Autor Wątek: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation  (Przeczytany 10453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« dnia: Maja 16, 2019, 08:24:28 am »
Aerial Steed Liberation


  • Premiera 12 Lipca 2019 (JAP) 30 Sierpnia 2019 (ANG)
  • Zawiera 80 kart
  • xx kart jest nowych, x reprintów
  • Wsparcie dla klanów: Royal Paladin, Oracle Think Tank, Gold Paladin, Nubatama i Narukami
  • Wiki: [LINK]
  • Oficjalna strona: [Tu będzie LINK]



Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 16, 2019, 08:24:42 am »
[PLACEHOLDER NA LISTĘ KART]

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 16, 2019, 08:25:28 am »
Znamy datę premiery - 30 Sierpnia 2019!



Offline Hinata

  • Barcgal
  • **
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 19, 2019, 02:14:57 am »
Uuuu to długo  :o

Offline Elbem

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Blue Storm Supreme Dragon, Glory Maelstrom
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 08, 2019, 12:29:23 pm »
Przeglądam losowo wikie (sory tera to Fandom, ale ja bardziej pamiętam z wikia) VG, a dokładniej czy są jakieś nowe karty podane w "V-EB08: My Glorious Justice" ; "V-BT06: Phantasmal Steed Restoration" oraz w "V-BT05: Aerial Steed Liberation" i tak:

"V-EB08: My Glorious Justice" : nic czego już wcześniej nie widziałem
"V-BT06: Phantasmal Steed Restoration" : nic co przykułoby moją uwagę

"V-BT05: Aerial Steed Liberation" : Godhawk Ichibyoshi ze skillem (typowy startowy skill) oraz bez podania skilli: "Goddess of the Full Moon, Tsukuyomi" i "Eradicator, Gauntlet Buster Dragon"

Moja reakcja: WAIT WHAAAAAAAAAAAT.

A teraz lekkie wyjaśnienie dlaczego taka reakcja:
1) Gauntlet Buster to Narukami, Narukami było pierwszym deckiem, który miałem oryginalny, a pierwszy Gauntlet Buster był moim ulubionym G3 (mimo, że go nie miałem i używałem w decku jego sproxowanej wersji) dopóki nie pojawił się Reverse do Vowing Sworda
2) Godhawk Ichibyoshi oraz Tsukuyomi : wracają wspomnienia, pierwszy deck jaki złożyłem i jakim grałem (co prawda full sproxowany, bo oryginalne karty ogarnałem sobie nieco później, chyba jakoś rok później) i to był mój ulubiony deck obok Kagero na Dragonic Overlordzie.

Więc podsumowując będe czekać aż pokażą więcej kart do niej bo może się skusze na OTT na niej :)


Dragonic Overlord "THE KAWAIIIIIII" : where is your god now?!

Offline Elbem

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Blue Storm Supreme Dragon, Glory Maelstrom
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 21, 2019, 01:02:34 pm »
Ok wiem, że double post ale muszę powiedzieć, bo Narukami dostanie ciekawe karty jako RR w tym secie a dokładniej:


Thunder Break Dragon
[CONT](VC):If your opponent's vanguard is grade 3 or greater, when this unit would attack, it battles all of the units in your opponent's front row.
[ACT](VC/RC)1/Turn:COST [Counter Blast (1)], and your opponent moves each of the rear-guards in his or her back row to an open (RC) in the front row. (They move even diagonally)

oraz

Dragon Dancer, RaiRai
[AUTO](VC/RC):When its attack or the attack it boosted hits a vanguard, look at seven cards from the top of your deck, reveal up to one "Thunder Break Dragon" from among them and put it into your hand, and shuffle your deck. If you put a card into your hand, and this unit is on (RC), put this unit into your soul.

Poruszam ten temat, gdyż wspomne to co było w poście powyżej: Narukami było moim pierwszym klanem który miałem w pełni oryginalny, i pomimo, że jednak bardziej lubie Aqua Force i Kagero (no i OTT), to muszę powiedzieć, że Narukami to klan który też mnie interesuje.

Co do samych to RaiRai jest dość ciekawym searcherem dla Thunder Breaka i pomaga w ominięciu potrzeby korzystania z Asysty, więc jej retrain jest dość fajny (krótkie wyjąsnienie dla osób które mogą niewiedzieć co to retrain: wprowadzenie starej karty, w tym wypadku sprzed rebootu karcianki, w nowej postaci, z nowym skillem i artem ale ze starą nazwą) i zachowuje to co charakteryzowało ją przed rebootem - wsparcie Thunder Breaka.

Co do Thunder Breaka, to ohh boy, od czego zacząć. Może od jego pierwszego skilla, który działa tylko jak Thunder Break jest VG i w skrócie daje mu skill Vermilliona (ale tylko tą część z atakiem całego frontu przeciwnika w jednym ataku) jak VG przeciwnika jest grade 3.
Jego drugi skill może być użyty zarówno kiedy jest on VG jak i gdy jest RG, i dzięki niemu za Counterblast 1 zmuszamy przeciwnika do przestawienia wszystkich RG z tylnego rzędu (tych co boostują) na wolne pola na przednim rzędzie. Ale to nie wszystko gdyż skill ma dodatek "(They move even diagonally)" co oznacza, że przeciwnik przestawia nawet jeśli karta w tylnym rzędzie jest pod VG i jest na tyle otwartych pól z przodu.
Co to oznacza dla samego Thunder Breaka?  A no fakt, że jest lepszą wersją (w pewnym sensie)  i może stanowić dobrą kontrę na inne Accel klany (albo Bermuda Triangle Highlander Deck, jeśli uda ci się przeżyć wystarczająco długo w walce przeciwko tym deckom).
Poza tym Thunder Break bardzo fajnie wpasowuje się w klan gdyż w dużej mierze klan pozbywa się RG przeciwnika, które są na froncie, a on potrafi je wstawić na front w dość łatwy sposób (i działa też nieco lepiej niż  gdyż w przypadku Rikiego RG znajdujący się pod VG nie zmienia pozycji a w przypadku Thunder Breaka tak).

Także co sądzicie o tych dwóch kartach? Czy one wpłyną jakoś na meta gre w Standardzie i pomogą Narukami coś topować, czy raczej nie do końca. Moim zdaniem Narukami ma jakieś szanse coś przytopować z tymi dwiema kartami, ale raczej bardziej na zasadzie udało się nam przyfarcić z dostaniem się do topów (uwaga w tej opini nie biorę pod uwagę kart które zostaną ujawinione po tym jak to napisałem, więc moje zdanie na temat tego czy Narukami coś da radę ugrać na większych turniejach może się zmienić).

Poza tym kto wie może wbije się na granie Narukami jak ten set wyjdzie :)


Dragonic Overlord "THE KAWAIIIIIII" : where is your god now?!

Offline Hinata

  • Barcgal
  • **
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 21, 2019, 02:22:18 pm »
Elbem czyżbyś chciał dosiąść Narukami? XD

Offline Elbem

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Blue Storm Supreme Dragon, Glory Maelstrom
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 21, 2019, 02:34:03 pm »
Szczerze mówiąc to nie jestem pewien. Sentyment pierwszego oryginalnego decku jest więc to jest argument za tak. Argumentem przeciw jest fakt tego, że Aqua Force jednak mam już całkiem ładnie złożony (a przynajmniej zaplanowany do złożenie :) )


Dragonic Overlord "THE KAWAIIIIIII" : where is your god now?!

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 21, 2019, 03:23:24 pm »
No Thunder Break zapowiada się fajnie :) i spoko jako budżetowa talia również, bo to jest mimo wszystko RR, więc już nie mogę się doczekać jak pokażą VR...

A tak btw odnośnie ujawnionych kart z tego dodatku - widzieliście nowego Gancelota?



[CONT](VC):All of the "Blaster Blade" on your (VC) or (RC) get [Power]+10000.
[CONT](VC):During your turn, if your opponent's vanguard is grade 3 or greater, your front row circles with "Blaster Blade" on them become (VC). ((VC) abilities activate, and perform drive checks)


Pogrzało ich z tym skillem :P będzie można stride'ować z boku w premium i skill że stride jest na VC się zachowa, jako że heart card to Blaster Blade. Czyli na przykład 6-7 drive checków :P Generalnie pojebka. W Standardzie to też zresztą bardzo mocny skill, wystawiacie 'a i Gancelot na VC, reszta RC wrzucacie cokolwiek i  dostaje dodatkowego crita i checka heh... A no i można rajdować na tego blaster blade'a też z boku :P chociaż to akurat nie wiem czy jakoś specjalnie przydatny skill ;) chyba że po to żeby zrajdować tam , dobrać kartę, wystawić tego  a na którego się zrajdowało i nadal mieć na nim drive checka. A no i GIFT wtedy też się aktywuje
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2019, 03:26:51 pm wysłana przez kelu »

Offline Hinata

  • Barcgal
  • **
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 21, 2019, 10:42:33 pm »
Ja jako ze Shadowy jak na razie dobrze się trzymają z Pale Moon, Dark Irregulars i Murakumo to skupię się na tych klanach właśnie. A że dzięki kelu mój DI deck wygląda obecnie przyzwoicie być może skupię się właśnie na nich

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 21, 2019, 11:15:07 pm »
Jak byś czegoś potrzebował do DI to może bym miał jak mi napiszesz ;) generalnie postaram się niedługo zintegrować bazę danych na sklepie tak żeby single wrzucić wszystkie co mam

Offline Elbem

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Blue Storm Supreme Dragon, Glory Maelstrom
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 28, 2019, 09:26:08 am »
A więc stało się znamy już skille 3 z 5 VR w secie: Tsukuyomi znana już od wtorku a dziś do zespołu znanych VR dołączył Nubatama. Dla zasady skille Tsukuyomi napiszę plus co o nich sądze a później skille 2 dziś ujawnionych kart do Nubatamy z moją opinią na ich temat:

Goddess of the Full Moon, Tsukuyomi


[ACT](VC)1/Turn:COST [Counter Blast (1) & Discard a card from your hand], choose up to three cards with "Tsukuyomi" in their card names from your soul, and draw cards equal to the number of cards chosen. If you drew three cards, look at five cards from the top of your deck, put up to two cards from among them on the top of your deck in any order, and put the rest on the bottom of your deck in any order.
[AUTO](VC):When you reveal two or more triggers during your drive check this turn, until end of turn, three of your front row units get [Power]+10000.


Goddess of the Half Moon, Tsukuyomi


[AUTO](VC):At the beginning of your ride phase, look at five cards from the top of your deck, put one card from among them into your hand, put the rest on the bottom of your deck in any order, and discard a card from your hand. If you discarded "Goddess of the Full Moon, Tsukuyomi", ride it as [Stand], and you cannot ride this turn.
[CONT](VC/RC):During the battle that it attacked a vanguard, if "Goddess of the Crescent Moon, Tsukuyomi" is in your soul, this unit gets [Power]+3000.


Goddess of the Crescent Moon, Tsukuyomi


[AUTO](VC):At the beginning of your ride phase, if "Godhawk, Ichibyoshi" is in your soul, look at five cards from the top of your deck, put one card from among them into your hand, put the rest on the bottom of your deck in any order, and discard a card from your hand. If you discarded "Goddess of the Half Moon, Tsukuyomi", ride it as [Stand], and you cannot ride this turn.

No więc tak Grade 2 i Grade 1 mają nieco zmienione skille związane z Ride Chainem względem oryginału (oryginalnie to one ridowały jedną z pięciu kart z góry talii, a tu dodają do ręki dowolną kartę po czym discardujemy jedną, nie musi to być ta którą dodamy) co nam może pomóc w przypadku miss ridu.
Grade 2 dodatkowo ma skill dający jej dodatkowe 3K przy ataku na VG przeciwnika jeśli mamy Grade 1 w Tsuku w soulu co jest ciekawym bonusem.
Co do Grade 3 to jest naprawdę mocna. Za counterblast 1 i discard jeden mamy możliwość zdrawowania do 3 kart i jeśli to zrobimy (w sensie dobioerzemy 3) to patrzymy na 5 kart z góry talii i wybieramy 2 które wylądują nam na top decku w dowolnym układzie a pozostałe 3 na spodzie w dowolnym układzie, co daje nam możliwość na stackowania sobie trigerrów w naprawdę dobry sposób. Nie wspomne już o jej drugim skillu dającym dodatkowe 10K całemu frontowi jeśli w drive checkach trafimy 2 trigerry (co może potencjalnie skutkować dodatkowymi 30K mocy dla niej samej), ale przez to że stackujemy sobie top talii, przeciwnik raczej będzie ustawiał tak ilość tarczy by mieć albo na jeden triger do przejścia, albo tak by mieć conajmniej o te 31K więcej niż nasza Tsuku w momencie ataku.


Tera Nubatama i oh boy RR nie jest jakimś rozwalaczam mety ale VR to inna sprawa (coś czuje, że Nubatamy po tym dodatku zaczną topować w Standardzie)

Stealth Rogue of Ferocity, Suoh


[AUTO](RC):When placed, if your vanguard is "Shura Stealth Dragon, Jamyocongo", until end of turn, this unit gets [Power]+5000, and when your opponent would call cards from his or her hand to (GC) for the battles that this unit attacked, he or she must call two or more at the same time.


Shura Stealth Dragon, Jamyocongo


[AUTO](VC):When placed and at the end of each turn, your opponent chooses six cards from his or her hand, and discards the rest from hand. If your soul has a grade 3, he or she chooses four cards instead of six.

To tak Suoh przy callu dostaje skill który zmusza przeciwnika do obrony jego ataku przy użyciu minimum 2 kart z ręki oraz 5K mocy jeśli naszym VG jest Jamyocongo.

Co do Jamyocongo to ma on jeden skill, ale jest on naprawdę mocny patrząc na to co klan potrafi robić. W skrócie kiedy jest położony na VG (chwilowo jeśli się nie mylę jedyna opcja na to w całej karciance, czyli i w formacie Standard i Premium to ride jego) oraz na koniec każdej tury, przeciwnik wybiera sobie 6 kart z ręki a pozostałe discarduje. Niby nic tak poważnego, ale sytuacja się zmienia gdy w soulu znajduje się jakikolwiek Grade 3, bo wtedy przeciwnik wybiera tylko 4 karty z ręki zamiast 6 i pozostałe discarduje.

Jeśli kogoś to nie przekonuje do siebie to powiem jedno:  istnieje, a przeciw klanom które wzywają mało kart do RG Jamyocongo z Grade 3 w soulu będzie oznaczał koniec gry jeśli nie trafi się Heal trigerrów odpowiednią ilość razy.

Tak, że ten, Nubatama po wyjściu tego dodatku zacznie swoje żniwa moim zdaniem :P


Dragonic Overlord "THE KAWAIIIIIII" : where is your god now?!

Offline kelu

  • Administrator
  • CEO Amaterasu
  • *****
  • Wiadomości: 846
    • Zobacz profil
  • Team : KFC ;)
  • Ulubiona karta: Imperial Daughter
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 02, 2019, 02:24:16 pm »
Jest i !

[ACT](VC):[COST][Counter-Blast 1], and change this turn's first drive check to "look at two cards from the top of your deck, reveal one card from among them in your trigger zone, and call one card from among them to (RC).". If your soul has two or more grade 3 cards, change the second drive check of the turn and more as well.


Offline Elbem

  • Dragonic Overlord
  • *****
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Ulubiona karta: Blue Storm Supreme Dragon, Glory Maelstrom
Odp: V Booster Set 05: Aerial Steed Liberation
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 02, 2019, 09:25:55 pm »
To ja zaczne tak. Jeszcze niema info o VR dla Naru, ale jest na wiki podane, że będzie on ujawiniony 5 lipca (czyli w ten piątek). Co do Ezela, to jest całkiem fajny, bo pozwala nam na wybranie karty którą dostaniemy z drive chceka plus wzywa nam unit zwiększając naszą ilość ataków, więc może ciekawie działać, ale jakoś wiele moim zdaniem nie zmieni w tym jak Goldy grają, choć mogę się mylić.

Poza tym chciałbym poruszyć jedną kartę z Naru która jest już ujawniona, i jest tylko zwykłym C, a jest nim


[CONT](RC):During your turn, if it is on an additional (RC), this unit gets [Power]+5000.
[CONT](RC):During the battle it attacked, your opponent's [AUTO] abilities cannot activate.

Pierwszy skill, niby nie jest zbyt ciekawy (jeśli zignorujemy drugi). Karta w połączeniu z Accel II ma 22K a z Accel I 27K, jeśli znajduje się na Accel Circle. Drugi skill to jest coś za co warto grać tą kartą, szczególnie gdy dodamy na nią Crit Triggera lub 2. Dlaczego? Jest tak ponieważ, jak on atakuje to skille Auto przeciwnika się nie aktywują. Jest to o tyle ważne, że omija to Perfect Guardy, gdyż skille które blokują atak (robią z PG, PG) są skillami Auto, przez co przeciwnik nie może ich użyć, ale guardować ciągle nimi może, ale jest to bez celowe.

Jedyną wadą karty jest to, że sama w sobie nie daje Accel Gifta, więc jak już to będzie grana bardziej jako Back-up G3, a nie coś co będzie używane jako główna karta. Poza tym jak dla mnie może to być dość ciekawa karta dla Narukami, niezależnie od tego jaki będzie build decku. Poza tym jest to tylko C więc nie powinno być problemu z zdobyciem go :)


Dragonic Overlord "THE KAWAIIIIIII" : where is your god now?!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19