Autor Wątek: Triggery i mieszanie klanów  (Przeczytany 8704 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Soul

  • VIP
  • Barcgal
  • *****
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Triggery i mieszanie klanów
« dnia: Kwietnia 11, 2012, 06:57:04 pm »
Nigdy nie widziałem sensu w bawieniu się kartami, które nie są u nas jeszcze na legalu, także składałem sobie OTT z tego co jest. Brakuje trochę kart, także ze 2 do 4 sztuk, np. byle jakiego 8k grade 1 z innego klanu bym chciał dodać, żeby chociażby Silent Tomami łatwiej bić za magiczną granicę 15k.

Pytania:
- co w sumie powoduje zmieszanie klanów poza tym, że ogólnie ad taktyki nie imają się do siebie i nie działają z null guardami?
- triggery: jak odsłonie triggera innego klanu niż mam vg to nie działa? Czy wystarczy mieć jakiegokolwiek unita tego samego klanu by weszło? Czy trigger danego klanu może power-upować tylko unita z tego samego klanu? Ogólnie wszystko w tym zakresie plz.

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 11, 2012, 07:14:38 pm »
triggery działają o ile masz jakiegokolwiek unita z tego klanu co trigger. Dlatego w takich mieszanych deckach warto mieć wszystkie triggery z jednego klanu i pilnować po prostu żeby cały czas mieć przynajmniej jedną jednostkę z tego klanu =) używać ich możesz normalnie, na czym chcesz, vg nie musi być z tego klanu co trigger.

Offline Gnimsh

  • VIP
  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 259
    • Zobacz profil
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 12, 2012, 01:53:27 pm »
ja np zlozylem sobie w realu deck Nova Grappler i mam all z NG oprocz 3jek. 6-7 3g mam po prostu najlepszych jakie trafilem by dobic do 10 w decku. Staram sie tak grac by zawsze byl rear guard za vg, ktory zapewnia mi wszystko czego potrzebuje.

No i oczywiscie minus ze czasami jest karta ktora dziala jesli masz np "kagero vanguard" ;'] Poza tym zadnych innych minusów.

Offline Kamil

  • Barcgal
  • **
  • Wiadomości: 25
  • Master of Puppets
    • Zobacz profil
    • Speicher - usługi marketingowe
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 17, 2013, 05:17:14 pm »
Panowie, a można w ogóle mieszać klany na oficjalkach? Bo słyszałem, że nie.

Offline Cloud

  • Wonder Boy
  • ***
  • Wiadomości: 89
  • Absolute Zero
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Ice Prison Hades Emperor, Cocytus "Reverse"
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 18, 2013, 12:36:47 am »
Kiedyś na oficjalnych turniejach grali ludzie Majesty Lord Blaster deckami, które zawierały w sobie 2-3 blaster darków, które były z innego klanu niż Royal Paladin. Niestety nie można już mieszać klanów w deckach na turniejach oficjalnych ze względu właśnie na deck tego typu, ale nadal można nimi grać 4fun. Na dole zamieszczam link jako dowód :P.
http://morrisvanguard.blogspot.com/2013/03/the-train-is-getting-re-railed.html

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 18, 2013, 02:02:30 am »
Ej ej, ja nie zabraniam na MP ;) To nie jest oficjalny turniej bushiroadu, więc zasady możemy sobie ustalać sami. Ja do tej pory nie słyszałem żadnego logicznego powodu dla którego granie różnymi klanami w jednym decku miałoby być niedozwolone. Nie słyszałem też logicznego powodu (oprócz MLB) dla którego byłby sens grać różnymi klanami w jednym decku... ale to już inna bajka ;) Jak ktoś ma jakiś fajny pomysł i chce nas czymś zaskoczyć na MP to nie widzę problemu.

Ale co do oficjalnych turniejów to niestety tak jest że trzeba grać pojedynczymi klanami, tylko royale mogą grać +10 shadowów w decku.

Offline Kamil

  • Barcgal
  • **
  • Wiadomości: 25
  • Master of Puppets
    • Zobacz profil
    • Speicher - usługi marketingowe
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 18, 2013, 09:14:18 am »
No to czyli nawet oficjalnie można grać Majesticiem na lajcie :) Super ;D

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 18, 2013, 10:41:39 am »
czym?:P

Offline Kamil

  • Barcgal
  • **
  • Wiadomości: 25
  • Master of Puppets
    • Zobacz profil
    • Speicher - usługi marketingowe
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 18, 2013, 12:54:52 pm »
No MLB :P

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 18, 2013, 01:41:00 pm »
a :P no tak, nie miałby ten build sensu wtedy bez blaster darków chociażby ;p a niektórzy kombinują MLB na chain ride, zamiast wingal brave, co też nie chcieli pewnie blokować, stąd te 10 unitów

Offline Kamil

  • Barcgal
  • **
  • Wiadomości: 25
  • Master of Puppets
    • Zobacz profil
    • Speicher - usługi marketingowe
Odp: Triggery i mieszanie klanów
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 18, 2013, 03:18:42 pm »
No ja właśnie mam pewien pomysł na ten deck i testuję i powiem, że nawet przyjemnie działa ;D Tak więc może się skuszę jednak na takiego właśnie Chaosa ;D

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19