końca tury, po zapłaceniu kosztu tej zdolności
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 17
1x Young Dragon, Dinobaby [Starter]
4x Cannon Fire Dragon, Parasaulauncher [Critical]
4x Dowolny Heal
4x Dowolny Critical
2x Coelamagnum [Stand]
2x Louder Ammonite [Stand]

Grade 1: 16
2x Savage Heroine
2x Cold Dragon, Freezernyx
2x Collision Dragon, Charging Pachycephalo
2x Fullfire Elk
4x Savage Guardian [PG]
4x Prism Bird [Stride Fodder]
Grade 2: 11
2x Baking Flame Dragon, Gigant Flame
3x Beam Dragon, Apatomaser
3x Blade Dragon, Jigsawsaurus
3x Explosive Dragon, Sarcoblaze
Grade 3: 6
4x Emperor Dragon, Gaia Emperor
2x Frenzy Emperor Dragon, Gaia Death Parade
Grade 4: 16
1x Destruction Tyrant, Archraider
2x Great Emperor Dragon, Gaia Dynast
4x Absolute Ruler, Gluttony Dogma
4x Destruction Tyrant, Gradogigant
1x Light Element, Agleam [G Guardian]
1x Metal Element, Scryew [G Guardian]
1x Iron-armored Chancellor, Dymorphalanx [G Guardian]
2x Absolute Authority Giant Wall, Blockade Ganga [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
Film objaśniający comba pojawi się z opóźnieniem, gdyż mam problemy z głosem i nie jestem w stanie za bardzo nagrywać (znaczy mógłbym, ale jest duża szansa, że w połowie nagrywania bym mógł przestać mówić a to nie miało by sensu)
1) Gdy mamy dostęp do GB2 i naszym VG jest dowolna Gaia, gdy przeciwnik nas atakuje, możemy użyć Absolute Authority Giant Wall, Blockade Ganga, jego kosztem retirujemy Fullfire Elk i dajemy efekty powrotu do ręki naszym dwóm G2 unitom którymi możemy interceptować przez co na następne ataki mamy teoretyczne darmowe 10k tarczy które możemy wykorzystać dwa razy. Dodatkowo jako, że Fullfire Elk został zretirowany z RG możemy wybrać naszego VG, aby zyskał 5k mocy do końca tury (bo dzięki Fullfire Elk'owi stanie się Engorged)
2) Wykonujemy jako drugi stride (lub każdy kolejny tak aby mieć dostęp do conajmniej GB2 po stridowaniu) Great Emperor Dragon, Gaia Dynast i gdy nim atakujemy retirujemy jednego z naszych RG na koszt Engorge ability po czym używamy jego drugiego skillu, odkrywamy jego kopię w G Zonie i retirujemy jednego naszego RG i wszystkie inne RG w tej samej kolumnie co ten co zretirowaliśmy jego efektem, po czym counter chargujemy jedną i jako, że mamy już dostęp do GB3 w momencie gdy retirujemy naszego RG pod koszt tego skilla możemy użyć GB3 Gaia Dynasta i przywołać poświęconego unita za CB1
3) Drugi Stride (lub stride po G Guardowaniu; tak aby mieć dostęp do GB2) w Absolute Ruler, Gluttony Dogma na Emperor Dragon, Gaia Emperor i użycie efektu Gaia Emperora by przywołać coś (nie koniecznie trzeba, chyba że mamy czyste pole) i dać dwóm naszym unitom dodatkowy skill dzięki któremu wrócą na pole gdy wylądują na drop zonie (jeśli da radę to jednym z nich najlepiej by był Cannon Fire Dragon, Parasaulauncher; wyjaśnienie dlaczego za chwilę). Zapełnienie pola (tak aby mieć 5 unitów). Atak najpierw naszymi RG. Przy ataku Absolute Ruler, Gluttony Dogma używamy jego Engorge i retirujemy wszystkie nasze RG (5; nie używamy w tym momencie efektu Cannon Fire Dragon, Parasaulauncher, dzięki któremu idzie do soula, bo przyda się później). Jako że staje się Engorged płacimy jego koszt przez co zyskuje 10k mocy i skill dzięki któremu wystanduje. Dodatkowo przywołujemy w jednej kolumnie dwie karty ktore zyskały skill z Stride Bonusu Emperor Dragon, Gaia Emperor. Po ataku Absolute Ruler, Gluttony Dogma standuje, a my wykonujemy atak naszymi RG (chyba, że wybraliśmy jakiegoś G1 poza Cannon Fire Dragon, Parasaulauncher, to wtedy tego drugiego wzywamy jako unit boostujący naszego VG), a później ponownie atak Absolute Ruler, Gluttony Dogma, ale tym razem używamy efektu Cannon Fire Dragon, Parasaulauncher, dzięki któremu nasz VG zyska 5k mocy a my zdrawujemy kartę. Przy tym ataku nie używamy Engorge Absolute Ruler, Gluttony Dogma, gdyż w tym momencie nie ma to sensu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady, zalety i matchupy:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)
Dobre matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
Złe matchupy
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii:
Będzie podana jak po premierze VG-G-BT10: Raging Clash of the Blade Fangs (jak nie zapomnę)
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:
Ahh Tachikaze, jeden z decków którym naprawdę lubię grać (ale nie koniecznie składać w realu). Swego czasu (i w sumie nadal chyba) jest to jeden z najtańszych decków do złożenia (nie koniecznie ten build; chodzi mi o Ancient Dragony bo większość kart mają w jednym secie). Jest to deck którym (jak dla mnie) gra się naprawdę przyjemnie. Motyw dinozaurów z broniami takimi jak działa laserowe pokazuje jak nie typowy jest klan. Co do samego grania talią to jest jedna rzecz którą powiem nim przejdę dalej: mimo kilku gier w których mi nie podeszły karty (musiałem robić G Assist) byłem w stanie się podnieść i niemal wygrać (gdybym w pewnych momentach nie podejmował głupich decyzji i/lub nie potrzebnego ryzyka), więc powiem to tak, deck jest super; ale to tylko moja opinia, jak wam się podoba to już zależy od was :)
No i trzy standardowe pytania:

Czy polecam talię? - Tak. Jest fajna, można się przy niej nieźle pobawić.

Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Owszem jak każda inna. Aczkolwiek powiedziałbym, że z nowym supportem, oraz jakby nieco pokombinować bardziej niż to co ja podałem, to może mieć większe szansę coś wygrywać niż te co podałem wcześniej.

 Czy talia dostanie jakiegoś dodatkowe wsparcie? - Dostaję w VG-G-BT10: Raging Clash of the Blade Fangs (ale to już jest uwzględnione w tym buildzie). Poza tym sądze, że tak, tylko nie wiadomo kiedy. Dlaczego tak uważam? No cóż, w anime jest kilka postaci używających tego klanu, więc to tylko kwestia czasu, aż dostanie nowe karty :)

22
Wchodzę na wikię (patrząc na godzinę jest już 1 kwietnia) i widzę nowy title booster: G Title Booster 3: Super Smash Bros.


O ile wcześniejsze info podane na czacie przez BaRmana o grze VG na Nintendo Switch mogło być uznane za Prima Aprilisowy żart (w co lekko wątpie), to to ogłoszenie jest raczej trollem ze strony adminów wiki albo Bushi.

Ale to się zobaczy bo kto wie może rzeczywiście zrobią :)


Spoiler (click to show/hide)

23
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 7: Royal Paladin Jewel Knight
« dnia: Marca 26, 2017, 06:04:50 pm »

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zanim przejdziecie do historyjki, to powiem, że jest nieco przydługa dla tego jest w spoilerze. Poza tym ma parę nawiązań (dokładniej dwa) do czegoś kompletnie nie związanego z VG. Ciekawe czy ktoś zrozumie te nawiązania. Powiem tylko, że jedno to nawiązanie do pewnej kreskówki, a drugie do pewnej gry MOBA.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spoiler (click to show/hide)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 17
4x Straight Jewel Knight, Bartram [Critical]
4x Jewel Knight, Noble Stinger [Critical]
4x Blazing Jewel Knight, Rachelle [Critical]
4x Ardent Jewel Knight, Polli [Heal]
1x Jewel Knight, Leizgal [Starter]
Grade 1: 14
2x Flashing Jewel Knight, Iseult [PG]
2x Stilling Jewel Knight, Estelle [QW?]
3x Laurel Knight, Sicilus [Stride Fodder]
3x Jewel Knight, Prizmy
4x Calling Jewel Knight, Christine
Grade 2: 12
2x Linking Jewel Knight, Tilda
3x Blowing Jewel Knight, Altgaro
3x Pure Wind Jewel Knight, Kymbelinus
4x Jewel Knight, Swordmy
Grade 3: 7
2x Pure Heart Jewel Knight, Ashlei
2x Prevail Jewel Knight, Yvain
3x Sprout Jewel Knight, Camille
Grade 4: 16
4x Climax Jewel Knight Lord, Evangeline
4x Holy Dragon, Saint Blow Dragon
2x Blazing Sword, Fides
1x Divine Knight of Flashing Flame, Samuel
2x Holy Dragon, Laserguard Dragon [G Guardian]
1x Vivid Sacred Staff, Andragius [G Guardian]
2x Dark Element, Dizmel [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
Filmu do tego nie będzie z dwóch powodów: pierwszy, comba są bardzo łatwe do ogarnięcia, drugi, jestem leniwy i mi się nie chcę go robić :) (ale kto wie może zrobię w późniejszym czasie)

1) Po tym jak atak Blowing Jewel Knight, Altgaro trafi VG przeciwnika wzywamy z talii Calling Jewel Knight, Christine w linii pod nim (retirujemy RG który się tam znajduję jeśli jest potrzeba) po czym używamy efektu Christine (jeśli mamy G3 w ręce) by wezwać G3 z talii na miejsce Altgaro dzięki czemu mamy dodatkowy atak.

2) Na początku main phase w turze w której nie stridowaliśmy a naszym VG jest Sprout Jewel Knight, Camille ; a my mamy G3 w ręce, oraz 4 karty w damage zonie oraz 3 lub mniej RG (najlepiej 2 w tym żaden na front row), używamy jej efektu by wezwać Jewel Knight, Swordmy ; po czym używamy efektu Swordmy by wezwać Calling Jewel Knight, Christine; dzięki której przez pokazanie G3 z ręki wezwiemy sobie jakiegoś G3 z decku i w ten sposób zapełnimy sobie polę (a przynajmniej sobie poprawimy je)

3) Stride w Fidesa i za pomocą jego efektu przywołanie Jewel Knight, Swordmy, który swoim efektem przywoła jakiegoś kolejnego G1 Jewel Knighta
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady, zalety i matchupy:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)
Złe matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
Dobre matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:
Talia jest, jak na mój gust dość przystępna (nie jeśli chodzi o cenę, ale o to jak się nią gra). Ma dużo możliwości ofensywnych a wraz z pojawieniem się Estelle można naszą ofensywę zmienić w dość dobrą defensywę. Zbyt dużo nie jestem w stanie powiedzieć na temat tej talii. Głównie dlatego, że nie zabardzo przepadam za Royalami. Ale mimo mojej nie chęci do klanu naprawdę fajnie mi się nią grało. A tak w sumie by nie ciągnąć nie potrzebnie tego tematu, pora na trzy pytania, które zadaję (i na które odpowiadam) w każdej talii tygodnia.
Czy polecam talię? - I tak i nie. Tak bo jest naprawdę fajna. Nie bo proponuję poczekać na wyjście Legend Decku Aichiego i po kombinować coś z Blasterami.
Czy talia ma szansę wygrać coś turniejowo? - Podobnie jak powyżej: I tak i nie. Tak, bo ma szansę jak każda inna talia. Nie bo póki co Time Leap meta, ewentualnie Grade 1 Seven Seas lub Nightrose. Ale ta metka się kończy i zapowiada się na to, że Dimensional Robo oraz Nova Grappler Victor mogą coś pograć, jak i jest szansa, że pogra coś nadchodzacy Royal Paladin czyli Blaster.deck
Czy talia dostanie jakiegoś dodatkowe wsparcie? - O ile bym chciał tego, to powiem to wprost: Nie. A to dlatego, że w Anime nie ma nikogo z ważniejszych postaci które by ich używały: Shion używa Altmile Brave, z kolei powracający Aichi będzie używał Blasterów, co oznacza, że raczej się nie znajdzie miejsce w boosterach na wsparcie Jewel Knightów (chyba, że wróci Team Ultra Rare i dostaną Charcter Booster :P )

24
Vanguard Circle / Światowa scena turniejowa
« dnia: Marca 19, 2017, 09:25:12 pm »
W sumie jako, że chcielibyśmy (a przynajmniej ja), aby Polska zaistniała w jakimś stopniu na scenie turniejowej VG, to można by omawiać jakie są trendy na turniejach w różnych regionach świata (czyli co gdzie i jakiej rangi turnieje wygrywa). Powiem wprost: ja osobiście ostatnio przyglądałem się informacjom o wynikach turniejów na świecie przed styczniem tego roku, po czym natrafiłem na kanał DifferentFighta (tu dziękuję BaRmanowi, za temat o alternatywie dla Cardfight Area, bo dzięki temu trafiłem na ten kanał) gdzie ograniczyłem się do filmów które zaczynają się na: "Cardfight!! Vanguard: Competitive Wrap-Up" . W sumie to ograniczyłem się do dwóch póki co: tego podsumowującego styczeń tego roku i dzisiaj opublikowanego podsumowującego luty.

Powiem to tak, warto obejrzeć ten podsumowujący luty (Link dla osób nie które chcą odrazu go znaleźć), gdyż ukazuje, że decki które topowały do tej pory, zaczynają się zmieniać. Ja od siebie dodam tylko tyle, że zainteresowały mnie decklisty Dimensional Robo (co jest już czymś, bo klanu samego w sobie nie lubię), oraz większość wyników turnieji europejski (były ukazane jedynie z French Circuit, ale były tam rzeczy które mnie cieszą).

Dokładniej o co mi chodzi: o ile do tej pory gdzie się nie zajrzało by zobaczyć decklisty top4 dowolnego turnieju, to miało się pewność, że zobaczy się wśród nich jedną z trzech następujących możliwości (jeśli nie wszystkie):
1) Gear Chronicle - Time Leap
2) Granblue - Grade 1 Seven Seas
3) Granblue - Nightrose
Poza tymi trzema wyżej wypisanymi rzadko kiedy widziało się coś innego (a przynajmniej ja rzadko coś innego widziałem). Ale w filmie do którego link podałem wyżej pokazało się kilka ciekawych rzeczy: w części japońskiej było to Dimensional Robo (o których już wspominałem) oraz Nova Grappler Victor (tu uważam, że niema się co dziwić, ale to tylko moja opinia).

Ogólnie rzecz ujmując moim faworytem było jednak to co się działo w Europie. Co prawda było to wszystko ograniczone do 3 turnieji pod sztandarem French Circuit 2017, ale były one zdominowane przez coś mnie cieszącego czyli Aqua Force. W sumie trochę zaspoileruję teraz film do którego się cały czas odnoszę, ale proponowałbym aby każdy obejrzał samemu ten film bo jest (jak dla mnie) naprawdę fajnie po prowadzony, a tak by jakoś ukryć to co zaraz napiszę pora na spoiler :P
Spoiler (click to show/hide)

Tak więc chciałbym was zaciekawić i zachęcić do dyskusji na ten temat (chodzi mi o światową scenę turniejową VG), bo kto wie, może kiedyś będzie się mówiło o turniejach które będą się odbywały w Polsce :P

25
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 6: Neo Nectar Musketeer
« dnia: Marca 19, 2017, 04:11:24 pm »

Był to zwykły dzień. Właśnie skończyłem modyfikować moją talię Neo Nectar, a dokładniej przerobiłem ją na build Musketeer. Postanowiłem, że sobie ją potestuję wraz z moim znajomymi. Umówiliśmy się na spotkanie w naszym standardowym miejscu, sklepie karcianym do którego zawsze przychodzimy. Po drodze do sklepu znalazłem czterolistną koniczynę i pomyślałem sobie "To będzie jeden z moich najlepszych dni" i z tą myślą poszedłem z pozytywnym humorem do sklepu. Na miejscu byli już moi znajomi więc bez zbędnego czekania zaczeliśmy grać. Graliśmy przez około 4-5 godzin, po czym, poszedłem do kąta, skuliłem się, zacząłem płakać i mamrotać pod nosem: "Asha proszę wybacz mi, myliłem się, nikt cię nie zastąpi, jesteś najlepszą Waifu ever". Dlaczego tak było? No cóż powiedzmy, że moje szczeście sucks. A morał tego dnia jest dla mnie taki: Asha = Waifu for Life.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 17
1x Baby-blue-eyes Musketeer, May Len [Starter]
4x Blue Rose Musketeer, Ernst [Stand]
4x Gardenia Musketeer, Alain [Critical]
4x Freesia Musketeer, Rosalia [Critical]
4x Kamille Musketeer, Nicole [Heal]
Grade 1: 15
4x Amaryllis Musketeer, Tatiana
4x Lily of the Valley Musketeer, Rebecca
3x Dandelion Musketeer, Mirkka
3x Red Rose Musketeer, Antonio [PG]
1x Phalaenopsis Musketeer, Kirstie [Quintet Wall (QW)]
Grade 2: 11
4x Peony Musketeer, Toure
4x Prunus Serrulata Musketeer, Tessa
3x Pansy Musketeer, Silvia
Grade 3: 7
4x White Clover Musketeer, Mia Reeta
3x Peony Musketeer, Martina
Grade 4: 16
4x Rubellum Lily Splendorous Musketeer, Myra
4x White Lily Musketeer Captain, Cecilia
3x Flower Princess of Perpetual Summer, Verano
1x Flower Princess of Spring's Beginning, Primavera
3x Sacred Tree Dragon, Rain Breath Dragon [G Guardian]
1x Flower Princess of Autumn Scenery, Verna [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
Wiele ich nie będzie, bo większość to poprostu to na co nam pozwalają karty (więc aż tak skomplikowane to one nie są)
1) Guardowanie za pomocą Sacred Tree Dragon, Rain Breath Dragon który wezwie nam Pansy Musketeer, Silvia lub Lily of the Valley Musketeer, Rebecca, które następnie użyją swoich skilli by coś przywołać. Dodatkowo jeśli będzie to Grade 2 to będziemy mogli go przywołać na front row i interceptować nim. To samo tyczy się  Pansy Musketeer, Silvia która jest Grade 2

Film wyjaśniający to combo: Tutaj
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady, zalety i matchupy:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)
Złe matchupy:
Spoiler (click to show/hide)
Dobre matchypy:
Spoiler (click to show/hide)
*poke - wyjaśnienie dla osób które mogłyby nie zrozumieć o co mi tu chodziło: miałem na myśli atakowanie co turę samym VG (i ewentualnie jakimś RG przywołanym przez efekt May Len) i zachowanie kart w ręce do obrony

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:
Powiem to tak: zacznę od wyjaśnienia dlaczego historyjka wyszła tak, a nie inaczej. Otóż fragment o szczęściu jest prawdą, ale pozostałe części są lekko pod koloryzowane. Co do samego szczęścia to zaraz wyjaśnię w dalszej części podsumowania. Jeśli chodzi o nawiązanie do Ashy to jest ono nawiązaniem do tego, że ja dużo grałem Neo Nectarem na Ashy (ba nawet w klinice talii zrobiłem deck na niej; Link do niego: Klik).
Co do samego grania talią, to nie, nie grało mi się nią dobrze, bo jak mówiłem, moje szczęście było po stronie przeciwnika. A na czym to polegało? A no na tym iż ilekroć używałem efektów kart takich jak Rebecca, Mia Reeta, czy Ernst albo Sylvia, to na 4 karty (w pierwszych 3 przypadkach) raz na jakiś czas się trafiało coś co nie było trigerrem, a mówiąc trigerrem mam na myśli, że trafiały mi się sutuacje typu: 3x Nicole i Rosalia; albo 2x Rosalia plus Alain i Nicole; a raz z Mia Reety trafiły mi się 4x Nicole (czyli pa pa wszystkie heal triggery).
No to teraz pora na krótkie pytania i odpowiedzi.
Czy polecam tą talię? - Wbrew pozorom, tak polecam, bo jest naprawdę fajna, ale jest bardzo RnG based.
Czy talia ma szansę coś wygrać turniejowo? - W sumie to tak, ale nie będzie raczej to zbyt częste nie będzie, biorąc pod uwagę co się dzieje chwilowo na scenie turniejowej.
Czy talia dostanie dodatkowe wsparcie? - Sądze, że tak, ale czas pokaże

26
Turnieje / Drugi turniej Online Cardfight Polska
« dnia: Marca 18, 2017, 05:43:33 pm »
Tak wiem, może być trochę za wcześnie na rozpoczynanie drugiego turnieju (bo pierwszy jeszcze się nie skończył), ale powiedzmy, że można by już jakieś wstępne zapisy robić :P

No to na najpierw kilka informacji:
1) Proponuję zrobić kolejny turniej, bo od momentu rozpoczęcia pierwszego turnieju pojawiło się kilka nowych osób na forum więc stąd mój pomysł by go zrobić.
2) Zrobimy go trochę podobnie, lecz jednak trochę inaczej niż poprzedni
3) Co do samego turnieju:
- Pairingi będą robione na challonge: Link jeśli ktoś chce zobaczyć co i jak
- Pairingami ja się zajmę
- Turniej będzie Single Elimination lub Double Elimination lub Swiss lub Round Robin  (każdy z każdym); zrobię ankietę by podjąć decyzję kto by co chciał
- Czas trwania turnieju: ile będzie trzeba
- Zgłoszenia na turniej: do 15 kwietnia 2017
- Decklisty zgłaszane do 17 kwietnia 2017 godzina 18:00
- Planowany start turnieju 18 kwietnia 2017
- Główna platforma na której będziemy grać: Cardfight Area
- Zamienna platforma na której będziemy grać (czyli jeśli obie strony będą mieć do niej dostęp i stwierdzą, że na niej chcą grać): Tabletop Simulator
- limit graczy: minimum 2, maximum ilu się zgłosi
- ograniczenia kartowe: te które będą dostępne na Cardfight Area dnia 17 Kwietnia 2017 o godzinie 18:00 (podaję konkretną godzinę na wypadek updatu Cardfight Area)


(Prowizoryczna) Lista chętnych:
Spoiler (click to show/hide)


Na sam koniec jedna sprawa, ja osobiście wolałbym Double Elimination (bo to może dać możliwość osobom które odpadły w pierwszej rundzie zagrać w finale; jeszcze się co do tego upewnie), albo Swissa (bo szczerze mówiąc z nim mam najwięcej doświadczenia)

27
Talie Tygodnia / Postęp prac nad artykułami
« dnia: Marca 18, 2017, 02:18:59 pm »
No to tak na wstępie mały offtop: jako, że ktoś (nie będę używać nicków na forum(Hacker XD)), zwrócił uwagę, że na forum, czacie forumowym oraz na forumowym discordzie jest pusto, stwierdzam, że coś trzeba z tym zrobić aby coś się działo więcej, a to dlatego, czuje jakby ten ktoś (nie)wjechał mi na ambicje XD

A teraz do tego czym będzie ten wątek:

No to jak sama nazwa i umiejscowienie wskazuje, będzie dotyczył Talii Tygodnia. Ale w jakim sensie, o co z tym chodzi? No cóż jako, że w tym dziale pojawiają się komentarze/artykuły z częstotliwością 2/3 na tydzień (przez co wygląda jakby forum było lekko martwe), stwierdzam, że będę umieszczać raz dziennie, bądź co drugi dzień informację dotyczącą tego co już jest zrobione w artykule na ten tydzień oraz w jakim stopniu. Poniżej będzie mniej więcej wzór jak to będzie wyglądało (a zarazem będzie to już pokazywało stan bieżący artykułu z tego tygodnia). Zanim jeszcze jednak do tego przejdę, w tym temacie będę informował jakby zaszły jakieś zmiany w wyglądzie artykułów, oraz tu można mi proponować jakimi konkretnymi buildami talii w danym tygodniu mógłbym się zająć.

Dodatkowo w tym tygodniu dochodzi mała zmiana w formie artykułów: do miejsca w którym są wady i zalety dojdzie opcja Matchupy w której będą omawiane w krótki sposób z wyjaśnieniem z jakimi klanami deck może mieć kłopoty, a które mogą mieć z nim kłopoty. Klany nie wspomniane w matchupach będe traktować jako neutralne matchupy

A teraz sam schemat (w nim jedyne co będzie robione w pierwszej kolejności to punkt 0, bo bez niego nie będzie sensu robić artykułu, a pozostałe rzeczy będą robione w zależności od tego co będzie po danym dniu/momencie zrobione):

Talia: Neo Nectar
0) Decklista - gotowa: Musketeer

1) Historyjka - pomysł już jest, teraz zostaje tylko ją napisać

2) Comba - największy problem; są zrobione i wypisane, ale podałem tylko te bardziej skomplikowane (bo większość ograniczała się do tego co dane karty robią)

3) Cena talii - powinienem zrobić zaraz po zrobieniu decklisty, ale jeszcze tego nie zrobiłem

4) Jakie zestawy kupić, aby złożyć deck - tak samo jak wyżej

5) Wyjaśnienie dlaczego takie karty są w talii, a nie inne - gotowe

6) Obrazek na początku artykułu - będę dopiero szukać

7) Podsumowanie - gotowe

8) Film pokazujący combosy na "sucho" - będzie robiony, jest priorytetem, a te 2 zaległe będą robione po nim


P.S. a propo wstępu to prosiłbym o no hard feelings, bo chciałem napisać lekko żartobliwie (a z doświadczenia wiem, że ktoś mógłby to źle odebrać)

28
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 5: Pale Moon Nightmare Doll
« dnia: Marca 12, 2017, 06:02:32 pm »

Harri: "Ok, jestem gotowy na przedstawienie. Mam nadzieję, że wszystkim się spodoba."
???: " Hej Harri. Masz może chwilkę? Chciałabym cię o coś poprosić."
Harri: "O hej Brenda, nie zauważyłem kiedy tu przyszłaś, jeśli jest to w czymś w czym mogę pomóc to mów śmiało."
Brenda: " Czy mogłabym poprowadzić przedstawienie zamiast ciebie?"
Harri: "Jasne, czem.... CO?!"
Brenda: "Bardzo mi na tym zależy, więc byłabym bardzo wdzięczna gdybyś pozwolił mi to zrobić."
Harri: "Wybacz, ale Luquier poprosiła mnie, abym przejął jej występy, bo jest chora i nie jest w stanie sama tego zrobić. Nie chcę jej po prostu zawieść"
Brenda: "Rozmawiałam na ten temat z nią i powiedziała mi, że jeśli nie masz nic przeciw, to mogę przeprowadzić pokaz."
Harri: "Ale ja bardzo chciałem wystąpić teraz. Poza tym jeśli bym teraz przekazał tą możliwość tobie, to cała ciężka praca na próbach poszła by na marne."
Brenda: "Trudno. Słyszałam, że Nightrose szukała kogoś z kim mogła by pójść na ten pokaz, ale skoro będziesz występował, wychodzi na to, że będzie musiała pójść z ....."
Harri: "N-N-N-N-N-N-N-N-Nightrose?! Cóż skoro tak bardzo ci chciałabyś wystąpić to nie mogę ci tego zabronić, zwłaszcza, że Luquier nie ma nic przeciwko temu, to proszę bardzo pokaz jest twój."
Brenda: "Dzięki Harri, jesteś najlepszy."
Harri: "Nie ma sprawy. A teraz jeśli pozwolisz, muszę gdzieś pójść."  (Dźwięk zamykanych drzwi, oraz oddalający się głos Harriego za nimi) "Hej Nightrose. Słyszałem, że wybierasz się na pokaz. Nie miałabyś nic przeciw abyśmy poszli razem?"
Brenda: "Harri jest taki łatwy do przewidzenia jeśli się wspomni Nightrose. Narzekać nie będe, bo mogę dzięki temu wystąpić"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Małe wyjaśnienie: na początku w tym tygodniu planowałem omówić Silver Thorn deck, ale później zostało zaproponowane mi omówienie Harri decku. Ostatecznie zostało to zmienione na Nightmare Doll (bo sobie poczytałem co robią ich stridy). Cały artykuł był robiony od podstaw wczoraj (tzn. 11 marca 2017).
Motyw w którym Harri czuje coś do Nightrose, został zainspirowany serią komiksów robionych przez fanów na wikii VG (nie jestem w stanie ich teraz znaleźć, ale mozę ktoś z was się na nie natknął).
Filmu pokazującego combos na sucho nie będzie w najbliższym czasie gdyż nadal mam problemy techniczne z nagrywaniem
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 17
1x Nightmare Doll, Natalie [Starter]
4x Prankster Girl of Mirrorland [Stand]
4x Nightmare Doll, Wendy [Critical]
4x Nightmare Doll, Mirabel [Critical]
4x Nightmare Doll, Dory [Heal]
Grade 1: 14
2x Nightmare Doll, Leeza
4x Nightmare Doll, Leslie
4x Nightmare Doll, Claris
4x Darkside Mirror Master [Perfekt Guard]
Grade 2: 11
3x Nightmare Doll Master, Brenda
4x Nightmare Doll, Gerda
4x Nightmare Doll, Ginny
Grade 3: 8
4x Nightmare Doll, Alice
4x Nightmare Doll, Catherine
Grade 4: 16
4x Nightmare Doll of the Abyss, Beatrix
3x Nightmare Doll of the Abyss, Eleanor
4x Jester Demonic Dragon, Lunatec Dragon
1x Dragon Masquerade, Harri
2x Chainsaw Megatrick, Furnival [G Guardian]
2x Jester Demonic Dragon, Wandering Dragon [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
1) Atak przy użyciu Beatrix, gdy naszym Heart jest Catherine, cofnięcie 3 RG i przywołanie dwóch z soulu (w tym conajmniej jednej Alice), by kontynuować ataki
2) Przywołanie Alice z Brendy, co w połączeniu z skillem Catherine która musi być VG kosztem 1 counterblastu da nam 3 ataki przy użyciu naszych RG (plus atak VG)
3) Użycie efektu Natalie -> przywołanie jej z Brendy -> użycie efktu Natalie ponownie -> przywołanie Brendy z soulu. To combo używa 2 counterblasty, ale ma możliwość dodania nam 4 kart do soulu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady i zalety:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii:
Rzeczy w spoilerze nie wypisane; zostanie to zrobione po wyjściu Character Boostera: Rummy Labirynth Under the Moonlight
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:

Talia może wydawać się trudna do ogrania, ale tak długo jak się zna podstawowe zagrania Pale Moon (chodzi mi tu o to jak i kiedy oraz co dawać do soula) można dość szybko zasypać przeciwnika atakami. Deck sam w sobie nie jest jakimś topowym deckiem, wręcz przeciwnie, jest to talia, której raczej nie uświadczymy na scenie turniejowej, ponieważ klan ma dwa konkretne buildy, które będą topować; a dokładniej chodzi o Silver Thorn/Luquier deck i Harri deck (bardziej ten drugi, jeśli miałbym się wypowiadać na ten temat). Nie zmienia to jednak faktu, że talia może naprawdę dać dużo frajdy, z gry nią (w sumie to każda może dać, ale to drobny szczegół). Nie mówię, że jest to słaba talia, ale jak już wspominałem, będzie mniej popularna z powodu tego, iż nie jest to Silver Thorn/Luquier deck albo Harri deck.

Czy talia będzie grana kompetetywnie? - Raczej nie choć ktoś mógłby spróbować coś nią ugrać.
Czy może dostać jakiś dodatkowy support? - Prawdopodobnie tak. Biorąc pod uwagę, że w anime jest osoba grająca Pale Moonem (niewiem czy będzie się pojawiać częściej bo jestem trochę w tyle jeśli chodzi o anime), więc jakiś support ma szansę dostać. Nie koniecznie taki który miałby w nazwie "Nightmare Doll".
Czy talia ma szansę wygrać jakiś turniej raz na jakiś czas? - Cóż. Oczywiście, że tak. Ale taką szansę ma każda talia i zależy ona od wielu czynników, takich jak: to jakie karty dobierzesz ty lub przeciwnik, komu bardziej "przyświeci" szczęście itp.

29
Propozycje / Discord
« dnia: Marca 09, 2017, 04:56:46 pm »
No to tak jak już wspominał Spooky Skellington: wypadało by zrobić coś do rozmowy na forum (w sensie poza czatem i postami), a najlepiej chyba do tego pasuje Discord.

Pisać co to jest nie będę, prócz tego, że jest darmowe. Jak już wspomniałem założyłem jakiś czas temu serwer na discordzie (ale przez lenistwo zawsze było później napiszę, lecz w końcu jest motywacja by napisać).

No to zaczynając: nazwa serwera nie jest niewiadomo jak wymyślna bo nazwałem po prostu "Cardfight!! Polska"
Jakby ktoś pytał link przez który można wejść jest następujący (w spoilerze):


30
Talie Tygodnia / [Premium] Tydzień 4: Dimension Police Zeal
« dnia: Marca 05, 2017, 07:19:58 pm »

"Czy oni sądzą, że uda im się mnie powsztrzymać?! MNIE, GALAKTYCZNĄ BESTIĘ ?! HA! Już to widzę. Ja im pokażę.  Zniszczę tą ich marną bazę. Zniszczę tą marną planetę. Zniszczę......." ; Hej, Zeal zjedz Snickersa ; "Co to ma niby znaczyć? Dlaczego mam coś zjeść? I nie mów mi co mam robić Davain. Nie mów mi także, że głodny nie jestem sobą." ; Nie. Głodny jesteś sobą, tylko ci odwala jak jesteś głodny, więc proszę cię zjedz tego Snickersa. ; "Mi odwala?! Wcale, że nie. Ale niech ci będzie daj tego Snickersa. Albo odrazu daj ze dwa." ; Lepiej? ; "Tak. O wiele lepiej. Teraz zrozumiałem swój błąd. Muszę połączyć siły ze swoim przeszłym ja. Muszę wkroczyć w nową erę (New Era Beast) i wraz z moją aktualną Galaktyczną formą, połączyć siły by im pokazać. I jak już to zrobię to nikt mi nie stanie na drodze. Muahahahahahhahahhahaha~~" ; Oh god, why?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Decklista
Grade 0: 17
4x Metalborg Operator, Kilika [Stand]
4x Operator Girl, Reika [Stand]
4x Operator Girl, Rinka [Stand]
4x dowolny Heal
1x Larva Beast, Zeal [Starter]

Grade 1: 15
4x Eye of Destruction, Zeal
4x Evolution Monster, Davain
4x Cosmic Hero, Grandguard [Perfect Guard]
3x Abatement Monster, Wilking

Grade 2: 10
4x Devourer of Planets, Zeal
3x Ionization Monster, Plazm
3x Menacing Monster, Golmenas

Grade 3: 8
4x Galactic Beast, Zeal
4x New Era Beast, Zeal

Grade 4: 16
4x Dark Superhuman, Omega
4x Dark Superhuman, Pretty Cat
1x Super Giant of Light, Enigman Crossray
2x Rain Element, Madew
1x Enigman Patriot [G Guardian]
2x Gallant Incarnation, G-O-Five [G Guardian]
1x Super Cosmic Hero, X-carivou [G Guardian]
1x Dark Element, Dizmel [G Guardian]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Objaśnienie dlaczego takie karty są w talii a nie inne:
Grade 0:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 1:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 2:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 3:
Spoiler (click to show/hide)

Grade 4:
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Przykładowe comba:
* Tym razem film instruktażowy się nie pojawi/pojawi się z dużym opóźnieniem: problemy techniczne
1) Atak naszym VG w VG przeciwnika by użyć efektu Wilkinga, by kosztem soulblast 2 zmniejszyć moc VG przeciwnika o 10k
2) Użycie efektu Wilkinga gdy nasz VG jest atakowany, by za soulblast 2 zmniejszyć moc jakiegoś atakującego unitu o 10k
3) Guardowanie Golmenasem i za pomocą jego efektu, zmniejszenie mocy atakującego unitu o 5k kosztem soulblastu 1
4) Wykonanie legionu. Użycie efektu Galactic Beasta - zmniejszenie mocy VG przeciwnika. Użycie efektu Davaina i wyridowanie New Ery wraz z zmniejszeniem mocy VG przeciwnika o 3k. Wykonanie legionu i ponowne użycie efektu Galactic Beasta.
5) Stride Madew na Galactic Beasta lub na Legion by odzyskać grade 3 z dropu na koszt pod perfekt guarda lub stride w następnej turze
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Wady i zalety:
Wady:
Spoiler (click to show/hide)
Zalety:
Spoiler (click to show/hide)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5) Co trzeba kupić by zdobyć karty:
Spoiler (click to show/hide)

6) Cena talii:
Będzie podana jak zestaw "WE ARE!!! TRINITY DRAGON" pojawi się w wersji angielskiej
Spoiler (click to show/hide)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7) Podsumowanie:

Deck jest czymś na zasadzie czarnej owcy klanu. Dlaczego tak określiłem to; a no dlatego iż klan w większości stawia na zwiększaniu mocy swojego VG by wykonać jeden ostateczny atak, zaś ten konkretny build idzie bardziej w kierunku osłabienia mocy VG przeciwnika i zasypaniu go wieloma atakami. Co do frajdy z gry tym deckiem: jak dla mnie jest wielka, zwłaszcza, że nie za dużo osób spodziewa się wielkich sukcesów z jego, strony. Poza tym dzięki swojej strategii nie musi on marnować tak dużo zasobów jak inne buildy z klanu, przez co nie straszne mu klany które wymuszają do ich nadmiernego zużywania (np. przy grze z Link Jokerem nie musimy wystawiać zbyt wielu RG; co prawda tracimy stand triggery, ale nie pozwalamy przeciwnikowi wtedy grać tak jakby tego chciał).

Czy deck jest kompetetywny? Jak bardzo bym chciał, to niestety raczej nie. Może coś tam ugrać, ale wielkich sukcesów mu nie wróżę.
Czy mógłby być kompetetywny, nie tracąc swojej strategi? Jeśli by dostał odpowiedni support to czemu by nie, ale nie sądze by dostał coś więcej w najbliższym czasie.

Strony: 1 [2] 3 4