Cardfight!! Vanguard Polska!

Cardfight!! Vanguard => Guardian Circle => Wątek zaczęty przez: NADIR w Lutego 19, 2017, 05:51:06 pm

Tytuł: Grade 0
Wiadomość wysłana przez: NADIR w Lutego 19, 2017, 05:51:06 pm
Może ktoś mi powiedzieć skont wzięło się granie większą ilością grade 0 w talii, kiedy i czemu  to się opłaca?
Tytuł: Odp: Grade 0
Wiadomość wysłana przez: teoedek w Lutego 19, 2017, 06:05:08 pm
trzeba mieć 16 trigerów (4 heal ) , a normalny unit grade 0 to zależy od skilla jaki mówi np jak nie było Mage of the Rogue Eye, Arsur to każdy używał Promising Knight, David przez skila
Tytuł: Odp: Grade 0
Wiadomość wysłana przez: Elbem w Lutego 19, 2017, 06:12:45 pm
Z grade 0 to tak jak napisał teoedek trzeba mieć równo 16 triggerów (ale nie trzeba mieć 4 heali; można grać bez, ale jak się gra heale to można ich mieć tylko 4)

Co do grania większej ilości (jeśli bazujesz na tym co podałem w taliach tygodnia) to takie moje "widzimisie". Poza tym gdy gra się więcej grade 0 w talii (w sensie więcej niż triggery i startowy VG) to zazwyczaj robi się to z 2 głównych powodów:
1) Dodatkowe grade 0 mają jakiś efekt który pomaga w talii
2) Współgra to z strategią talii (w murakumo, nie koniecznie tym co podałem jako talia tygodnia, są karty które mogą przywołać nam kopię jednego z naszych RG przez co opłaca się grać tego dodatkowego grade 0 identycznego jak nasz starter)
3) Ten punkt jest w sumie opcjonalny, ale dodatkowy grade 0 oznacza dodatkową kartę z 10000 tarczy, ale zabiera nam miejsce na inne karty które mogłyby się bardziej przydać i dlatego rzadko się gra więcej niż 17 grade 0 (16 trigerów plus startowy VG)