Autor Wątek: Tamamo Murakumo Deck  (Przeczytany 11154 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Beam

  • Blaster Blade
  • ****
  • Wiadomości: 130
  • Legendarny
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Highspeed, Brakki
Tamamo Murakumo Deck
« dnia: Grudnia 20, 2012, 10:35:22 pm »
Ostatnio sobie patrzylem na klany i ta karta mnie zaciekawila- http://cardfight.wikia.com/wiki/White_Face_Golden_Fur,_Tamamo. A oto moj deck:

Grade 0: 17
1x Body Changing Ninja, Kokuenmaru
4x Heal Trigger
5x Draw Trigger
7x Critical Trigger
Grade 1: 14
4x Silent Stealth Rogue, Shijimamaru
3x Stealth Beast, Flame Fox
4x Stealth Beast, Leaves Mirage
3x Stealth Beast, Million Rat
Grade 2: 11
4x Stealth Beast, Bloody Mist
4x Stealth Beast, White Mane
3x Caped Stealth Rogue, Shanaou
Grade 3: 8
4x White Face Golden Fur, Tamamo
4x Money-Grubbing Stealth Ogre, Arahabaki

Co sadzicie o tym build'ie, jakies fixy, oceny itp.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2012, 02:55:08 pm wysłana przez Beam »
...

Offline Yami

  • VIP
  • Blaster Blade
  • *****
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Carapace Mutant Deity, Machining Destroyer
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 20, 2012, 11:07:27 pm »
Tamamo fajowa karta, ale przydadzą.się inne g3( często missgradeujesz?), np ze 3 szt. Gigantoad za jakieś g2,no i wtedy jiraya zamiast czegoś tam( może milion rata?)

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 20, 2012, 11:49:53 pm »
Pomysł spoko, ale chyba murakamo to nie jest raszowy klan tylko bardziej kontrolny, a grając 8 critów i tylko 4 G3 sugeruje coś innego. Trochę mi to nie współgra i tak jak mówi Yami dorzuciłbym jakieś G3 żeby jednak nie missride'ować.
Stealth Beast, Spell Hound - zupełnie nie rozumiem po co tu jest.

Offline Yami

  • VIP
  • Blaster Blade
  • *****
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Carapace Mutant Deity, Machining Destroyer
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 21, 2012, 12:40:16 am »
Wg. mnie Spell Hound nawet ma sens- pomaga odpalić lb, no i wraca czasami potrzebne kopie unitów do decka pod eff Tamamo/midnight crow/milion rat( no i wraca nam heale/inne triggery do decka xD).
No i ma bardzo fajny art moim zdaniem  ;D
Ale mimo wszystko 3 to za dużo, 2 stykną ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2012, 12:54:03 am wysłana przez Yami »

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 21, 2012, 12:58:18 am »
no może, jak go odpalisz z CB Tamamo to możesz dobić do czterech damage będąc na dwóch - OK :P Ale ten limit break nie jest jakimś niesamowitym skillem, ale cóż jak uważasz ;) szkoda że podobna jednostka dla GP kosztuje 10$... :S

Offline Yami

  • VIP
  • Blaster Blade
  • *****
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Carapace Mutant Deity, Machining Destroyer
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 21, 2012, 01:12:46 am »
Nie jest też jakiś uber, ale staram się doceniać wszystkie karty( chociaż w murakumo na ride chain Spell Hound jest pro...)^^
No masz rację, lb nie powala na kolana( yay garmore clones!), ale chociaż tani, cb1 nie boli :)

Offline FeniX

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 340
  • FFNA - Foo Fighters North Area
    • Zobacz profil
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 21, 2012, 01:40:09 am »
kelu nie ma opcji dobić do 4 obrażeń mając 2, chyba, że oba zagrasz z ręki... Nvm.

Co do samej talii - taki pomysł mi się jakoś nie widzi. Po pierwsze, za mała szansa, że dobierzesz G3. Po drugie, brak jakiegoś porządnego win condition. Poza tym to, że Tamamo wzywa tylko G2+ też boli według mnie... Bo nie opłaca się go użyć więcej jak raz na turę. I tracimy miejsce na którym, mógłby leżeć Intercept. Gdyby można było kopiować boosta - to co innego :D Ale tak... Nie. Pewnie się zbiorę w sobie i wrócę do pisania artykułów znowu, bo mnie znowu forum wciąga, a mam teraz luźniejszy okres w pracy xD I pewnie skrobnę coś o Murakumo, bo fajny klan jest :D
"See the king in his younger days as he blazes a trail with his knights! Ride!Alfred Early!"
"The King of Knights' sworn ally stands at his side! Superior Call, Blaster Blade!"
"Light isn't the only thing standing beside him. Darkness also stands with King of Knights. Stand! My avatar, Blaster Dark!

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 21, 2012, 08:24:42 am »
haha no tak, nie da rady bo jeszcze CB tamamo :D Heh, no to nawet do tego sie nie przyda. Jak dla mnie to odpada, jakby ten LB był jakiś konkretniejszy, ale imo wracanie triggerów do decku itp to nie jest aż tak wiele.

Offline FeniX

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 340
  • FFNA - Foo Fighters North Area
    • Zobacz profil
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 21, 2012, 10:33:37 am »
No nie jest. Są lepsze sposoby na zbudowanie Murakumo. A Tamamo ma za dużo niedociągnięć, aby być naprawdę dobrym.
"See the king in his younger days as he blazes a trail with his knights! Ride!Alfred Early!"
"The King of Knights' sworn ally stands at his side! Superior Call, Blaster Blade!"
"Light isn't the only thing standing beside him. Darkness also stands with King of Knights. Stand! My avatar, Blaster Dark!

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 21, 2012, 10:47:22 am »
Jak dla mnie to tutaj się mylisz FeniX, wystarczy że masz jedną dwójkę na stole, (którą potem interceptujesz) i skill Tamamo działa. dostajesz ten trzeci atak bez wystawiania dodatkowej karty (a często jest np. tak że musisz wstawiać jedynkę do front row bo nie masz dwójek na ręce). Owszem ta dwójka wraca do decku i nie intereceptuje, czyli nie masz +1, ale z drugiej strony masz porządny atak (dwójki zazwyczaj są 8k+) bez wystawiania karty z ręki. To oczywiście w Vanguardzie drobnostka, ale jednak nie pokazujesz swojej ręki przeciwnikowi w ten sposób (a wystawienie intercepta to jest niejako ujawnienie się z częścią swojego defa).

Oczywiście nie mówię, że nie ma lepszych opcji w Murakamo, ale to nie znaczy, że nie można składać decku pod Tamamo. Jest to zbalansowana karta której warto poświęcić chwilę uwagi.

Offline Yami

  • VIP
  • Blaster Blade
  • *****
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Carapace Mutant Deity, Machining Destroyer
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 21, 2012, 11:39:26 am »
Są o wiele lepsze opcje, ale Tamamo jest chyba najtańszym i mimo wszystko trzymającym poziom murakumo ( no może ja bym go troszke inaczej zbudował mimo wszystko, bo nie lubię jakoś crowa/rata, no i bym wsadził jiraya z żabką jak już wspomniałem ;)  ).

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 21, 2012, 11:45:46 am »
No każdy lubi co innego. Tamamo jest jak dla mnie jedyną sensowną opcją jeśli nei chce się grać na buildach z persona blastem, czyli tych co dają -10k lub -20k. Tamte są oczywiście bardzo fajne, ale zazwyczaj więcej niż raz się nie odpali tego efektu.

Zresztą, ja się nie lubie wypowiadać o setach których nie ma po angielsku. Nie mogę karty dotknąć to znaczy że jest słaba :P tzn potestować sobie na byondzie można, ale pogadamy jak już wydadzą po angielsku.

Offline Yami

  • VIP
  • Blaster Blade
  • *****
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Carapace Mutant Deity, Machining Destroyer
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 21, 2012, 11:51:54 am »
Jeszcze jest ride chain na Magatsu Storm( kage bushin no jutsu level:hard), lb callujący 2 g3 z decka jest dosyą fajny, a wcześniejsze grade też cisną oppa już we wczesnych turach :D
Dlatego wspomniałem o Spell Houndzie, bo tutaj wszystko jakby zależy od tego, czy mamy 2 kopie w decku, bo jak nie to strategia zdycha...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2012, 12:19:21 pm wysłana przez Yami »

Offline Beam

  • Blaster Blade
  • ****
  • Wiadomości: 130
  • Legendarny
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Highspeed, Brakki
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 21, 2012, 02:55:39 pm »
A jak teraz wyglada talia?
...

Offline Yami

  • VIP
  • Blaster Blade
  • *****
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Carapace Mutant Deity, Machining Destroyer
Odp: Tamamo Murakumo Deck
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 21, 2012, 04:03:20 pm »
Teraz dużo lepiej :)
Właściwie nie mogę się do niczego przyczepić( tak tylko rozmyślam nad wymianą Arahabaki na Zanbaku, bo arahabaki jest cienki jako vanguard, ale niby umożliwia opcję kolumny 20k przy ataku, a zanbaku znowu jest fajny na crossride, no i ma to bazowe 11...)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19